Hyvin toimi Miessler tässä tilanteessa: lähetti pikatoimituksena uuden liittimen ja 50 euroa palautusta ylimääräisen työn takia. Nyt toimii.
Mikähän mahtaa olla perimmäinen syy sille, että ilma-alustaisella A6:llani (C6) ajaminen on alustaltaan epämukavampaa kuin rautajousisella A6:llani (C5)? Kaikki tien karheudet ja möykyt tuntuvat paljon paremmin kabiinissa ilmajousitetulla ja töyssyissä kori heiluu samaan tahtiin kuin tien pinta on töyssyinen. Siis aivan kuin alusta olisi paljon jäykempi, vaikka valitsisi comfort- tai lift-moodin. Voiko ilma-alustassa olla sellaista vikaa, joka aiheuttaisi tuon? Molemmat takaiskarit on jo vaihdettu. Pystyykö vcds:llä tarkistamaan iskareiden todelliset jäykkyydet? Vai voiko tuo mukavuusero liittyä sittenkin renkaisiin, vaikka ei niissä hirveetä eroa ole: ilma-alustaisessa on 225/45R18 ja rautajousillisessa 225/50R17.
Mikähän mahtaa olla perimmäinen syy sille, että ilma-alustaisella A6:llani (C6) ajaminen on alustaltaan epämukavampaa kuin rautajousisella A6:llani (C5)? Kaikki tien karheudet ja möykyt tuntuvat paljon paremmin kabiinissa ilmajousitetulla ja töyssyissä kori heiluu samaan tahtiin kuin tien pinta on töyssyinen. Siis aivan kuin alusta olisi paljon jäykempi, vaikka valitsisi comfort- tai lift-moodin. Voiko ilma-alustassa olla sellaista vikaa, joka aiheuttaisi tuon? Molemmat takaiskarit on jo vaihdettu. Pystyykö vcds:llä tarkistamaan iskareiden todelliset jäykkyydet? Vai voiko tuo mukavuusero liittyä sittenkin renkaisiin, vaikka ei niissä hirveetä eroa ole: ilma-alustaisessa on 225/45R18 ja rautajousillisessa 225/50R17.
Comment