Eli aina kun USA:laiset epäilevät jotakin lähi-idässä, autot rupeavat sinkoilemaan signaalin puuttuessa?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Rapsakka
Collapse
X
-
Juu ja kerran Jani tuon ylämäen mainitsi, niin kyllä mulla joku vuosi sitten ohi pari ahtopainekarttaa käytössä, joista löin isoboostin päälle aina ylämäen alkuun :)
Ihan huvikseen tuli rassailtua sen suuremmin hyötyä ajattelematta, pienemmillä paineilla ei vaan oikein tuntunut mäessä kulkevan mihinkään.
Voipi olla että teen nytkin niin, kun piikki ahdoilla uskalla koko rataa kuitenkaan vetää.
Comment
-
Tuotantoautoista Datsun GTR:ssä taitaa olla GPS-pohjaisesti poistuva nopeusrajoitin, näin ainakin kirjailivat lehdissä, kun sitä Japanissa koeajettiin. Radalla pääsee yli 180 km/h, kadulla ei. Eli onhan tuollainen toteutettavissa varmaan. Mä tosin ajattelin ihan nappityyppistä ratkaisua, tyyliin Ferrarin "manettino".
Alkuperäinen kirjoittaja vayne Näytä viestiVoipi olla että teen nytkin niin, kun piikki ahdoilla uskalla koko rataa kuitenkaan vetää.
Rapeen tapauksessa ajattelin tuota ajettavuuden kannalta, josko sitä mutkaista alamäkiosuutta olisi hallitumpi tulla matalammalla tehoasetuksella.
Comment
-
Mie en osannut niin kovin jännittää sitä rataa, en A2:n ratin takana (jolla tosin ei päässyt kovasti vaikka täysillä ajoinkin) enkä Kallen etupenkillä tai edes Ollin takapenkillä kostealla radalla. Mutta sen allekirjoitan että ylämäkiosuudella saa olla voimaa ns. isolla kädellä käytettävissä.
Comment
-
Pienestä ahtovuodosta kärsivällä B7 2.0tfsi quattrolla iski pienet oireet tylsyydestä kun läksin nousemaan Bergwerkistä kohti Muttkurvea. Loput ~17km oli ihan hauskaa vaikka alla oleva auto ei mikään rata-auto ollutkaan. Lyhyemmät nousut meni edellisissä mutkissa kerätyllä momenttumilla :)
Comment
-
Tylsyys on suhteellinen käsite, joka tuskin kyllä rapeen ratin takana on kovin usein edessä. Mutta suitsan ja esim vapari VX220:n pelkääjän penkissä olen kaivannut siinä mäessä lisää tehoja. Toisaalta esim. mun suht hengettömällä vaparipossulla se mäki ei ole enää suora, eli on ihan mielenkiintoista ajaa, kun tehonpuutteen vuoksi ei todellakaan voi nostella niihin taittoihin. Siitä sitten seuraa se, että tehokkaammatkaan autot eivät merkittävästi pakene, kun joutuvat jo nostelemaan. Ei sen puoleen, että siellä kilpaa ajettaisiin :)
Alkuperäinen kirjoittaja oliver Näytä viestiJumalmoottorilla ei nouse mäkeen, vrt. Jorman konerikko
Comment
-
possumiesten raportoineen varikolla, että audiklubilainen on kaiteessa
Mieluiten täysiä sellaisella millä osaa kuin hiljaa sellaisella millä ei osaa /uskalla. :|
Comment
-
Asiaa voi katsoa monelta puolelta. Viisas on se, joka osaa ajaa omaa nopeuttaan. Vaikka sen oman auton perässä roikkuisi suitsa tai mini.
Comment
-
Kovasti näyttää kädet käyvän:
https://www.youtube.com/watch?v=lHeTmMyfThU
Ensin puskee ja sitten yliohjaa...
Comment
-
Viisas on se, joka osaa ajaa omaa nopeuttaan. Vaikka sen oman auton perässä roikkuisi suitsa tai mini.
Mutta kun possuosastolle mentiin, niin onhan se sääli, että joka toinen jamppa ajaa tuolla jollain GT3:lla körökörö vauhtia. Miksi ei sitten ajaisi vaikka jollain suitsa/cliokopilla täysiä. Luulen, täysin asiasta kokemusta vailla olevana, että tuollainen GT3+ vaatii vähän ajovauhtia, että pääsee ominaisuuksiinsa.
Mutta rapee tuolla, 700+hp paketilla, voisi olla jo pelottava, liian pelottava :)
Comment
-
Helvetin puskeva paitsi se sykähdyttävä housunvaihtohetki n minuutin kohdalla, vauhtia lienee n 200. WTF, mä olisin hissutellut varikolle tutkimaan mikä on vikana, kun irtoaa noin, mutta stigit on oma rotunsa. :)
Sami tuskinpa me ei-täysiä Ringiä GT3:lla ajavat uskallettaisiin tai osattaisiin ajaa täysiä cliollakaan. Esp-autosta ei sitä paitsi ole oikeutta kuittailla espittömille tuosta ajonopeudesta. :)
Samaa mieltä siitä varikkopellestä kypärä kainalossaan, meitä on moneksi. Ja harvassa on kyllä possua limiitissä vievät kuskit.
Comment
-
Ajotapa on renkaiden ja alusta-asioiden kehittyessä muuttunu aivan toisenlaiseksi.
Lisäksi kuvaavaa nytkin jyskälässä, käytännössä neljä ekaa kuskia veti koko kisan läpi ilman "yhtään ajovirhettä."
Comment
-
Juu nytkin Jyskälässä taas salaa toivoi, että joskus olisi joku näytösluontoinen ajo, missä B-ryhmäläinen vetäisi aina pätkät läpi pääryhmää ennen. Ei tarvisi vetää sekunttikelloa vastaan vaan antaa koneen laulaa pitkää linjaa vetäen, kyllä maistuisi seurata ennen kuin suoraviivaiset (ja kohta tulevaisuudessa varmaan äänettömätkin) nykyvehkeet aloittavat aikojen ajon.
Comment
-
Itse itselleni vastaten, onhan tuossa digitaalinen taustapeili
Pienimuotoiseen sarjatuotantoon digitaalinen taustapeili tulee loppuvuodesta 2012 R8 e-tron -sähköauton myötä. Tekniikka on testattu Audin voitokkaissa R18- ja R18 e-tron -kilpa-autoissa Le Mansissa.
Comment
-
Odotamma mielenkiinnolla mihin tyylisuuntaan Teppo on rapeeta rakentamassa.
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...171#post909171
Comment
Comment