Sähän olet Tero inhottava ihminen ;)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Rapsakka
Collapse
X
-
Onhan ne PCF:n kaverit vitun nopeita puheissaan suhteessa siihen, miten sitten oikeasti ajavat. Ei silti kannattaisi vajota samalle tasolle.
Enkä kyllä ymmärrä tuota kelloon tuijottelua tai kilvanajoa turistipäivillä. Siellä on vitun kallista mokailla. Fiilistelyähän sen pitäisi olla, limiitin alapuolella. Ja se possukuski siinä edessä saattaa saada ihan kivoja fiboja vaikka perseessä roikkuukin viritetty Audi.
Comment
-
Jani, istuin Heusalan kyydissä kierroksen ja se jos mikä oli yhtäaikaa kivaa ja kauheaa. Tärkein pointti mikä Pekalle jäi siitä kierroksesta päähän oli se, että McLareni ei päässyt GT3:sta karkuun, meinasi Laren kaveri jopa lipsauttaa pahasti kaiteeseen. Tätä sitten piti minun vielä kompata parkkipaikalla muiden PCF miesten kuulleen, "Eikö niin Sami -kommentilla". Ajo oli nopeeta, 8.3x, mutta jos kaksi kertaa kierroksella vedetään keltaisille TÄYSILLÄ, kunnes tilannekohdalla sitten lukkojarrua nurmikolle, oli se jo todella vaarallista.
Enkä nyt allekirjoita tuota kilvanajoa tai kellon tuijottelua, sitä tehtiin sitten jälkipyykeissä ajojen jälkeen. Aika oli vähän niinkuin sitten lopputulos miten ajot meni. Itse ainakin nautin suunnattomasti Risalla ajamisesta, ei jäänyt jalkoihin ja limiitti oli vielä todella kaukana. Sai ajaa ns. omaa ajoaan kun ei koko ajan porukkaa ohi lappanut. Oliko tuo Tepon kierroskaan lähelläkään kilvan ajoa, aika yksin sai kuitenkin ajella eikä kenenkään takapuskurissa tarvinnut työntää?
Joo, ja haluaisin GT3:n tai GT3RS:n... :)
Comment
-
Juu olen jo maililla keskustellut sen sinisen kuskin kanssa, otti yhteyttä kiinnostuneena ja kehui audin työntöä. Ihan ilman limiittiä mentiin ja molemmilla kuskeilla oli hauskaa.
Heusalalle näytin videon laivalla ja pyysi silloin linkit siihen.
Limiitillä ei tuolla tapana ole mennä, jarrut jätetään nyppylöitä/pohjia ennen (flugplatsi, sweden, fux jne.) ja muutenkin ajoissa. Periaate on että kurvin tai nypyn jälkeen pystyy hidastamaan ajoissa kolarin takia, niitä kun on tullut useasti yllättäen eteen.
Comment
-
Se on oikein, jos ajat tulee yrittämättä, mutta ei niitä liikaa kannata tuijottaa ja mainostaa myöhemminkään. Jää vaan alitajuntaan sitten kuumottamaan, ja pistää yrittämään liikaa. En ole vielä katsellut mitään muita videoita kuin loppupätkän Väinölän ajosta, eli en osaa sanoa.
Se on sitten ihan eri asia, jos on trackday eli suljettu rata eikä mopedeja yms seassa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja SR Näytä viesti...
Enkä nyt allekirjoita tuota kilvanajoa tai kellon tuijottelua, sitä tehtiin sitten jälkipyykeissä ajojen jälkeen. Aika oli vähän niinkuin sitten lopputulos miten ajot meni. Itse ainakin nautin suunnattomasti Risalla ajamisesta, ei jäänyt jalkoihin ja limiitti oli vielä todella kaukana. Sai ajaa ns. omaa ajoaan kun ei koko ajan porukkaa ohi lappanut. Oliko tuo Tepon kierroskaan lähelläkään kilvan ajoa, aika yksin sai kuitenkin ajella eikä kenenkään takapuskurissa tarvinnut työntää?
Joo, ja haluaisin GT3:n tai GT3RS:n... :)
LMS Risalla en itse uskaltaisi ajaa turistipäivällä, olisi mulle sellaista käänteislottoa turhan hyvillä kertoimilla, kun ei kuitenkaan malttaisi ajaa mummoa kirkkoon. Mutta mä olenkin tällainen low-risk -kaveri tai sitten vaan liian hyvin perillä, mitä tarkoittaa vakuutuksetta tai vajailla vakuutuksilla mällääminen henkilövahingon kera ja mitä se huvi maksaa, vaikken em. asioita ole omalta kohdalta ennen tätä koipisaagaa ole joutunutkaan kohtaamaan.
Melko samat on autohalut :) Osta multa GT3, voisi päivittää joskus vuoden päästä, eli alat nyt vaan säästää.
Comment
-
Eipä onneksi porukka hampaat irvessä noita aikoja aja (pois lukien bmw porukka :) ) vaikka mielenkiinnosta aikoja logittaa. Tuolla meinaan löytää itsensä kaiteesta hyvin nopeasti liialla limitillä ajettuna ja ehkä sen takia en ole kaiteessa käynyt ja toivottavasti en tule käymään :)
Ei se ajan kyttääminen mikään synti mielestäni ole turistipäivilläkään tiedostaen edellä mainitun asian.
Comment
-
Me ei VLN:ssä muuta tehdäkään kuin tuijotetaan sitä kelloa ja kovempaa pitäisi päästä ;) Tässä Burin Antin startti viime kisasta, uskomaton kaveri ei voi muuta sanoa. Kyseinen kierros on siis Antin 7. kierros tuolla koskaan joista 1 kierros Hanskin Urkilla ja 2 kierrosta VW Upilla.
Laitan vielä oman kierrokseni kuskinvaihdon jälkeen kunhan Vimeon tilille saa taas uppailla. https://vimeo.com/76893098
Kaikki kun ei ole mun kanssani facessa kavereita niin tässä myös linkki tiimin videokoosteeseen kisasta ja siinä näkyy myös tuo mun kaiteeseen ajo:
http://www.youtube.com/watch?v=zjTeI...ature=youtu.be
ja tässä vielä Palttalan startti Cuppi Possulla: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=hdXPRPySkQs[/ame]Viimeksi muokannut jukkan; 16.10.2013, 12:03.
Comment
-
Huimaa menoa Pflanzgartenin tienoilla Antilta. Kiva katsoa, voisi olla nopea kyllä Palttalankin kalustolla.
Comment
-
Varmasti olisi nopea myös Cuppipossulla tai GT3:sella mutta ekat kisareissut ja radan opettelut on ihan hyvä tehdä hiukan rauhallisemmalla laitteella :) Saksan Carrera Cuppia Antti kävikin jo ajamassa ja on menossa myös Hockenheimin finaaleihin, nähtäväksi jää onko Antti ensi vuonna VLN:ssä nopeamman kaluston ratissa ja kiertääkö koko kauden Carrera Cuppia.
Niin eli tuli niitä Possujakin siellä Ringillä siis ohi? ;)
Comment
-
Tässä muutama kierros, tiedostot ovat suuria:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...e131007_L1.avi
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...e131007_L2.avi
https://dl.dropboxusercontent.com/u/.../NyrreLap3.avi
Comment
-
Comment
-
Lopulta tuli purettua alakerta. Eipä tarvitse mitään siirtää uuteen koneeseen. Myös sumppupumpun läpi mennyt niin paljon paskaa että sekin pitänee uusia.
Läpihengittävä lohko....
https://www.dropbox.com/sh/1kfaakzg1trd5sl/0I6SQdgRx3
Comment
-
Aijai... mitä sitä nyt vähän rikkomaan, kerralla kunnolla.
Jännän näköinen hattutiiviste 5cyl Jetassa:
http://www.ebay.com/itm/VICTOR-REINZ...7d156b&vxp=mtr
Jos tulkkasin moottorimyynti-ilmoituksia, niin käytetyt <100k ajetut 2,5 Jetan moottorit maksavat <$1000 joten niitähän kannattaa tilata samoin tein kontillinen ennenkuin muut heräävät. Saa myytyä niitä sitten kermankuorintahinnoittelulla kunhan ensin protoaa sovituskonseptin.
Comment
-
Tonnin koneista puheenollen:
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=128955
Tietty tossa ei ole vitosen rähinää, mutta painopistettä saisi taaksepäin ja hieman uudempaa rautaa...
Comment
-
Comment