Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Rapsakka

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Eilen tuli vaihdettua ehjä nilkka eteen. Ihan kerrasta ei ollut paskonut. Reikä oli venynyt soikeaksi ja halkeamat oli olleet puoliväliin jo pitkään.

    Samalla huomattiin kardaanin keskilaakerin kumin pettäneen. Kohtuullisesti kestänyt huomioiden että osa valmistettu 90-luvun alkupuolella.

    Comment


      Ilmakauha uusittu. Torstaina auto kärrylle ja perjantaina Pärnuun.

      Comment


      • Moro

        Mielenkiinnosta naita rakenteluja seurannut, luovuus on aina kunnioitettavaa, puhumattakaan peraksiantamattomuudesta.

        Mutta tuossa kun katselin teidan vanhempia Nyrren ajeluja niin ainakin kamerakuvan perusteella naytti silta etta voimaa on aivan hemmetisti mutta kun latu ei meinaa piisata voiman tullessa kuvioihin.... Ennen kuin taas saa lukea ikavia uutisia.

        Itte kun oli nuori niin istuteltiin Fiuden 1.6/2.0 TC-koneita Lattaroihin todetaksamme etta eihan se meinaa pysya uralla vaikka ajo-ominaisuuksiinkin investoitiin Konin kepit :) Mutta kun nama tehot x 5 niin ehka jattaisiin ainakin Lattaralla Nyrren kokeilematta...

        Comment


          Kiitos kommentista.

          Itse tietysti katson asioita vähintään lievästi värittyneiden lasien läpi. Allekirjoitan Walter:n näkemyksen (liitteenä). Toki omilla ajotaidoilla tuohon pelkotilaan riittää paljon pienempi määrä voimaa.

          Voimaahan tuohon tuli yhdessä välissä (oikeasti vahingossa) aivan liikaa. Se ~850hv teki laitteesta täysin ajokelvottoman.

          Ahtopaineen saa kivasti nykyään määritettyä kabiinin potikasta, pääsääntöisesti tulee ajettua arviolta 550 tehoilla. Enempää ei hitailla radoilla tarvitse. Ajettavuuden eteen on vuosien varrella muutenkin tehty aika paljon juttuja, moni muutos on myös onnistunut.

          Onneksi ikä on tuonut aika paljon tervettä itsesuojelua peliin mukaan, enää ei mielessä ole vain adrenaliinin maksimointi.

          Järjetöntähän tällaisen rakentaminen on ollut alusta asti, samalla rahalla olisi saanut valmiin oikeasti nopean auton. Niitä oikeasti nopeita valmiita on Nyrren parkkiksella kymmeniä joka päivä, eikä ne kiinnosta ~ketään. Vastaavasti kun parkkiin ajaa tällaisen polven päällä väkerretyn museokapineen niin porukkaa on koko ajan auton ympärillä (jopa alla) 5-20 henkeä, siitä huomiosta ei voi olla nauttimatta. Nautintoa lisää vielä se kun radalla nämä "valmiit nopeat" eivät sitten olekaan enää niin nopeita.

          Hullua mutta ah niin viihdyttävää.
          Attached Files

          Comment


            Pärnussa tuli vedettyä kymmeniä kierroksia. Radalla tuli pysyttyä ja vehkeet edelleen ehjänä. Hämmentävää...

            Comment


              Alkuperäinen kirjoittaja kalsket Näytä viesti
              Ei varmasti ole ei. Siksipä odottelen että Anle saisi Billet-nilkat tuotantoon.
              Ei ollut ihan triviaali tämäkään osuus, etunilkan datat vielä puuttuu. CMM 3D skannattu nilkka josta piirsin tärkeimmät reikien paikat.

              Nyt pitäs osasta sitte liimata viimeseen kuvaan, ja sitten vasta pääsee suunnitelemaan, melkonen tämä alustustyö.
              Attached Files

              Comment

              Working...
              X