Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Rapsakka

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kunhan omat hartsihuuruilut on valmiit, niin katsotaanpa sitten miten on energiaa jälellä.

    Comment


    • Huomasko kukaan, mistä vetäsin vakuumit?

      Comment


      • Joo, kattelin että siellä oli vw golffin sitkeä puurtaja laitettu vakuumihommiin. :)

        Comment


        • Autoklaavi saa ihan uuden nyanssin :)

          Comment


          • Pienin erin etenee tämä projekti. Takapuskurista läks pala jotta syylarin poistoon saatiin lisää latua ilmalle. Pannuhuoneeseen mallailtu vesiputkia.

            Pakosarjan asentamisessa meni vaivanen tunti, kiitos sen idiootin joka oli pinnapultit asentanut vinoon. Kyseessä siis vaparin kannesta tehty versio johon pitää pakosarjaa varten lisätä 6 pinnapulttia. Kaikki vinossa...

            Pari tuoretta kuvaa lisätty
            https://www.dropbox.com/gallery/3871...sakka?h=b48436

            Comment


            • Omiin bumpsteer-mittauksiini perustuen suosittelisin että kokeilisit joko raidetankojen ulkopäiden laskemista alaspäin, tai sisäpäiden nostamista ylöspäin 20-40mm. Aion tehdä niin myös itse, kunhan saan aikaiseksi kalikat/kalikan jolla se onnistuu. Nythän tuossa käy niin, että mikäli ohjausvarsien paikkoja ei ole muutettu tolpissa, niin sisäänjoustossa alkaa vetää pyörää auraukselle. Kaikkien lähteiden perusteella joihin itse olen tutustunut, tämä on epätoivottava ominaisuus. Pitäisi kuulemma mennä mieluummin vähän harituksen puolelle, jos johonkin.

              Comment


              • Paljonko korkeusmuutos pitäisi olla?

                Comment


                • Jos auton ollessa ajokorkeudessa raidetangot ovat ~vaakatasossa, tuo mainitsemani 20-40mm vois olla haarukka jolla lähteä kokeilemaan. Jos ulkopäät on merkittävästi sisäpäitä ylempänä, niin muutos pitää olla vastaavasti suurempi.

                  Käppyrä aiheesta:

                  http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...&postcount=150

                  Tuohan tietenkään ei 100% päde mikäli tukivarret on vakiosta poikkeavan mittaiset tai yläpää ei ole täysin vakiopaikassa. Kuitenkin aika hyvin sanoisin antavan suuntaa.

                  Comment


                  • Luepa Teppo siitä sullakin pölyttyvästä kirjasta sivulta 62. Ymmärrykseni mukaan olen Terhon kanssa samaa mieltä. Rapee ei ole kovin madallettu, mutta vähän kuitenkin. Myös tukivarren asento ajokorkeudessa vaikuttaa joustoohjauksen suuruuteen.

                    Mun autossa näyttäisi siltä, että sisäänjoustossa raidetanko tulisi kohtaamaan raidetangon aukon yläreunan. Siirto on jo mekaanisen toiminnan kannalta välttämätöntä.

                    Comment


                    • Lopulta sain etujarrut paikalleen ja hyrskytinkin olis valmiina:
                      https://www.dropbox.com/gallery/3871...sakka?h=b48436

                      Comment


                      • Mikäs hyrrä tähän nyt tulikaan ?

                        Meni jotenkin tuo homma ohi, kun se yksi uusi hyrrä meni myyntiin sulla.

                        Comment


                          Jotain hirrrveen hirrveen isoahan tuolla tällä viikolla sorvailtiin. Varmaan tulee sellainen +1000hv hyrskytin :)

                          Comment


                            Ei sieltä nyt ihan vielä hirveä läpi mahdu, mutta oravan kokoiset menee läpi ilman siipirikkoa :)

                            Comment


                            • Aikamoinen teaser siellä siis muhii :)

                              Comment


                              • Ehta Fin-Turbon käsin polvea vasten väkästelemä kilipaturpo.

                                Turb. 61,8x70
                                CW 60-1 GTX-prof. 11-lapainen 61,4x82
                                comp.kotelo A/R 0.60 sakkauskanavalla
                                pakopesä 0.82 single

                                Comment


                                • PROlta näyttää jälleen ja toivotaan, että on entistä parempi kaikilta muutetuilta osa-alueilta!

                                  Comment


                                  • Sain viimein käden ulottuville sijoitetun kytkinpaneelin valmiiksi.

                                    Comment


                                    • Mielestäni nuo alulistat ois paremmat mustana. Muuten täydellinen.

                                      Comment


                                      • PROlta näyttää jälleen....

                                        Comment


                                        • Konsoli on kaljua rumaa alumiinia joka peilaa silmiin. Piti siis löytää kiiltämätön pinta. 80-luvun puolivälin Audi 4000 kaipaa luonnollisesti markkina-alueensa mukaisen lisävarustelun, teippipuuta sen pitää oleman. Samaan aikakauteen kuuluu erottamattomasti eläinkuosinen teddykarva sekä keinonahka. Valitettavasi noihin kuppipenkkeihin ei ole helppoa tehdä päällisiä, niin pitäydyin vaihdekepin kordarissa.
                                          Karvanopat eivät sovi käyttöön, mutta turvakaarien teippaaminen puukalvolla sai ajatuksena hirveän naurun aikaiseksi.
                                          No, Teppo kaiketi antaa minulle lopputilin käytettyäni yltiöpäistä suunnittelu- ja toteutusvapautta.
                                          Tupi on oikeassa, listat pitäisi olla mustat. Ongelmana on eloksointi jonka myötä niissä ei pysy kuin niitti tai ruuvi kiinni. Ei tarvitse teipata tai maalata.

                                          Comment


                                          • Taiteellisen näkemyksen mopo on tosiaan päässyt tekijältä lapasesta, menee ilman kuskia jossain Näkkäläjärven nurkilla. Nyt tuolle jaksaa jo vähän hymyilläkin tosin. Uusiksi se silti menee.

                                            Comment


                                            • Se on toi motorsportti kuolemanvakava asia..

                                              Comment


                                              • Olemme vakavahenkisiä harrastajia. :|

                                                Comment


                                                • "Ostaisitko tältä mieheltä sisustuspalveluita"

                                                  Comment


                                                  • Kyllä nyt hymyilyttää täälläkin :)

                                                    Comment


                                                    • Olisin kyllä halunnut olla kärpäsenä katossa kun Teppo tuon näki :)

                                                      Comment


                                                      • Toi on siisti, tulee mieleen nämä 80-luvun puolivälin rakentelijat jotka lentokonevanerista taiteilivat 100A Datsuniin uusia sisustuksia. Liimapintainen valokuvapuu on vain kätsympää.

                                                        Comment


                                                        • Tämä laite saatiin tänään talven hiljaiselon jälkeen tulille ja kärryn päälle. Kärryllä siirrettiin suoraan Motec:n asennukseen ja säätöihin, josta toivottavasti 2 viikon päästä noudettavissa. Sen jälkeen pikaiset testit kotimaassa ennen Gotlantia.

                                                          Comment


                                                          • Kuka säätää Motecin?

                                                            Comment


                                                            • http://racing-engines.net/

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X