Kunhan omat hartsihuuruilut on valmiit, niin katsotaanpa sitten miten on energiaa jälellä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Rapsakka
Collapse
X
-
-
-
-
Pienin erin etenee tämä projekti. Takapuskurista läks pala jotta syylarin poistoon saatiin lisää latua ilmalle. Pannuhuoneeseen mallailtu vesiputkia.
Pakosarjan asentamisessa meni vaivanen tunti, kiitos sen idiootin joka oli pinnapultit asentanut vinoon. Kyseessä siis vaparin kannesta tehty versio johon pitää pakosarjaa varten lisätä 6 pinnapulttia. Kaikki vinossa...
Pari tuoretta kuvaa lisätty
https://www.dropbox.com/gallery/3871...sakka?h=b48436
Comment
-
Omiin bumpsteer-mittauksiini perustuen suosittelisin että kokeilisit joko raidetankojen ulkopäiden laskemista alaspäin, tai sisäpäiden nostamista ylöspäin 20-40mm. Aion tehdä niin myös itse, kunhan saan aikaiseksi kalikat/kalikan jolla se onnistuu. Nythän tuossa käy niin, että mikäli ohjausvarsien paikkoja ei ole muutettu tolpissa, niin sisäänjoustossa alkaa vetää pyörää auraukselle. Kaikkien lähteiden perusteella joihin itse olen tutustunut, tämä on epätoivottava ominaisuus. Pitäisi kuulemma mennä mieluummin vähän harituksen puolelle, jos johonkin.
Comment
-
Jos auton ollessa ajokorkeudessa raidetangot ovat ~vaakatasossa, tuo mainitsemani 20-40mm vois olla haarukka jolla lähteä kokeilemaan. Jos ulkopäät on merkittävästi sisäpäitä ylempänä, niin muutos pitää olla vastaavasti suurempi.
Käppyrä aiheesta:
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...&postcount=150
Tuohan tietenkään ei 100% päde mikäli tukivarret on vakiosta poikkeavan mittaiset tai yläpää ei ole täysin vakiopaikassa. Kuitenkin aika hyvin sanoisin antavan suuntaa.
Comment
-
Luepa Teppo siitä sullakin pölyttyvästä kirjasta sivulta 62. Ymmärrykseni mukaan olen Terhon kanssa samaa mieltä. Rapee ei ole kovin madallettu, mutta vähän kuitenkin. Myös tukivarren asento ajokorkeudessa vaikuttaa joustoohjauksen suuruuteen.
Mun autossa näyttäisi siltä, että sisäänjoustossa raidetanko tulisi kohtaamaan raidetangon aukon yläreunan. Siirto on jo mekaanisen toiminnan kannalta välttämätöntä.
Comment
-
Lopulta sain etujarrut paikalleen ja hyrskytinkin olis valmiina:
https://www.dropbox.com/gallery/3871...sakka?h=b48436
Comment
-
Konsoli on kaljua rumaa alumiinia joka peilaa silmiin. Piti siis löytää kiiltämätön pinta. 80-luvun puolivälin Audi 4000 kaipaa luonnollisesti markkina-alueensa mukaisen lisävarustelun, teippipuuta sen pitää oleman. Samaan aikakauteen kuuluu erottamattomasti eläinkuosinen teddykarva sekä keinonahka. Valitettavasi noihin kuppipenkkeihin ei ole helppoa tehdä päällisiä, niin pitäydyin vaihdekepin kordarissa.
Karvanopat eivät sovi käyttöön, mutta turvakaarien teippaaminen puukalvolla sai ajatuksena hirveän naurun aikaiseksi.
No, Teppo kaiketi antaa minulle lopputilin käytettyäni yltiöpäistä suunnittelu- ja toteutusvapautta.
Tupi on oikeassa, listat pitäisi olla mustat. Ongelmana on eloksointi jonka myötä niissä ei pysy kuin niitti tai ruuvi kiinni. Ei tarvitse teipata tai maalata.
Comment
-
-
Comment