Kyllähän TüV:n äijä tosiaan oikean puolen putkestakin kitisi, pahin oli dB-lukema. Seuraavana aamuna radan omat katsastajat totesit kaiken olevan ok. Eivät oikein tykänneet ko. jampasta...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Rapsakka
Collapse
X
-
Mites on, kannattaisko sitä pumppua vähän pyöritellä ennen 80 astettakin, ettei synny mitään paikallisia kuumia pisteitä? Tyyliin puolen minuutin välein 10 s tjsp. Silloin ei myöskään tyrkkäis kerralla syyläristä kylmää vettä koneeseen. Kyllähän siellä tietysti luonnollista kiertoakin on...
Comment
-
Kyllä tuo Ringillä suoritettu TK-TESTAA -tyyppinen kestotesti osoitti että Rapeessa ON eläviä villihevosia kotona erittäin huomattava määrä. GT-3 RS -tarroilla varustetut nopeahkot kulkineet peruuttelivat ylämäessä huomattavaa vauhtia takaperin verrattuna Rapeeseen joka kulki huomattavaa vauhtia eteenpäin oli sitten kyseessä päällystetty tie tai erityisesti juuri ohitustilanteita varten kasvatettu nurmikko!
Comment
-
-
Hienosti taisi rapee pelata. Ei voi samaa sanoa kaikista audisteista, eli yritystä oli riittävästi :I Oliskohan S.Sivosessa PV-ainesta, tulipa vaan mieleen.
Siinä ylämäessä ohittamiseen vaikuttaa pedaalin asentokin. Miun vanhalla ruppanallakin ohiteltiin uudempia ja tehokkaampia GT3:ia, ja taisi joku GT2:kin antautua Hohe Achtissa.
Comment
-
-
-
8:10 rapee raiskaa crx:n. Tolla kierroksella muuten 7-8 raatoa tienposkessa!
http://www.youtube.com/watch?v=EBCg0...ailpage#t=489s
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=EBCg0YuxKY8&feature=player_detailpage[/ame]
Comment
-
onk penkki tarpeeks takan?
http://www.dropbox.com/gallery/38718...sakka?h=b48436
Talven työlistaa:
- Etulaikat 322 -> 350mm, alumiinikeskiöllä
- Kuskin penkki 10cm taaemmas eli perse jatkossa suunnilleen takapenkin jalkatilassa.
- Opelin sähköisesti tehostettu ohjausakseli
- Karpiolalta hammastankoon nopee välläri
- pedalbox
- "S1" konepelti (ehkä)
- etuhelmaan splitteriä ja lisää sileetä pintaa auton alle
- takaluukun päälle siipi
- fööni vaihtunee pienempään
- kone viimeistään keväällä auki ja tarkistukset
- fluidamper
- laturille kannake pakosarjan alle niin saa paremmin ilmaa IC:lle
- irrotettava ratti
Josko noilla resepteillä siitä tulis taas pykälän kivampi radalla. Huono se ei ole nytkään ollut.
Comment
-
Sustahan vois tulla miesmalli. Sen verran kuvauksellisuutta noistakin kuvista löytyy, että kohta alkaa mallimammat hieroo sopimuksia.
Aika paljon on muutoksia tulossa, joten mielenkiinnolla odotellaan ens kesän rata-aikoja. Meillähän on jotakuinkin kulkenu audit samaa tahtia tähän mennessä joten katotaan miten toi mun tänään saapunut takavakaaja pysyy noiden sun muutosten perässä tahdissa.
Comment
-
Meillä normaalikokoisilla on vähän sellanen ominaisuus, että omamassa on merkittävä osuus ajoneuvo-kuljettaja-kokonaisuuden massasta. :) Että varmaan vaikuttaa kyl ajo-omituisuuksiin jossain määrin. Se että huomaako sitä itse, en tiedä. Konepelti sulla taiskin olla peltiä? Sieltä saanee ainakin 10kg painoa pois kuituhommilla. Itse vein tänään virallisen muotituspellin harrastajatoverille harrastettavaksi, josko jossain vaiheessa alkais kevennystä tapahtumaan.
Comment
-
Kuulostaa erittäin hyvältä listalta. Alastarossa peilistä katsottuna alusta näytti siltä, että aavistuksen pehmeämpi takapää voisi olla jees. Tosin nythän painopiste siirtyy aavistuksen taaemmas, eli se vaikuttaa tasapainottavampaan suuntaan nykyisillä jousilla (ymmärtääkseni). Jos ei riitä, niin hinan pehmeämpi takajousi tai takavakaaja tai vaihtoehtoisesti jäykempi etuvakaaja? Enkä tarkoita, että siitä puskevaa pitäisi tehdä, mutta perä oli vaarallisen irtonainen nopeassa vasurissa.
Meinaatko käyttää GT3 Mk2 jarrusettiä eteen, vai pidätkö satulat ennallaan? En kyllä muista, onko noissa levyissä pultattu hattu vai ei, mutta tilaa ihmeessa ja kokeile, jos ne ei sulle sovi, niin otan kyllä pilkkahinnalla ne siihen vaparipaskaani jos ei sovi :)
Comment
-
Olihan se perse kieltämättä vähän turhan vallaton siinä yhdessä mutkassa, se on myönnettävä. Takavakaaja on kyllä vakiota jäykempi (18mm) mutta löysimmässä asennossa. Edessä on riesan tanko.
Jouset edessä 155kg, takana 100kg. Mahdollisesti vaihdan taakse 80kg vieterin tämä kuintenkin vasta jos ei siivellä lisätyllä ulosjoustolla tokene.
Satulakierros on 996 Turbosta eikä niitä olla vaihtamassa. 350 laikalla pääsee vasta käyttämään koko vakiopalan leveyden kun nykyisillä tulee ulkoreunasta yli ja sisäreunasta piti poistaa tavaraa ettei ota hatun reunaan kiinni.
GT3:n laikassa jokseenkin audimainen offsetti näemmä:
http://www1.carparts-cat.com/webdata...60_1573_20.JPG
Painoa tuolla 11,6kg/kpl kun omille tulee painoa noin 3kg vähemmän.
Kuvien oton jälkeen kabiinista poistui poljinteline, ohjausakseli ja jarrutehostin. Ratin paikkakin saatiin kohtuu hyvin mallinnettua.
Listasta jäi vielä mainitsematta mahdollisen B5:n ABS:n sovittaminen, Romppasen elimenluovuttajasta kun moiset olis kohtuurahaan saatavissa. Ovat toki varsin höyrykautiset mutta kuitenkin pari napsua tuoreemmat kuin audin maineen luoneessa mallissa tahi tyyppikasiysissä. Jahka tulee liukasta niin täytyy mutsin jumalq:n absien toiminta testa, onko niistä mitään iloa. Jos ei muuta niin säilyis ainakin renkaat paremmin pyöreinä.
Comment
Comment