Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vr6T B5 avant

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Letkun sisuskalut on kumia ja an4 koossa. Vesijäähy luultavammin tulee käyttöön.

    Comment


    • Jospa tännekki välillä jotakin pärinää.

      Tönittiin kiulu nosturille että saatiin jotain auton allakin tehtyä. Pitkään häirinneet takapään ruostehommat on nyt touhuttu valmiiksi. Pirusti teräsharjalaikka + rälläkkä laulatusta. Pohjalle crc musta galvacolor ja päälle kiveniskusuoja.

      Terho piirteli jarrucarrierit ja pulsedmedian aleksi printtas PLA mallin ettei tarvinnu testikappaletta tehä mistään kovemmasta matskusta.

      Pakopiippua pääs kanssa jatkamaan kun auto oli ylhäällä niin tehtiin sen verran kun matskua hyllystä löyty.
      Taakse tulee downpipen jälkeen 2x 2.75". Täytyy seuraavaks mittailla mitä päreitä tonne mahtuu vaimentimien osalta.







      Comment


        Taas on kannake väärin päin kuvassa, voi voi. :)

        Comment


        • No kaisse on väärinpäin kun et ollu kuvan ottohetkellä vielä kertonu että ei näin :D

          Comment


          • Räplättiin taas pakaria koko päivä eikä päästy kun puol metriä eteenpäin. Tai oikeastaan taaksepäin. Joutu kuitenki hiukan suunnittelemaan mitä tekee että palikat mahtuu paikalleen ja hommassa on ees järjen häivää.

            Ympäristöasiat kun on tapetilla kokoajan niin tähänhän tulee siis katalysaattoreita 2kpl että saadaan ekopiiperöt tyytyväisiksi. Luultavasti 200cell magnaflown tuotteet ja nehän samalla vaimentaakin kivasti. Toisaalta katit kun ei pitkään kestä rytinää eikä pauketta niin siihen lääke on ohittaa ne tarvittaessa.

            Hyvä ystäväni fuk yu man kiinanmaalta vaihtoi taskunpohjallisen kolikoita kahteen paineohjattuun läppään. Läpät on siis lähtökohtaisesti kiinni, että pakokaasu menee 2.5" putkien läpi kattien kautta takavaimentajille kun päristellään mukavasti. Sitten kun tilanne on se että pakopiipusta tulee jonkuverran enempi sekä äkisti tavaraa niin läpät on auki ja luultavasti kissat ei muuta niin nopeasti taivaaseen. Läpät auki virtauksen suunta on kuitenkin kattien ohi aika paljon jouheemmin takavaimentajia kohti. Harmi vaan kun suora putki loppu kesken ettei oikein homma etene tällä viikolla enää.

            Comment


              Tämä on hyvä. Ei tarvi etukäteen hakea katsastukselle päästölappua mistään kyläsepän pajalta :)

              Comment


              • Sillai se sinne sujahti. Pakoputkiston paino turbolta taakse tällä hetkellä noin 11kg.

                Comment


                • Canton racingin öljytermari löyti paikkansa etuaisasta. Ens viikolla pitäis keksiä sopiva jäähdytin keulalle ja alkaa letkuttaa.



                  Comment


                  • Testailin #12 fupacuppia, paistoin pakaria ja oltiin vakavana soittamassa speedmetallia, koska onhan tää vakavaa hommaa.





                    Comment


                      Kerrassaan kaunista :D

                      Comment


                        Melkonen putkisto

                        Comment


                          On. Vaan nyt noita on helppo lähteä tekemään sarjatyönä kun on yhdestä mitat ja jigit ;)

                          Comment


                          • Eikai noita kannata sarjana alkaa tehä. Halusin testailla noita läppäsysteemejä et millain ne kestää rytinää ja pauketta. Urssissa ainaki lähtörajottimella katti tyhjeni ennen ku kerkes sanomaan ympäristöystävällisyys kunniaan.

                            Comment


                              Jaa mitä? Eikö B5 korisia projekteja ahdetulla VR6 moottorilla muka ole riittävästi että kannattais?

                              Comment


                              • Sähköjänikset istu useemman päivän pöydän ääressä sähköttämässä, ite lähinnä istuin vieressä piereskelemässä vauhtia ja viisastelemassa.

                                Johtosarja moottorille on nyt valmis, niitattu motorsporttiliittimeen, korin puolelta kieputettu nippuun ja sukitettu. Vielä ecun pää kiinni ja aletaan olla alueella sähköjen kanssa.

                                Kakkoskuvassa on muuten koko moottorin johtosarja paikallaan poislukien tulpanjohdot. Pari johtoa pitää vielä piilottaa paremmin ja asentaa kiinnikkeet.





                                Viimeksi muokannut Hammu; 5.5.2019, 22:03.

                                Comment


                                • Olikos tässä jo startti kiinni? Miten toteutit sen ton 01E/vr6 kiinnityksen naittamisen?

                                  Comment


                                  • Eiköhän tämän projektin päällikkö vedä tällä hetkellä ansaittua henkeä, kun erään time-attack audin viimeisiä palllien puristeluja katsellut

                                    Comment


                                    • Ei tässä mitään henkeä jouda vetää.

                                      Phaetonin startti menee ihan ruuvaamalla kiinni orkkis vr6/01e adapteriin. Osanumerokin taitaa löytyä jostain aiemmista postauksista.

                                      Moottoristaki otettiin ensisavut joskus kesäkuun loppupuolella.

                                      Comment


                                        Millä eculla tämä paketti tulee?
                                        Lueskelin joskus threadin läpi enkä muista että olisi ollut puhetta.

                                        Comment


                                        • Motec m130 gpr.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X