Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vr6T B5 avant

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Sanotaanko näin että mielummin laajahkolla käyttöaluella oleva 700+- kuin yläkiree 800+. Sen takia ahdinsetuppikin on vielä päättämättä. Jotenki toi gtx3582r siipikokojen suhteet ei näytä mun korvaan mukavalta. Gtw6265 ehkä...

    Veyronipumppuja kattelin tossa sekä boschin 044 datasheetissäki näkyy nykysellään olevan jo 500h luvattu käyttöikä e85 polttoaineelle. Redlinen lisäaineella varmasti lisäis sen käyttöikää kun käyttäs sillontällön.
    Kerääjäsäiliössä on 2 pumpulle paikat, joten 2x aito 044 on varmaan se ratkaisu millä mennään jos tässä nyt ei mitään erikoista tule vastaan.

    Edit jaaha. Oltiin näköjään Mr. T:n kanssa samalla kellonlyömällä. Muttajoo, tollanen aeroflow olis auton alle suunniteltu.

    Comment


    • Ooks kattonut miten tuo gtx3576r ja/tai gen2 piisaa? Aika hyvin siinäkin tuottoa.

      Comment


      • Se näyttää siltä ettei riitä edes gen2. Tais jäädä alle 70lbs tuotto vaikka millä setupilla kasaa jos en nyt ihan väärin muista.

        Comment


        • Alkuperäinen kirjoittaja Hammu Näytä viesti
          boschin 044 datasheetissäki näkyy nykysellään olevan jo 500h luvattu käyttöikä e85 polttoaineelle. Redlinen lisäaineella varmasti lisäis sen käyttöikää kun käyttäs sillontällön.
          Se 500h maininta on ollut siellä puolen vuosikymmentä ainakin, ellei pidempäänkin.

          Redlinen lisäaineesta en olisi ihan vakuuttunut. Syy-yhteys on näyttämättä, mutta on ollut epäilyksiä sen ja tietynlaisten moottoririkkojen välillä. Itse käytän hyvin väljää 2T-seosta. Motulin esteriöljyt pysyvät hyvin seassa.

          Comment


          • Jos haluaa sekaantua välisäiliöhin niin se sitten oma lukunsa. Perus perhefarmariin en noita härpäkkeitä halunnut ja siksi viinamuutos viivästyikin parilla vuodella kunnes löytyi mieleinen setuppi tankkiin.
            Mutta tämän projektin auto ei taida toimiakaan ihan perus perheautona?

            Miten väljä on "hyvin väljä" 2T-seos ja miten usein sitä käyttää vaiko joka tankillinen?

            Comment


            • Minkälaisia moottoririkkoja tarkoitat?
              Viimeksi muokannut Killeri; 4.4.2017, 17:38. Perustelu: Tapatalk-allekirjoitus poistettu.

              Comment


              • En mä edes tiennyt, että on mitään isoja ja pieniä veyroneita. Jos "iso" veyron on tuo 700l/h (kunhan ei nyt vähä olis amerikan litroja ja tunteja taas) niin piisaa varmasti.

                Tarkotin siis tollasta sitten vissiin pikkuveyronia. Mittasin (LiFePo)akkujännitteellä 4.2 bar tuotoksi tollaselle aika tarkan 400l/h, joten jos pumppu saa täyden latausjännitteen ja linjat ja ymssit on kunnossa, niin piisaa siis just ja just tuo pienikin, mutta tosiaan vaatii isot sutimet, jotta reilipaine voi jäädä vaikka 2.5 bariin.

                Mutta 044 on aina turvallinen valinta. Kunhan ostaa Boschit.

                Comment


                • Korostan, että tämä on hyvin vahvaa spekulaatiota, eikä mitään todellista syy-yhteyttä ole osoitettu, mutta muutamaa todennäköisesti itsesyttymisperäistä tapausta on sattunut ja niitä yhdistää käytännössä pelkästään Redlinen lisäaineen käyttö. Sanon vielä, että tämä on kuitenkin todella kaukaa haettua.

                  Olen käyttänyt jotain 0,25-0,5% seosta, eikä sitäkään ihan joka tankilliseen ole tullut laitettua. En osaa sanoa, onko siitä mitään iloa esimerkiksi pumppujen kannalta ellei sitä ole aina seassa ja että onko tuo määrä nyt riittävä vai liikaa.

                  Comment


                  • Toveri Kymi luopui billetballet amerikanpertin b5 erikoisosista.
                    Kuka arvaa mikä nikale on kyseessä?

                    Comment


                    • Ruohonleikkurin terä?

                      Comment


                      • Olisko DTS?

                        Comment


                        • Bingo. Vaikka kovat kannakkeet onkin niin eiköhän toikin rauhoita laatikon heilumista.

                          Comment


                          • Juu ihan asiallinen tuote, käytössä on.

                            Comment


                            • Itellä myös tuollanen tuki käytössä. Taisi olla awe-tuningin tekele. Melkosesti se rauhottaa kepin heilahtelua.

                              Comment


                              • Nii mitkä nuo kannakkeet on? Nyt alako kiinnostaa!!

                                Comment


                                • Tuon kannakkeen nuo kolmiot tulee apurungon takapäähän alumiinipeltikolmioiden tilalle. Tanko niiden väliin, tangon ja vaihdelaatikon väliin pusla. Pulteilla toisiinsa kiinni.
                                  Attached Files

                                  Comment


                                  • Vähän niin kuin B6:ssa: http://www.purems.com/images/my_stor...ntlocation.jpg.

                                    Comment


                                    • Eikö a4 b5 korisissa ole alunperin kyseistä apurunkoa vaihdelaatikon alla? Onko s/rs-malleissa?

                                      Comment


                                      • S ja RS on laatikon alla semmonen putki pulteilla apurungossa. Mutta ei apurungon kiinnityspisteestä toiseen. Eikä ole laatikossa kiinni.

                                        Comment


                                        • Pientä motivaatiomonttua ollu tämänkin kanssa, kun rouvan beeseiskaakin piti hiukan ehostaa.

                                          Huomenna aamulla starttaan kasin pintaan hovikuskiapupäämekaanikkovaratallipäällikkö Laurin kanssa, vetästään nopea roadtrippi Nurmijärvi-Kuopio-Joensuu-Lappeenranta-Nurmijärvi rykäisy ja keräillään matkalta kaikenlaista jännää.

                                          Comment


                                          • Tosiaan melkein kuukausi tuli vedettyä happea tämänkin kanssa, joten nyt lienee aika ruveta taas touhuamaan.

                                            Finturbolta käytiin noukkimassa Garrett GTW3884 0.96 T4. Mr. Savolaisen kanssa tätäkin hommaa funtsattu melko pitkään että kiitokset vaan pitkistä hermoista ja speksaamisesta.

                                            Saman viikonlopun aikana tuli käytyä hakemassa sparetotilauksen romut Jusabergilta, eli mintexin 335x22 jarrulaikat taakse. 17" vanteeseen istuu ns. Sopivasti.
                                            Vaikka meininki on vähän fast&furious 1 ja jessen jetta eli satulat puuttuu, mutta kai ne tonne mahtuu.





                                            Viimeksi muokannut Hammu; 1.5.2017, 18:48.

                                            Comment


                                            • Tänään piti käydä keräämässä motivaatiota alastaron ratapäivällä kattelemassa. Kyllähän se toimi, käytiin kotiin saapumisen jälkeen tallilla nostamassa vaihteisto paikalleen downpipen sovitusta varten. Oli muuten viimeinen kerta kun asennan laatikon auto pukkien päällä. Olkapäävammaisena melkoinen operaatio.

                                              AKmotorsportin askin tyynyt vaikuttaa oikein jämpteiltä.

                                              Comment


                                              • Taitaa olla nyt väärin kasattuna nuo tyynyt. Alkuperäisen tyynyn vahvuinen paketti tulee, kun tuo kuvassa päälypuolella oleva billettiprikka on korvakon alapuolella uretaania vasten. Mutta oliko tässä vehkeessä nuo korvakotkin itse tehtyjä osia?

                                                Comment


                                                • Joo se on nyt väärin, korjataan nosturilla kun sinne asti päästään. Auto pukeilla ährättin aski paikalleen ja huomasin prikkojen asemoinnin vähän liian myöhässä eikä enää kiinnostanu korjata siinä vaiheessa.
                                                  Viikonloppuna oli tarkoitus tönäistä tää katiska nosturille niin jos olis hieman helpompi korjata järjestys siinä.

                                                  Comment


                                                  • Garretin pakopesään tuli tänään marteliukselta vbandi laippa ja eihän sekään ollu suoraan sopiva, joka oli kyllä tiedossa. Onneks takmillin Tapsalla oli taas aikaa auttaa sorvilla, joten siitä selvittiin taas nopeasti. Laippa kiinni pakopesään ja downpipen alkua sulattelemaan tigillä. En vaan oikein tykkää noista lyhkäsellä kauluksella olevista laipoista, mutta se oli nyt mitä sattu käsiin saamaan.
                                                    Leikkelin tulivartiota pidellessä vähän 15 ja 30 asteisia piecutti paloja kun hirveän jyrkkiä mutkia ei alkuun tarvita.

                                                    Huomenna olis tavoite saada laitos pyörilleen pitkästä aikaa. Vähän jännittää kun T4 laippa pitäis olla postissa tulossa, mutta varmuutta sen saapumisesta ei yllättäen ole. Menee taas vähän perseelleen viikonlopun suunnitelmat jos se laippa ei ilmesty.







                                                    Comment


                                                      Sorvasitteko portaan v-laipan takapuolelle ja/vai v-laipan harjan samaan halkaisijaan mitä pakopesässä?

                                                      Comment


                                                      • Irtolaipan harja samaan kokoon kuin pakopesässä.

                                                        Comment


                                                        • Voi pojat, tällä fitmentillä pitäs melkein päästä jo ameriikanfoorumeilla internetpisteissä ykkössijalle.
                                                          Rouvan beeseiskan orkkis s-line vanteet ja 235/45-17 ei oikein mahdu tähän koppaan.




                                                          Posti jälleen kerran onnistui toimittamaan tavarat ajoissa.

                                                          Comment


                                                          • Lähikyliltä löytyikin onneksi sitten t4 laippa joten päästiin tänään ryskämään ahtimen sovitusta ja tutkimaan alustaa nosturilla. Saatiin downpipeä aloiteltua kanssa hieman, sekä mittailtua hukkaportille paikka.







                                                            Comment








                                                            • Comment

                                                              Working...
                                                              X