Jaa-a, joku VR-virittäjä voinee ottaa tähän kantaa. Kuitenkin kaikki myytävät tuubisarjat menee jaettuun pesään samalla tavalla kuin tämä. Tässä tietysti on alkuperäiset 3-1-pakosarjat alussa ja niistä tulee putket ahtimelle, joten ei nyt ihan sama ole. Mutta jotenkin outoa, että jos virtaukset menisivät jotenkin erityisen huonosti niin miksi tämä herää niin herkästi?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A3 8P 3.2 kuntokuurilla
Collapse
X
-
Mielenkiintoinen projekti ollut seurata, kiitos kun jaksat kirjoitella. Pakopaineen ja ahtopaineen suhde kuulostaa varsin korkealta, ahdin ei kuitenkaan ihan pienimmästä päästä ole. Vaikea nähdä ahdinta syyllisenä. Jos pakoputkesta ei aiheudu vastapainetta, niin onko syyllinen kuitenkin pakosarja? Katsoin vielä vanhat kuvat läpi, menee ilmeisesti melko pitkänkin matkaa kolmen sylinterin pakokaasut 48mm putken sisällä ennen ahdinta?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pv Näytä viestiKannattaisiko kokeilla nokkien karttoja muokata. Ne muistaakseni menee isommalle overlapille kierrosten kasvaessa niin ei välttämättä ahdetussa toimi .
Comment
-
Mutta kun ei ole oikeastaan runnereita, vaan orkkikset 3-1-valusarjat ja siitä menee putket ahtimelle ja hukkikset matkalla.
Sattui löytymään Youtubesta video, missä on Garretin GTX lähes samoilla mitoilla, orkkispakosarjoilla ja 470 hv pyöriltä matalaoktaanisella.
Laitettiin viinat tankkiin ja nyt kärsii vähän laittaa ahtoja, kun ei nakuta. Mutta painetta on sen tuplat aina. Nyt 0.75 ahdoilla 1.5 bar rajoittimella ja keskialueella 0.9 bar ahdoilla luokkaa 1.3 bar.
Comment
Comment