Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi TT 1.8Tq

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Näyttäs olevan uusi cooleri tube&fin entisen bar&plate sijaan. Mulla kans oma cooleri yhtä surkea sisältä kuin toi sunkin vanha, lamellit aika harvassa.

    Kenenkäs valmistajan/myyjän toi uus on?

    Comment


      Se jäikin pois tuosta eli boost products tuossa luki. Löytyy esim Turbo zentrum berlinistä, tai "valmistajalta".

      Comment


        Mulle tehtiin joskus väijäähy garretin kennosta ja se oli aika pitkälti tuon näköistä kuin tuo parempi versio. Raision jäähdytin teki, eikä ollut pahan hintainen.

        Comment


          Alkuperäinen kirjoittaja Tommi[FIN]
          Toukokuun lupulla ViLe vietti aikaa keltaisen kimpussa ensin epäkeskon kanssa ja perään rotaryä eri komboilla. Tuloksena liki peili pinta, ei voi olla kuin tyytyväinen. :) Kiitokset siis vielä siihen suuntaan.
          Työtunteja tuli vähintään riittävästi, jos muistan oikein niin 40h taisi mennä rikki.
          Noh noh...eihän siihen mennyt kuin reilut 30 tuntia, mikäli minä muistan oikein! Ja parantamisen varaahan siihen jäi, niinkuin aina ku miä jotain teen!

          Comment


            Aina pitää olla itsekriittinen puunailussa. Kyllä tuo on parempi ku hyvä Ville.

            Comment


            • paljos tästä nyt sitten lopuksi tehoa irtos?

              Comment


                Jäiköhän paperille 410/450 ja 1,9Bar. Tästä aikaa useampi vuosi niin ei muista tarkemmin. Silloin ja edelleenkin on ongelmana heräävyys. Tähän toki lääkkeet olemassa kun joskus olisi aikaa tehdä asialle jotain.
                Viime vuosina kilometrejä tähän kertynyt n.1000 per vuosi.. Jos joskus olisi vielä aikaa harrastaa tämänkin kanssa.

                Comment


                • Vasta liittyneenä ja TT:n omistajana, oli kiva ketju lukea. Mitähän tälle mahtanee nykyään kuulua. Onkos sinulla vielä se hulluttelu kone? Jos, niin oletko ajatellut pikku turboa alkukierroksille tahi sitten superchargea?

                  Comment

                  Working...
                  X