Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Varaosat netistä/euroopasta.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • villho
    vastasi
    Ja tuo laki liittyy käsittääkseni siihen, että joku randomisti tilailee, mutta palauttaa täysin kuranttia tavaraa takaisin. Virheen tapahtuessa myyjä lienee yhä velvollinen korjaamaan virheen.

    Leave a comment:


  • villho
    vastasi
    En minäkään mitään 5 e "lisäveroa" maksanut, mutta silti ottivat palautuksen omaan piikkiinsä. Tässä oli vielä sekin, että kävin ennen tilaamista heidän aspan kanssa keskustelua, että onhan tämä nyt varmasti oikea termari. "Kyllä on.".... No ei ollut.
    Alkuperäinen kirjoittaja Autodoc
    Thank you for your reply and explanation.

    We are sorry for the inconveniences, we have double checked and the point is that , manufacturer has made a mistake and that's why you were informed that the part is suitable . We will surely take care of this case and will forward the information to our suppliers.

    We have sent you a return label via e-mail from DHL (check the spams as well), - please print it out and attach (stick it) on the box which you would like to return to us (you don't need to write anything on it)- and include the wrong part / parts and a copy of your invoice into the box for a return
    Please, return the goods with original wrapping if possible, in the original package, with all stickers and labels of the manufacturer, just like you received them from us, and wrap it carefully to avoid the damage and claims.

    Unpacking and checking the package takes about 14 working days from arrival to our warehouse. We will contact with you as soon as something will clear up.

    Once again, sorry for the inconveniences.

    Leave a comment:


  • haraldh
    vastasi
    Laki on itse asiassa muuttunut tältä osin 2014. Yritykset voivat halutessaan periä kulut ostajalta. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014...49104_uu.shtml

    Leave a comment:


  • okkim
    vastasi
    Tuo on varmaan samaa puljua kuin www.autodoc.fi. Tilasin oikean osan, mutta sieltä tuli väärä. Koska en ollut maksanut jotain viiden euron "vakuutusmaksua", niin minun piti palauttaa osa omaan piikkiin. Eivät suostuneet maksamaan postikuluja, vaikka laki sanoo että niiden on maksettava. Aikani väänsin, kunnes annoin periksi. Saa olla halvat osat että ensi kerralla ostan sieltä.

    Leave a comment:


  • haraldh
    vastasi
    Hmm, niinpä. Vaikea sanoa. Omassa autossa on siis xenonin, päiväajovalot, sumuvalot ja ajovaloautomatiikalla. Tilasin tuon;

    https://www.autoihinvaraosat.fi/7756473-topran

    "ajoneuvoille ajovaloautomatiikalla, Sumuvaloilla vasrustetuille autoille"

    Leave a comment:


  • villho
    vastasi
    Lähinnä sen vuoksi kysyin, että kyllä minä olen saanut palautuspostikulut saksalaisen toimijan piikkiin heidän lähetettyään väärän tuotteen (termari). Toki piti pystyä osoittamaan (kuvien avulla), että heidän osansa tosiaan oli vääränmallinen.

    Leave a comment:


  • haraldh
    vastasi
    Tilasin nettisivujen tietojen mukaan oikean (automaattivalot, sumuvalot jne), mutta ei se toiminut. Ajovalot oli päällä koko ajan.
    Ei ole kai oleellista, kun kerran ottavat sen takaisin.

    Leave a comment:


  • villho
    vastasi
    Tilasit väärän vai toimittivat väärän?

    Leave a comment:


  • haraldh
    vastasi
    Valokytkin autoihinvaraosat.fi:stä olikin väärän mallinen. 30€ osa, palautusmaksut postipakettina 23€. Eihän tässä mitään järkeä ole. Mikä olisi halvin tapa lähettää kytkin takaisin saksaan (juu, palautuksen kulut menee omasta pussista tuon firman kanssa)?

    Leave a comment:


  • Hervast
    vastasi
    Autonosat24:sta käytin osanumeroiden hakuun ja tilasin taas muutaman osan tuolta motointegraattorilta kun viimeksi heillä kävi homma supsikkaasti ja heillä on Boschin osaa kohtuuhintaan tarjolla. Eli tälläkertaa koriin tipahti Boschin moniurahihna (9€), Boschin maffi (79,59€) ja VDO polttoainepumppu (142€) ja 15 euroa postikuluja.

    Leave a comment:


  • Hervast
    vastasi
    Runoillaas vaikka tänne tämänkertainen ebay.de osien ostokokemus.

    Homma lähti siitä kun piti etsiä järkihintainen öljynsuodin Briggsin vanguard V2 moottoriin. Boschin suodin löytyi aikansa etsittyä motointegrator nimisestä firmasta hintaan 3,6 euroa kipale, otin niitä sitten 2 kpl. Sitten kattelin samalla paljonko AVJ:n öljyfiltterit maksaa, boschina 6€ ja risat, niitä sitten 5 kpl. 1,9 tdi AFN öljynsuotimia kanssa, bosch 3 kpl, 22 euroa. Lisäksi passatin löpösuotimia kun oli Mahle knecht olevinaan edullinen, 2x yhteensä 22 €.

    Muistin että polttoainesuodin pitäis B6:een ostaa, no se löytyi mann filterin tuotteena 29€. Vielä muistui mieleen katsoa löytyiskö B6:n huohotusventiili imusarjan alle, no löytyi hinta 1,44€. Lisäksi sen luona oleva T-haara 2,94€. Varalle vielä huohotuksen T-haara kannen takapäähän, 7,5 € ja mottorin ilmansuodin Boschina 8,61 €.

    Tämä lähinnä esimerkkinä siitä, miten joskus löytyy kaikki tarvittava kohtuuhinnoilla yhdestä ainoasta firmasta, tarvitsematta kannattaa noita välillä melkoisen raivostuttavia autonvaraosat24 firman sisarliikkeitä. Sieltä tuli kyllä tarkisteltua sopivuuksia ja varaosanumeroita ;)


    EDIT: Tavarat tuli tilattua sunnuntai-iltana ja perjantaina iltapäivällä olivat jo kuistissa odottamassa. Täälläpäin osaa postipatet ja -pirkot jättää paketit ilman eri kommervenkkejä. Mut tosiaan ripeä toimitus, tais olla eka kerta kun saksan varaosapaketti tuli alle viikossa. Ja tavarat oli mitä pitikin, paljon made in germany tavaraa.
    Viimeksi muokannut Hervast; 19.1.2018, 17:34.

    Leave a comment:


  • Jugoo
    vastasi
    Lähestulkoon kaikista noista autovaraosasivustoilta tilatuista tuotteista tulee Autodocin paketissa. Ite tilaan yleensä autodoc.fi tai .ee, aina tullut oikea paketti ja alta viikossa.

    Leave a comment:


  • okkim
    vastasi
    Ja A24 paketit tulee Autodocin logoilla.

    Leave a comment:


  • Mikse
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja alpi Näytä viesti
    Täysin nuo eivät ole samaa puljua, koska ainakin osoitteet ja vastuuhenkilöt, sekä kaupparekisteritunnukset ovat eri.
    Sen verran samaa puljua kuitenkin ovat, että tilasin Autonvaraosat24:n kautta osat mutta asiakastyytyväisyyskysely tuli Autodocin s-postista :D

    Leave a comment:


  • horch
    vastasi
    Edelleen suosittelen www.varaosa24.fi. Osanumeron kun laittaa etusivulla valikkoon niin aina on löytynyt. Nyt varmaan tilannut jo yli 20 kertaa ja aina ollut mitä pitääkin. Ei ole siis samaa firmaa kuin autonvaraosat24.

    Leave a comment:


  • kook00
    vastasi
    Minä olen tilannut monta kertaa autodocilta ja homma pelittänyt kyllä ihan ok:sti, mutta viimeisimmässä tilauksessa homma meni enemmän kuin hankalaksi:
    Alkuperäinen kirjoittaja Minä naamanetissä
    Pari viikkoa sitten tuli itsekkin väännettyä noiden autodocin veijareiden kanssa:
    Tilattavat kamat piti olla hyllyssä, mutta eivätpä olleetkaan. Halusin peruuttaa tilauksen, koska toimitusaika olisi venynyt liikaa. Eipä käykkään, vaan peruutukselle pitää olla jokin pätevä syy. Vetosinpa heidän omiin ehtoihinsa, jonka mukaan minulla on oikeus peruuttaa tilaus syytä ilmoittamatta.

    Seuraava vastaus tulikin englanniksi ja jälleen tivattiin syytä tavaran perumiselle ja ilmoitettiin, että peruutus on mahdollinen vasta kun tavaran on saanut. Selitettyäni, että sehän tulee heille kalliimmaksi jos maksavat kuljetuskulut molempaan suuntaan, tarjottiin vihdoin hyvitystä.

    Taino tuli sähköposti, jossa ilmoitettiin, että tällä koodilla saat seuraavasta tilauksesta nykyisen suoritukseni verran hyvitystä (ei voi yhdistää muihin tarjouksiin). Tähän pistin vastauksen, että ei mitään pirun koodeja vaan rahat takaisin tai pistän paypalin asialle. Hetken päästä tuli viesti, että koodi on mitätöity.

    Koko seuraavan viikon aikana ei kuulunut mitään eikä Paypalissa näkynyt palautusta. Seuraavana maanantaina pistin Paypalista disputen, jonka jälkeen tiistaina tuli viesti, että rahat ovat palautettu.

    Koko rumbaan kului kokonaisuudessaan kolme viikkoa tilauksesta rahojen palautukseen.
    Autodocilta tilasin kamat 11.10. ja rahat tulivat takaisin 1.11.

    Itse osien saanti onnistui soittamalla paikalliselle Fixukselle 17.10. ja osat noudin 19.10. Tavarat olivat mitä halusin ja hintaeroa tuli valtaisat ~45e vs. autodoc.

    Leave a comment:


  • Coupevesqu
    vastasi
    Jos ajatellaan tuota varaosien varastointia Suomessa niin jokaisella varaosia myyvällä liikkeellä on tänä päivänä olemassa järjestelmä joka kertoo faktana sen paljonko jotain tiettyä osaa myydään vuodessa.Autoja on Suomessa liikenteessä 70-luvun malleista 2017 vuoden malleihin asti niin ei ole mitenkään realistista ajatella että osat löytyisi hyllystä paikallisesti tai edes Suomesta. Jos noista edes pieni osa olisi Suomessa niin se vaatisi sen että joku tukkuri pitäisi useamman miljoonan euron edestä rahaa seisomassa. Ei se yhtälö vaan toimi, ei se ole kannattavaa liiketoimintaa.Se että saat paikallisesta liikkeestä jonkun osan heti kouraan kertoo vaan siitä että sitää osaa myydään juuri siitä liikkeestä pihalle niin paljon että sitä on järkevää pitää hyllyssä.

    Leave a comment:


  • Ronde79
    vastasi
    4-5 tilausta on itse tullut Sparetolta tehtyä ja ilman isompia ongelmia mennyt. Viimeisessä tilauksessa työkaverin Corollan suuttimien prikat tjsp. tulivat väärän kokoiset ja jopa väärää materiaalia, mutta hyvittivät tuotteen ilman isompia mutinoita. Kerran jopa soittivat ennen tilauksen lähettämistä että haluanko oikeasti 2 paria jarrupaloja eteen (4 renkaaseen), mitä en siis todellakaan halunnut vaan tuli vahingossa tilattua tuplana.

    Vaihtoehtojahan tuolla on lähes joka osalle aika kivasti ja isolla hintahaarukalla. Yleensä valitsen sen hieman tunnetumman merkin (Febi, Mann, Lemförder yms.) ja ainakin tähän saakka kaikki osat olleet ihan kuranttia tavaraa. Hinnat tosiaan sen ~30% edullisemmat kuin kotimaisessa kivijalkakaupassa myytävät halppismerkit. Toki kyllähän jotain saa joskus paikallisesti välillä jopa edullisemmin.

    Leave a comment:


  • LauriJT
    vastasi
    Minäkin pääsin viimein siihen asti että osa onkin nyt sopiva autooni ja minun pitäisi täyttää takuukaavake. Helpommin sanottu kuin tehty sillä nettisivulta sitä ei löydy, haku ei semmoista hae ja tuon viestin lähettäjäkään ei sellaista tarjonnut omatoimisesti. Nyt pitäisi lypsää kaavake sieltä erikseen. Hohhoijaa, haisee väsytystaistelulle.

    Leave a comment:


  • andre_
    vastasi
    Toisena tarkennuksena, omalla kohdallani pyysin myyjän virheen vuoksi joustoa että saisi toimivan osan tilalle jotta ei joudu seisottamaan autoa 1-2kk. Olisin tietysti lähettänyt väärän takaisin kun saan oikean osan autoon. Mutta ei, ongelmanratkaisukaavion mukaisesti aina palattiin vaihtoehtoon "auto ajokelvottomaksi 1-2kk.

    Rahoja en missään vaiheessa vaatinut takaisin.

    Vähän sama kun Kufatecin johtosarjassa oli johtimet 1 ja 4 ristissä minkä seurauksena paloi himmentyvästä taustapeilistä elektroniikka. Ei sakemanni pystynyt myöntämään virhettään, ei vaikka korvauksen hyvittikin.

    Leave a comment:


  • Hammurab
    vastasi
    Pieniä on myyntivarastot Suomessa. Jos ei yleismallin varaosia ja ison menekin osia lasketa mukaan niin varaosaliikkeen yleisin vastaus toimitusaikatiedusteluun on "Parista päivästä viikkoon menee kun Ruotsin varastolta ennen neljää tilaan"

    Leave a comment:


  • Hammurab
    vastasi
    Autonvaraosat24:stä on tullut jonkin verran osia tilailtua ja lähes aina ilman ongelmia. Kerran taisin porukoitten autoon jotain tilata ja tilauksen lähettäminen jostain syystä viivästyi. Kun tuosta asiallisesti tiedustelin niin sain myös asiallisen vastauksen sekä 30% alennuskoodin seuraavaa tilausta varten. Eiköhän tuota tule jatkossakin käytettyä ellei sitten jokin muu palvelu osottaudu vielä nopeammaksi ja halvemmaksi :D

    Leave a comment:


  • Coupevesqu
    vastasi
    Kyllä se valitettavasti menee niin että asentajan vastuulla on aina verrata uutta osaa vanhaan.Suomessa toki on niin että liike joka on myynyt osan monesti ottaa sen osan silti takaisin jos kyseessä on selkeästi katalogivirhe.Se että saako he rahansa edelleen pois omalta tavarantoimittajalta ei välttämättä ole varmaa.Ulkomailla oleva tavarantoimittaja tuskin palauttaa rahoja jos osa on ollut jo autossa kiinni vaikka vika olisi heidän katalogissa.Kulttuuri ja käytännöt on vaan erilaiset kuin Suomessa. Siinä että ostat sen varaosan paikalliselta varaosaliikkeeltä maksat samalla myös asiakaspalvelusta ja siitä että joku varastoi sitä osaa Suomessa.Kumpikaan niistä ei ole ilmaista Suomessa. Nuo kaksi asiaa kun jätät ostoskoristasi pois niin tippuuhan se hinta mutta minun mielestä se on oma valinta ja oma riski.Elämä on valintoja.

    Leave a comment:


  • alpi
    vastasi
    Täysin nuo eivät ole samaa puljua, koska ainakin osoitteet ja vastuuhenkilöt, sekä kaupparekisteritunnukset ovat eri. Samaa ketjua ilmeisesti kuitenkin, kun sivustotkin on kuin samasta muotista.

    Autodoc:
    Ohjaaja: Alexej Erdle
    Osoite: Autodoc GmbH
    Josef-Orlopp-Straße 55
    10365 Berlin
    Saksa

    Sähköpostiosoite:info@autodoc.fi
    Liikeyhtiön numero rekisterissä: HRB 114045 B, käräjäoikeus Berlin-Charlottenburg
    Arvonlisäveronumero: DE260634589
    Topautoosat.fi
    Wemax Group GmbH & Co.KG
    Französische Straße 12
    10117 Berlin
    Saksa

    Email: info@topautoosat.fi

    Toimitusjohtaja/pääjohtaja: Max Wegner
    Arvonlisäveronumero: DE281524971
    Liikeyhtiön numero rekisterissä: Piirioikeus Berlin, HRA 46262 B
    Autonvaraosat24.fi:
    Ohjaaja: Robert Dryk
    Osoite: Autodoc GmbH
    Marzahner Str. 21
    13053 Berlin
    Saksa

    Sähköpostiosoite:info@autonvaraosat24.fi
    Liikeyhtiön numero rekisterissä: Piirioikeus Berlin, HRB 186168 B
    Arvonlisäveronumero: DE312254450

    Leave a comment:


  • andre_
    vastasi
    Tarkennuksena että itsellä näytti olevan autodocilta neljä tilausta ja kaikki toimineet hyvin. Mutta sitten tuo topautoosat.fi-keissi... voi veljet kun tuote ei olekkaan tuotekuvauksen mukainen. Se on melkein kun keskustelisi asiakaspalvelurobotin kanssa, muutaman viestin jälkeen palataan alkupisteeseen. Kolme kierrosta jaksoin (vuonna 2014) kun siinä olisi neljännen viestin jälkeen pärjännyt lähettämällä vanhoja viestejä uudelleen. Voisihan tuonkin homman taas aloittaa ajankuluksi.

    Alkuperäinen kirjoittaja reklamaatiolomakkeen vastaanottoilmoitus
    Dear Customer,

    Thank you for your email.
    We will check this situation and we will get back to you soon.
    Alkuperäinen kirjoittaja minä
    Hello,

    Two weeks have passed and I haven't had any mail regarding this matter.
    Dear Customer,

    We would like to inform you that since this part has been already mounted in the car -
    we cannot accept it for a return - only for a warranty request which we will forward to the manufacturer for checking,

    and also it is written on our website that all the parts should be mounted by a qualified mechanic in a specialized car service centre

    A qualified mechanic should have noticed that this part has a different diameter and the size of this part is different from the original part - which means that it might not fit the car or it might not work properly.

    These conclusions must be done by a qualified mechanic before mounting the part.

    If you return us the wrong part - we will forward it to the manufacturer for checking and if they approve the warranty - we will refund you for the part and all the expenses regarding this part (return shipping and installation etc ) - but you have to provide a copy of the bill for all the expenses together with the warranty request.

    A new part will be sent out to you only after the manufacturer approves the warranty request or if you place a new order on our website,
    Alkuperäinen kirjoittaja minä
    Hello,

    This part has been fitted by a qualified mechanic in a car service center. This part is also a direct fit to my car except this new part has a wrong size belt pulley. Even with this wrong sized pulley this new part can be fitted without a problem into my car. Only the wrong size belt pulley makes the belt that drives that compressor not tight enough. So it can be fitted to replace the old part with out a problem.

    So to summarize, there is very minor difference with the old and new part. It is difficult to notice with a visual inspection. And then you would be comparing old, dirty, worn and a partly broken part to a new one. So you are saying that a qualified mechanic should have noticed this difference that has to be noticed with a measuring device and by a side-by-side comparison.

    Also I am wondering that why don't you say on your website that you sell wrong kind of products, that have to be ordered from web shop and every dimension of these product have to be checked and measured because they might not fit to a car that you sell it to and also advertise that... well, let me quote:

    Even inexperienced car owners will be able to find necessary car part and order it. Enter your registration number, and you will immediately find the part you need for your car.


    I'll be sure to share this negative buying experience with other potential car part buyers.
    Ja tosiaan alkujaan tilasin siis pkwteile.de. Olisi pitänyt olla 110mm halkaisijalla hihnapyörä mutta olikin 100mm. Lopuksi annoin asiakaspalveluun negatiivista palautetta ja odotin... viiden viikon jälkeen muistutin heitä jolloin tuli taas suositus täyttää palautuslomake.

    Eli tuossa tapauksessa:

    - uusi osa oli Denson luettelon mukaan autoon käypäinen ja siinä olisi pitänyt olla 110mm hihnapyörä
    - tuotteen myyntisivulla oli samat tiedot Denson luettelossa sekä mainittu käypäisyys asennettavaan autoon sekä ilmoitettu korvaavuus alkuperäiselle osanumerolle.

    Onhan toi vähän nihkeää jos kohdalle sattuu että ennen asennusta huomaa virheellisen osan, niin joutuu ~2vko/suunta lähettelemään osia joten 6vkossa se ehkä olisi käsissä jos ensimmäinen vaihto onnistuu. Halvat hinnat ja kohtuu nopea toimitus, mutta paska asiakaspalvelu.

    Leave a comment:


  • Coupevesqu
    vastasi
    Näin muistelisin juu.Jäi sanomatta sama mikä pätee kaikessa varaosakaupassa oli sitten ala mikä tahansa.Jätä ne 10 ensimmäistä liikettä klikkaamatta mitä googlen haku tuo.Ne yritykset on niitä jotka ovat maksaneet isolla rahalla siitä google näkyvyydestä.Siitä taas yleensä aiheutuu se että joko hinnat tai asiakaspalvelu ei ole kilpailukykyinen. Kaikkeen ei pysty rahaa laittamaan...

    Leave a comment:


  • jannes
    vastasi
    Mielestäni tuo laki muuttui juuri jokin aika sitten niin, että palauttamisen ei enää tarvitse olla ilmaista. Tästä on kuitenkin myyjän ilmoitettava tilaamisen yhteydessä, muuten lain mukaan palautuskulut menevät heidän piikkiinsä, tosin tätä vaatimusta tuskin myyjät kovin innokkaasti noudattavat.

    Leave a comment:


  • Coupevesqu
    vastasi
    Kyl se vaan valitettavasti menee niin että ei ne Suomessakaan pysty rekisterinumeron perusteella toimittamaan oikeaa osaa.Useasti joutunut varaosa tiskilläkin vaihdattamaan oikeanlaiseen kun valokuva näyttää eri osaa mitä autossa on.Pitää olla joko alkuperäinen numero tai oma mielikuva asiasta jota vertaa katalogin kuvaan. Ei se alkuperäisnumerokaan takaa oikeaa osaa, esim.Ebayssa ne korvaavuudet on ihan mitä sattuu.Suomessa varaosatiskiltä on toistaiseksi löytynyt oikea osa originaalinumeron avulla.Tarkoitan nyt siis muita kuin merkkiliikettä.Se että ulkomailta tilaamalla osan saa jopa 1/4 hinnalla mitä Ad-varaosamaailma pyytää on asia mikä ajattaa väkisin tilaukset sinne.Riskejä ja työtä siinä on enemmän mutta useammin ne vielä on onnistuneet kuin epäonnistuneet.Noissa ulkolaisissa verkkokaupoissa tuppaa olemaan aina englanninkielinen asiakaspalvelu vaikka olisi suomenkieliset sivut.
    Ei ole toistaiseksi asiakaspalvelusta ollut valittamista tämän firman kanssa mutta englanniksi joutuu sinnekin sönkkäämään.
    Www.iparts.fi.
    Onko muuten tosiaan niin että Eu:ssa palautus pitäisi olla ilmaista ? Mulla on jäänyt kyllä toisenlainen kuva asiasta..

    Leave a comment:


  • LauriJT
    vastasi
    Tilaukset on olleet ongelmattomia tuolta autodocista itsellä, mutta nyt kun on ensimmäinen takuukeissi tankkiyksiköstä joka hajosi alle parissa viikossa, on tuo asiakaspalvelun kanssa vääntö aika turhauttavaa. Pitäs lähettää kuvia ja videota, mutta miten otat videota kun auto ei käynnisty. Vcds kuvakaappaus paineista onnistui kun sain kerran käyntiin. Ja mitä iloa on kuvasta ulkoisesti ehjästä pumpusta. Halusivat tarkistaa soveltuvuuden autoon, sanoin että tarkistin itsekin sen partslink24 ja tecdocin avulla, osa toimi jopa jonkin aikaa. No sieltähän tulee että osa ei soveltuisi autoon alustanumeron perusteella. No ei tosiaan sovellu, jotenkin nimittäin onnistuneet sotkemaan jonkin aivan toisen passatin alustanumeron minun rekkulaan. Tänään asiasta soitti joku todella huonolla englannilla. Vastasin jeessiä ja nouta eikä nyt ole ihan hirveästi edes käryä mihin vastasin.

    No eniveis, voihan tuon katsoa loppuun mutta vaikutti semmoiselta pelleilyltä että tilasin vaan orkkiksen saksan marmorilta että saa auton joskus edes ajoon. Jos tulee rahaa takasin niin kiva. Hirveän kova luotto ei kyllä ole.
    Viimeksi muokannut LauriJT; 15.11.2017, 17:42.

    Leave a comment:


  • alpi
    vastasi
    Tänään tuli 10 eri artikkelia sisältänyt paketti Autodocilta, äkkiseltään katsottuna kaikki on sitä mitä pitääkin.

    Ko. firman markkinointi suomi-soffa tyylisine alennuksineen on jokseenkin ärsyttävää (aina joku tarjous päällä), mutta muuten on pelannut ilman ongelmia, noin kymmenen tilauksen kokemuksella. Toimitusaika on välillä vähän pitkä, mutta toimituskulut on toisaalta pienet, tai isommalle paketille jopa ilmaiset.

    Spareton ja Autodocin hinnat tuntuu olevan aika linjassa, tuotekohtaisesti voi joskus olla vähän isompia eroja.

    Leave a comment:

Working...
X