Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Varaosat netistä/euroopasta.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Sleepy2
    vastasi
    Boge kuuluu ainakin samaan konserniin.

Leave a comment:

• number 6
    vastasi
    Valmistaako Lemförder kaikki alustanosansa itse? Aika paljon tulee vastaan aftermarket osia joissa jokin merkki ostaa toiselta merkiltä osan ja pakkaa omaan laatikkoonsa. Gates esimerkiksi valmistaa osan jakopään kiristäjistä itse ja ostaa osan esim. Kanadalaiselta Litens:ltä. Toki on mahdollista tuo mainitsemasi laatikkohuijauskin.

Leave a comment:

• Kaitzu
    vastasi
    Sain juuri tilauksen Wagner-Autoteileltä ja ei kovin hyvältä vaikuta.

Tilasin Urs4:seen takapään kumipuslia ja kaikki nimenomaan Lemförder merkkisinä. Sain postipaketin, jossa on kyllä puslia Lemfjörderin laatikoissa (kuluneissa sellaisissa), mutta yksikään noista vaan ei taida olla Lemförderin valmistama.

Kahdessa puslassa on BOGE'n nimi kumissa ja neljästä muusta hiottu kumista kaikki valmistajan merkinnät poies. Edes kumipurua ei ole viitsitty putsata poies.. Enpä ole hetkeen yhtä tökeröön kusetukseen törmännyt!

Lähdepä nyt saksaksi tuonne sönkkäämään jotain valitusta..

Leave a comment:

• pykiz
    vastasi
    Joo, mullekkin tuli se reklamaatio lappu mukana. Nyt meinasin toista tilausta laittaa kun hintaero tasan samoilla osilla, on aika huima muihin nähen.

Leave a comment:

• mausi
    vastasi
    Täältä: https://www.wagner-autoteile.de tilattu onnistuneesti moottorin tukikumit, kytkin-/vauhtipyöräpaketti sekä parit pienemmät himmelit. Osat tulivat reilussa viikossa (pk:t 15€), maksoin paypal:in kautta. Tilauksen mukana tuli tyylikäs reklamaatiolomake, joten ehkäpä tuokin puoli on tarvittaessa hoidossa(?) Voin suositella paikkaa yhden tilauksen tuomalla rutiinilla :)

Leave a comment:

• JUSBEN
    vastasi
    Itse tilasin peräluukun pumput ja olihan ne sen 3cm liian pitkät. Nyt pitäisi tuonne saksaan lähetellä nuo ja tarkemmin ehdot luettuani vielä omakustanteisesti. Lukee vielä että palautus pitäisi tehdä 14 päivän kuluessa, mikä on jo kyllä ummessa. Toivotavasti ei jää rahat saamatta.
    Täältä tilasin rekisterinumerolla http://www.autonvaraosat24.fi

Leave a comment:

• andre_
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja andre_ Näytä viesti
    Vahvasti menee topautoosat.fi:n kanssa: Aluksi reklamaation tehtyäni lupasivat ottaa yhteyttä minuun. Odotin 14 päivää ja otin sinneppäin yhteyttä. Lukuisasta sähköpostinvaihdosta on seurannut se että yrittävät eri tavoin vierittää syyn asiakkaan eli minun niskoille. Eivät millään suostu myöntämään, että olisivat tehneet virhettä. Nyt taas luvattiin ottaa yhteyttä minuun päin ja siitä on mennyt 10 päivää, vielä muutama päivä niin mailaan taas sinneppäin. Tälläisen seurauksena ovat miettineet jo sen 10 päivää, laitan sen tähän sanotaanko vaikka oikoluettavaksi josko tuossa on huonoa ja vaikealukuista englantia jota eivät ymmärrä:
    On kiireessä unohtunut kirjoittaa tuonne ja kysellä vastauksen perään. Nyt on mennyt 24 päivää, kuinkahan kauan saisi odotella vastausta jos ei itse ole asian kanssa aktiivinen. Ihaltavaa asiakaspalvelua tosiaan.

info@topautoosat.fi
    1 Sep

to me
    Dear etunimi sukunimi,

Thank you for your email,

We are working on this situation and we will get back to you soon,

Best Regards,
    Asiakaspalvelija

Leave a comment:

• Jatama
    vastasi
    Itse on tullut ko. puljusta kolmesti tilattua. Postikulut olleet sen 9,90€ ja omalla kohdalla on kaikki menneet täysin kiitettävästi *koputetaan sitä puuta*. Toivottavasti seuraavakin menee, kohta pitäisi taas laittaa tilausta vetämään...

muokkaus: tarkennetaan nyt sen verran, että itse tilannut http://www.autonvaraosat24.fi -osoitteesta. Liekkö tosin mitään merkitystä, koska sama pulju. Näyttäisi löytyvän vielä muutamalla muullakin osoitteella.

Leave a comment:

• pykiz
    vastasi
    Oiskohan ne ollu sen rapiat 10euroa. Tais pystyä ennen tilauksen tekemistä laskemaan sen summan.

Leave a comment:

• mausi
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja pykiz Näytä viesti
    Tässä myös vaihtoehto: https://www.wagner-autoteile.de

Itse tilasin venakopan tiivisteen, takeperän stefat ja kampuran stefat, hintaan 50e. Cortecon stefat ja ajusan tiiviste. Ei ollu tilattaessa hyllyssä ja 10päivään tuli. Pienenä miinuksena tuo saksan kieli.

Paljonko oli postikulujen osuus? Osatilausta ulkomailta olisi tarkoitus tehdä tässä, joten tämä viestiketju oli vallan informatiivinen. Pohdin justiinsa, uskaltaako perusosien kanssa luottaa http://www.topautoosat.fi/ firmaan, kun palaute täällä ei välttämättä ole pelkkää suitsutusta.

Leave a comment:

• jcarlson
    vastasi
    Valitettavasti umpisurkea pulju tuo kyseinen jonka kanssa olet joutunut asioimaan. En suosittele, paypalin kautta vasta tosiaan itse sain tuolta rahani pois ja en toiste samaan firmaan erehdy. Ennemmin maksan enemmän firmalle jossa asiakaspalvelu toimii. Voin suositella seekpart24 pyörittävää firmaa toistaiseksi, useampi tilaus on sujunut hyvin ja reklamaatioonkin on reagoitu oikein.

Leave a comment:

• andre_
    vastasi
    Vahvasti menee topautoosat.fi:n kanssa: Aluksi reklamaation tehtyäni lupasivat ottaa yhteyttä minuun. Odotin 14 päivää ja otin sinneppäin yhteyttä. Lukuisasta sähköpostinvaihdosta on seurannut se että yrittävät eri tavoin vierittää syyn asiakkaan eli minun niskoille. Eivät millään suostu myöntämään, että olisivat tehneet virhettä. Nyt taas luvattiin ottaa yhteyttä minuun päin ja siitä on mennyt 10 päivää, vielä muutama päivä niin mailaan taas sinneppäin. Tälläisen seurauksena ovat miettineet jo sen 10 päivää, laitan sen tähän sanotaanko vaikka oikoluettavaksi josko tuossa on huonoa ja vaikealukuista englantia jota eivät ymmärrä:

Hello,

I don't feel that it is very good customer service when you try to avoid admitting that you have made a mistake on your website and try to blame it on customer.

Before i bought this item:

a) I checked from your website that this part was specified to fit my car
    b) in specifications of this part was given an original spare part number, Audi OE number ... and it was the same than the part that was installed to my car. Original part fitted in Audi factory. And there was only this one OE part number listed in your website!
    c) in your website was specified that this belt pulley has diameter of 110mm and in reality it had diameter of 100mm

http://www.pkwteile.de/denso/1664603

How can you seriously try to blame the customer when you have false information on your website?

Br,
    xxxxx xxxxxxxxx

Leave a comment:

• pykiz
    vastasi
    Tässä myös vaihtoehto: https://www.wagner-autoteile.de

Itse tilasin venakopan tiivisteen, takeperän stefat ja kampuran stefat, hintaan 50e. Cortecon stefat ja ajusan tiiviste. Ei ollu tilattaessa hyllyssä ja 10päivään tuli. Pienenä miinuksena tuo saksan kieli.

Leave a comment:

• jcarlson
    vastasi
    Itse laitoin paypalin asialle heti kun myyjän kanssa suoraan neuvottelu epäonnistui, eli omassa tapauksessa kun lakkasivat vastaamasta rakentavasti mihinkään yhteydenottoon. Käsittelyssä on molempien osapuolien sitten todistettava väittämänsä, omassa tapauksessa voitto oli helppo koska itse toimitin todisteita, vastapuoli ei.

Leave a comment:

• andre_
    vastasi
    Meneekö ohi aiheesta mutta missäköhän vaiheessa tuo PayPal sitten kannattaisi sotkea tähän (tai siis yleensä tälläisissä tapauksissa) asiaan? Ensin neuvotellaan myyjän kanssa ja sitten jos myyjä ottaa kielteisen kannan niin sitten paypal? Toistaiseksi sujuu asiat asiakaspalvelun kanssa ihan jees :D Laitoin tiukkasanaisen palautteen sinne jonka loppuun liitin lainauksena heidän mainoslauseitaan, jotka osuvat aika hyvin tähän tilanteeseen. Ja että en rupea heille lähettämään mitään ennenkuin toimittavat tilalle tuotteen.

edit: lakkasipa "jees"-meininki lyhyeen...

Omassa tapauksessahan tuon ostetun tuotteen hinta kivijalkakaupassa oli 1,5-2x verrattuna internetzkauppaan (orkkis 2,5x). Muuten kyllä mielellään tuen paikallista varaosamyyjää joka mm. viime viikolla kaivoi auton runkonumeron perusteella (varmisti siis) oikean b.suodattimen kun oli ensin katsonut valmistajan luettelosta ensimmäisen (väärän) vaihtoehdon.
    Viimeksi muokannut andre_; 29.8.2014, 16:42.

Leave a comment:

• kompura-
    vastasi
    Ketkä on tilannut tuolta autonvaraosat24.fi niin onko pitänyt mitään vaihto-osaa palauttaa sinne?

Mulla pitäs laittaa että saisin pantin takaisin (300e) mutta hieman mietityttää että millä tuon tuonne lähettää. Ei ole ikinä tullut ulkomaille paketteja lähetettyä. Ja paljonko toimituskulut kustantaa.

Paketti noin 30x20x20cm ja painaa sen 7kg

Leave a comment:

• jcarlson
    vastasi
    Jep, halvat nettikaupat harrastavat tuota perseilyä että eivät ota itse mitään vastuuta vaan sälyttävät kaiken suoraan alihankkijalle (valmistajalle). Ei asiakkaan pidä olla sen armoilla, jälleenmyyjän tehtävä on selvittää valmistajan kanssa takuu ja tuotevastuuasiat. Mutta Paypal on hyvä apu tuohon.

Leave a comment:

• Vieras
    Guest replied
    Kivijalkakauppa eroaa sen verran, että antavat uuden osan mukaan ja tutkitaan myöhemmin missä mättää.
    Paypal on hyvä apuvälien tai viimekädessä Luottokunta.

Leave a comment:

• jcarlson
    vastasi
    Se on noiden halpakauppojen ongelma etteivät olevinaan ota mitään vastuuta mistään vaan aina lähettävät valmistajalle ja asiakas kärsii. Kannattaa maksaa aina paypalin kautta niin saa firman helposti vastuuseen claimin kautta. BTDT.

Leave a comment:

• andre_
    vastasi
    Topautoosista tilasin ilmastoinnin kompuran. Tuli väärä, oli väärän kokoien hihnapyörä. Heidän nettisivuillaan oli autoon kuuluva mitta 110mm mutta itse kompurassa oli 100mm. Tämä tietysti tuli huomattua vasta jälkikäteen kun asennutin osan korjaamolla. Nyt pitäisi lähettää osa heille, että lähettävät sen valmistajalle joka tutkii asian. Tosi helpon tuntuista kaupankäyntiä.

Leave a comment:

• kapanossi
    vastasi
    Topautoosat puljusta tilasin tt, hen lambdan, ja aivan oikea sieltä tuli, ja koti ovelle. Hinta 111e, marmorilla sama lambda 240e. Meinaan tilata jatkossakin.

Leave a comment:

• Juhis-
    vastasi
    Joo eli tuli tilattua nuo laakerit ja uusi bensansuodatin, osat tulivat viikko ja 6 minuuttia tilauksen jälkeen, ja tavara oli sitä mitä piti, + 5% alennus seuraavaan tilaukseen. Ainut miinus vähän huonohkosta/hutiloidusta pakkauksesta. Tällä kokemuksella voi jatkossakin tilata rauhallisin mielin + suositella muillekkin.

Leave a comment:

• Enriquez
    vastasi
    pari viikkoa tilauksesta tuli perille puola... miinusta siitä että piti lähetys lähteä 3päivää siitä kun vahvistavat saaneensa maksun, siitä meni 7päivää. muuten homma toimi ja käytän jatkossakin...

Ja siitä kysymys heti,
    olen tilaamassa uutta ilmamassamittaria ja onko noilla 230hv koneen ja 250hv koneen maffeilla eroa?
    nimittäin 230hv koneeseen ei ole ilmamassamittaria mutta 250hv koneeseen on.
    Viimeksi muokannut Enriquez; 14.8.2014, 10:46.

Leave a comment:

• Hervast
    vastasi
    Noniin... 10 päivää kului ja osat tulivat suoraan kotipihaan. Rahti oli 10 euroa.

Taidan käyttää jatkossakin jos osatarpeet eivät ole kovin äkillisiä.

Leave a comment:

• Mkurtti
    vastasi
    Näin oli ainakin omassa ajl quattrossa.

Leave a comment:

• Hervast
    vastasi
    Passattiin joskus vaihdoin etupyöränlaakeria ja piti olla se isompi malli, joka oli jo B4 80.ssä. Kävikin ilmi että nelikossa on käytetty pienempää laakeria, jollainen minulla oli onneksi hyllyssä 90:iä varten ostettuna.

En kylläkään osaa sanoa tuon AJL:n suhteen juuta enkä jaata, mutta joskus tuo osalogiikka on vähän kummallinen.

Leave a comment:

• Mkurtti
    vastasi
    Ajl:ssa on samat laakerit kuin v6 koneisissa, muistaakseni etulaakeri 82mm

Leave a comment:

• Juhis-
    vastasi
    Tilaamassa tuolta autonosat24.fi;stä pyöränlaakereita ja motonetin varaosaluettelon mukaan eteen ja taakse menisi sama laakeri mutta haulla löytyi tällainen kommentti;
    "Kuinkas pitkään laakerit kesti ja minkä merkkiset oli? Onhan esim A4 B5 1.8T koneisissa etupäässä sama laakeri kuin quattrossa takana. Paitsi 180hv AJL koneisessa isompi etulaakeri. "
    Eli käykös eteen ja taakse nyt sama SKF;n VKBA1355 vai tuleeko eteen tuo VKBA1356?

Autona kyseessä juurikin tuo AJL-koneella varustettu versio.

Leave a comment:

• pykiz
    vastasi
    "Vika" lienee siinä, jotta kaikki vie oman osansa välistä; Valmistaja, kuljetus, maahantuoja, suomen kuljetus, varaosa firma. Ja sitten vielä suomen verotus. Näin minä näkisin, mitä enemmän välikäsiä, sitä kalliimpi.

Itsekkin mieluummin kävelisin kauppaan ja saisin tuotteet suoraan käsiin.

Leave a comment:

• Hervast
    vastasi
    Näinhän se on, ihmetyttää vaan että miten suht perusosat, kuten hihnankiristimet voivat yhenäkin olla täällä liki tuplaten kalliimpia 110€ vs. 65 sakuissa. Toinen esimerkki Hellan 3 napainen virtapistoke, täällä n. 50 euroa vs. sakuissa parikymppiä. Toki siinä on örum välissä ja paikallinen varaosaputka, mutta on tuo hinnaero prosenteissakin aika muhkea.
    Toisaalta taas jotku suotimet eivät ole niin paljoa kalliimpia että niitä kannattaisi ulkoa lähteä tilaamaan. Suotimia tietty menee kaupaksi enemmän, mutta en usko että joku hihnankiristin AFN moottoriin on varsinainen marginaalituote.

Tykkäisin vaan kauhian kovasti ostaa noita osia kotimaasta ja ihan kivijalkaliikkeestä, mutta alkaa tuo hinnaero olla vähän liian suuri. Missä se vika sitten lie, sitä voi vaan arvailla.

Leave a comment:

Working...
X