Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Varaosat netistä/euroopasta.
Collapse
X
-
Nopeasti kun katsoin esim noita Sachsin iskareita niin Autodoc yli 10% edullisempi kuin Spareto, joka myös edullinen...
-
Spareto.fi on ollut omien kokemusten perusteella halvin ja lisäksi tilaukset tulee parissa kolmessa päivässä perille. Postikulut taitaa olla kiinteät tilauksen koosta riippumatta.
Leave a comment:
-
Guest repliedPKWteile, Autodoc, Autonvaraosat24 ja pari muuta on kaikki samoja firmoja, lasku tulee aina samasta osoitteesta ja laatikot on yleensä Autodocin. :D
Leave a comment:
-
Itse käytän vain rexbo.de ja pkwteile.de. Rexbolla hyvin toimiva haku. Noilla taitaa olla suomeksikin jotain sisarsivuja, mutta itse olen käyttänyt vain noita saksalaisia. Postit luokkaa 10e.
Osanumeroita joutuu kyllä pläräilemään valmistajien kataloogien kautta, jos haluaa oikean osan. ETKA + e-catalogit + esim. rexbo.de. Muuten et löydä juuri sitä mitä haluat.
Ebaysta voi myös etsiä, kun on saanut lukittua osanumerot. Sieltä löytää välillä todella hyvin harvinaisempaakin ja edullisesti. Tosin varovainen toki pitää olla. 100e osaa ei saa 10e:llä edes ebaystä. Se 10e maksava ei ole sama osa.
Kommunikoinnin pyrin hoitamaan saksaksi, ellen nyt sitten joltain britiltä tilaa.
Leave a comment:
-
Mä olen tilaillut autodoc.fi sivustolta ja palvelu toiminut nopeasti ja ok. Esim.Sachsin iskarit ovat tuolla todella edullisia.
Leave a comment:
-
Tarvikeosat: www.spareto.fi
Orginaaliosat: www.original-teile.de (genuine parts)
Nuo kaks on ainakin hyväksi todettu.
Leave a comment:
-
Jos originaali kelpaa, niin tuolla palikat oli noin puolet marmorin hinnasta. Etsivät varaosanumerolla myös jos ei ole kataloogissa. Eivät harrasta englantia.
https://shop.ahw-shop.de/
Leave a comment:
-
http://www.carparts-pros.com
Eestiäkin halvemmat hinnat, mutta kiinteät ja korkeahkot postikulut tappaa hyödyn pienillä ostoksilla.
Leave a comment:
-
Yksittäisiä osia ebay.de. Laaja kirjo merkeissä ja osissa. Myös jarruosat (levyt ja palat joka nurkkaan -settejä) edullisesti, perusautoissa ainakin halvimmatkin toimineet paremmin kuin hyvin. Jos on tarvittu enemmän osia olen tilannut autopartsmarket.fi. Osia löytyy monen merkkistä ja hintaista. Hinnat n. 20-70% halvemmat kuin kotimaan kivijalkaliikkeissä. Myös kotimainen Speed-Autoteile on hinnaltaa todella kilpailukykyinen vähemmällä menekillä olevien alkuperäisosien kohdalla. Toimitusajat edellä mainituissa yleensä 4-6 arkipäivää.
Lähes mistä vain uskaltaa tilata. Paypal tili kannattaa tehdä jos ei vielä omista.Viimeksi muokannut diudi; 18.1.2017, 18:02.
Leave a comment:
-
Varaosia euroopasta
Suosituksia varaosakaupoista maailmalta? Audiin, laadukasta tarvikeosaa osanumerolla. Mistä uskaltaa tilata ja hinnat kohdillaan?
Noi perinteiset topautopsat jne löytyy googlellakin, muita?
Leave a comment:
-
Tuo -10% kysyin siitä chatissa miten se toimii näin kertoi asiakaspalvelija että tilauksen jälkeen se tulee.
Ihan sen takia kysyin kun 3 eri osoitteeseen pyysin sitä kodia ja mihinkään ei tullut.
Leave a comment:
-
Kyllä kai mulle ainakin tarjosi ponnahdusikkuna 10% alennusta kun meni sivuille?
Mutta moni paikka lähettää alennuskoodin kun rekisteröidyt ja jätät tuotteet ostoskoriin niin muutaman tunnin päästä tulee alekoodi sähköpostiin.
Leave a comment:
-
A2:n ilmastoinnin osia tuli tuolta kautta, ja rekisterinumerohaulla valittuna kaikki olivat sitä mitä pitääkin ja toimitus kohtalaisen nopea 1,5vk. tilauksesta. Lähettäjä oli AutoDoc gmbh Saksassa.
Leave a comment:
-
Teet jonku sähköpostin mihin tilaat tuon 10% alekoodin mitä mulle ainaki tyrkytti heti ku sivuille menee.
Ei tähän varsinaisesti liity mutta http://www.avaruosad.ee/ on melkein kaikki -15% 19.7 asti synttäritarjouksena.Viimeksi muokannut Sebastian; 14.7.2016, 10:59.
Leave a comment:
-
Itse olen kerran sieltä tilannut osia, ei mitään moittimista. Mielestäni jopa saksalaisittain keskivertoa parempi asiakaspalvelu. Osia tuskin on heillä varastossa vaan tilaavat ne omalta toimittajaltaan. Minulla siihen taisi mennä pari kolme työpäivää jonka jälkeen lähettivät tavarat Suomeen. Aion tilata uudestaankin.
Leave a comment:
-
www.partacus.de onko tuolta monikin tilannut tavaraa ? Tilasin pientä osaa noin kuukausi sitten ja kaikkia oli sivun mukaan vastastossa. Noh eipä sieltä vielä ole mitään tullut. Sähköpostiin kyllä tulee viestiä jossa lista osista ja parin kohdalla on varastossa ja muissa lukee "tilattu toimittajalta" Sähköpostia laittelin, mutta mitään ei ole kuulunut.
Leave a comment:
-
Täältä yksi marmorin asiakas on tilannut osia ja kuulemma toimii hyvin kaikipuolin: http://shop.ahw-shop.de/
Leave a comment:
-
Muutenkin järjetöntä maksaa tilisiirrolla. Kamat jos ei tulekaan niin rahat käytännössä mennyttä.
Muutaman kerran nahkahousuille tosin joutunut maksamaan itsekin tilisiirrolla.
Ihme kivikaudella osa firmoista siellä.
Leave a comment:
-
Tilasin tuossa taas varaosia autoihinvaraosat.fi sivuilta. Tällä kertaa halusin maksaa tilisiirrolla. Varoituksen sanana niin tuo käyttää sellaista palvelua kuin Trustly, jossa siis annetaan verkkopankin tunnukset heille.
Maksakaa siis vaikka Paypalillä. Itse maksoin tilisiirrolla, joka sekin toimii.
Jotkut pankit sulkevat käyttäjätiliä jos havaitsevat että käyttäjä on mennyt naputtelemaan tunnuksiaa Trustly-palveluun.
Leave a comment:
-
Hyvin toimitti Partacus osat, aion käyttää jatkossakin. Toimitus DPD:llä Saksasta Ouluun kesti nelisen päivää. Osien toimituksessa Saksan varastoon taisi mennä saman verran aikaa.
Asiakaspalvelun vasteaika yllätti myös erittäin positiivisesti.
Leave a comment:
-
www.partacus.de onko kukaan nyt kokeillut tuota? Olisi keskikonsolipäivityksen osat reippaasti halvempia kuin esim. tepolla...
Leave a comment:
-
Guest repliedKyllä joutuu maksamaan vaihtosan postin. Aivan idioottimaista, kun saatava pantti ei aina edes riitä korvaamaan posteja.
Leave a comment:
-
Onko kellään kokemusta autonvaraosat24 sivulla vaihtoosien palautuksesta? Mitä kautta ja onko tosiaan niin että itse pitää maksaa postimaksu Saksaan?
Leave a comment:
-
Varaosathan voi nykyjään valmistaa itse 3D-tulostimella ->
http://m.iltalehti.fi/autot/2016013121045731_au.shtml
Leave a comment:
-
Guest repliedTähän asti kymmeniä ostoksia, aina tullut juuri sitä mitä tilattu. Sinällään ihme että Paypal teki tuollaisen päätöksen.
Leave a comment:
-
Tilasin Volvon männänrenggassarjat autonvaraosat24.fi sivuston kautta. Tilaus meni lähes ongelmitta ja tavara saapui noin viikossa. Nettisivuillaan mainostivat, että männänrenkaat ovat Mahlen valmistamat, mutta paketissa saapuikin Goetzet. Olisin saanut nuo Goetzet Sparetolta samalla kun tilasin kaikki muutkin osat, mutta nimenomaan halusin nuo Mahlet, ja siksi tilasin tuolta erikseen. Nyt koko vaiva meni siis täysin hukkaan.
Tästä vittuuntuneena avasin Paypalin kautta disputen, jossa vaadin 10 euron hyvitystä virheellisestä tuotekuvauksesta ja vaivannäöstä. Myyjä ei vastannut tähän mitään, vaan muutti disputen samantien claimiksi ja antoi Paypalin hoitaa ratkaisun. Paypal tarjosi mulle seuraavat vaihtoehdot:
a) Palauttaa tuote omalla kustannuksella takaisin myyjälle ja saada tuotteen hinta takaisin
b) Perua claimi
Mosa on jo koneistamolla joten eipä ole aikaa palautella renkaita ja odotella uusia tilalle, jos heiltä niitä Mahleja ylipäätänsä edes saa. Lisäksi pitäisi itse maksaa postikulut palautuksesta.
Ilmeisesti yritys saa jatkaa asiakkaiden kusettamista sitten ihan vapaasti. Eipä tuolta kannata näköjään merkkiosien toivossa ainakaan tilata.
Taisi olla ensimmäinen kerta kun tuolta jotain tilasin, ja eipä kauhean hyvä kuva jäänyt. Hyvä puoli oli ainoastaan se, että Paypalin kautta asiakaspalveluun saa ainakin vauhtia.
Leave a comment:
-
Ainakin näyttäs hinnat olevan kohtuulliset.
Erikoista kun maaksi laittaa suomi niin ALV. päivittyy 24%.
Ymmärsinkö oikein että pitää 500€:lla tilata tai tulee 35€ käsittelykylyt?
Kenelläkään kokemusta www.iparts.fi ? Osanumerolla löytyy orkkiskamaa ja hinnatkaan ihan valtavia ole.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
Leave a comment: