Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Varaosat netistä/euroopasta.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• AAA
    vastasi
    Tilattiin kaverin autoon puskuri Liettuasta yritykseltä GTVGROUP ja maksu tietty ennakkoon niinkuin tapana on . No puskuri saapui aikanaan rikkinäisenä ja lähettäjänä olikin yksityishenkilö eli kait firman omistaja joka lupasi hoitaa korvauksen, mutta ei koko puskurista, koska on vielä korjauskelpoinen , no pieni korvaus tulikin kovan kyselyn jälkeen, luulen että saivat itse puskurin koko hinnan kuljetusvakuutuksesta !
    Seuraavaksi kului pari viikkoa ja kun otettiin auto sisälle ja alettiin osia sovittelemaan niin puskuri olikin eri mallista ja koska erot silmämääräisesti muutamia senttejä niin eihän se siihen sopinut paikalleen huonostikkaan, vaikka puskuriin oli kirjoitettu tussilla kahteen kohtaan auton malliksi tilaamamme tyyppi, mutta todellisuudessa puskuri oli jotain muuta kuin mitä sen piti olla .
    Myyjänä toiminut yksityishenkilö ROBERTAS GEDVILAS kieltäytyi ottamasta puskuria takaisin vaikka myönsikin erehdyksensä myyjänsä V. VILKIENEN kanssa vaihtamissamme sähköposteissa . Ja kuten arvata saattaa niin herroja ei saa kiinni tietenkään millään tavalla . No kaveri hävisi muutaman satasen eli ei ollut aivan hirmuiset oppirahat, mutta tuota puljua kannattaa kyllä välttää osia tilatessa!!

Leave a comment:

• mikaj
    vastasi
    Spareton paketointikin on kohdallaan. Mikäli tilaat samassa tilauksessa kanuunankuulia ja posliininorsuja niin ainakin minulla joka kerta on sellaisessa tapauksessa ollut kaksi eri pakettia, ettei hajoa tuotteet kuljetuksessa ehdoin tahdoin. Paketointi on välillä jopa yliampuvaa, mutta parempi niin,

Leave a comment:

• Ihmemies
    vastasi
    Juu ja kantavat akutkin kiltisti suoraan ovelle. Itse tilasin 105Ah Boschin AGM-akun.

Leave a comment:

• hopsis
    vastasi
    Oon tilannu monta kertaa. Ihan samalla lailla on tullu kun kaikki muutkin.

Leave a comment:

• Jimi555
    vastasi
    Onko porukka tilannut sparetolta akkuja, onnistuuko toimitus ongelmitta?

Leave a comment:

• manninen
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja AnaX Näytä viesti
    Kyllä hinta muuttuu.
    Itse käytän autonvaraosat24 aplikaatiota, pidän osia korissa ja helppo katsoa/muistella lopullinen hinta. ja on ollut halvimmillaan silloin kun on -31%

Mutta on tuo partex global kyllä kusinen putka, nyt 8pv tilauksesta eivätkä ole saaneet edes matkaan. Kaikki osat oli vihreällä ja "varastossa"

Alkuperäinen kirjoittaja j_u_k_i Näytä viesti
    Perushinta tuntuu vaihtelevan, ohjausventtiili 31% alennuksella 113,46€ ja nyt 26% alennuksella 148,78, perushinta nousi seuraavana päivänä ostosta lähes 40€.
    Tarkkana tuon alennuksen kanssa pitää olla ja tuijottaa vain loppuhintaa.
    Kyllähän tukkureilla voi osien hinnat muuttua esim. talvirenkaat mitä meinasin HANKOOK DYNAPRO I CEPT RW08 175/80R15 , 88€ rengaskontin välimuisti hinta näkyy vielä googlella. Heillä ei ole enään sitä uudessa hinnastossa ja muut jotka kumia vielä myy hinta vaatimattomasti tuplaantunut rengasguru 175€, rengasonline 161€.

Silloin kun kattelin 1001 renkailla tais olla halvin jotain 85€ kpl

Mutta tollaisia perus osia mitä nyt on niin depon umpiot, taisivat olla varaston viimeiset kun nyt ovat punaisella ja 20-30€ kpl kalliimmat kuin mitä itse maksoin
    Viimeksi muokannut okkim; 9.12.2019, 14:51. Perustelu: Viestit yhdistetty.

Leave a comment:

• bonus
    vastasi
    Iso arvosana kyllä sparetolle täältäkin! Sunnuntaina illalla tilasin ja eilen torstaina tuli osat kotiin ja vielä tänne jortaaniaan(kuusamoon) asti.

Leave a comment:

• Fenrir
    vastasi
    Nyt saapui jo aika vauhdilla Spareton tilaus. Maanantai-iltana tilasin, keskiviikkona lähetetty ja tänään aamulla sai noutaa terminaalista (Postnord).

Kyllä tuo on meikäläisellä noussut nyt ykköspaikaksi tilata autoon tarvikeosia.

Leave a comment:

• maileri
    vastasi
    Osa tuotteiden hinnoista nousee, kun tulee huipputarjousprosentti, mutta ei läheskään kaikkien. Jos haluaa kikkailla, niin tekee vaikka viikon aikana joka päivänä tilauksen ja valitsee maksutavaksi tilisiirron ja lopulta maksaa niistä vain sen halvimman tilausnumeron, jolloin saa tuotteet viikon halvimpaan hintaan.

Leave a comment:

• okkim
    vastasi
    Juuri tuota ajoin takaa. Eli pelkkä mainoskikka tuo alennuspelleily. Sparetolla ei ole tuollaista.

Leave a comment:

• j_u_k_i
    vastasi
    Perushinta tuntuu vaihtelevan, ohjausventtiili 31% alennuksella 113,46€ ja nyt 26% alennuksella 148,78, perushinta nousi seuraavana päivänä ostosta lähes 40€.
    Tarkkana tuon alennuksen kanssa pitää olla ja tuijottaa vain loppuhintaa.

Leave a comment:

• Unseatedhail
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viesti
    Onko kukaan katsonut että muuttuuko lopullinen hinta alennusprosenttien mukaan? Vai puljaako ne samalla myös perushintaa, eli mainostetaan vain prosenteilla.
    Sen mitä itse seurannut niin Ovh hinnat muuttuvat ihan päivästä riippuen.
    esim. A4 b7 matalapainepumppu oli halvempi 24% alennuksella (266€) kuin nyt 28% alennuksella 301€..

Leave a comment:

• AnaX
    vastasi
    Kyllä hinta muuttuu.

Leave a comment:

• okkim
    vastasi
    Onko kukaan katsonut että muuttuuko lopullinen hinta alennusprosenttien mukaan? Vai puljaako ne samalla myös perushintaa, eli mainostetaan vain prosenteilla.

Leave a comment:

• maileri
    vastasi
    Autodocin sovelluksella tänään ennätysalennukset. -31%.

Leave a comment:

• Jesse87
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja Jesse87 Näytä viesti

Tää meni sit todella vahvasti, yli kk menny ja ei ole tullut kun vahvistus maksusta, sen jälkeen ei ole kuulunu yhtään mitään. 2 sähköpostia olen laittanu ja kumpaakaan ei ole tullu vastausta..
    täytyy alkaa selvittelee miten saan rahat takas tai putken pihaan...
    Tänään tuli ilmotus että putki on lähetetty..

28.10 paketti saapui..
    Attached Files
    Viimeksi muokannut Jesse87; 28.10.2019, 10:02.

Leave a comment:

• manninen
    vastasi
    Autonvaraosat24 jarrulevyt -40%
    omaan olis etulevyt ollu 22€ halvemmat verrattuna aeromotorin hintoihin

Leave a comment:

• janike
    vastasi
    Eilen torstaina 17.10 Sparetolle tilaus sisään ja tänään Andrei laittoi viestiä etteivät pystykkään toimittamaan yhtä osista, kyseli lisätietoja ja meinasi ruveta selvittämään vaihtoehtoja. Saapa nähdä miten käy.

Leave a comment:

• Jesse87
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja Jesse87 Näytä viesti
    https://www.fahrzeugtechnik-zinram.d...iewAction=View

onko kukaa tilannu täältä mitää? Itse tilasin putken autooni muutama päivä sitte mutta sieltä ei ole kuulunu yhtään mitään, ei edes vahvistusta tilauksesta tms..

Tää meni sit todella vahvasti, yli kk menny ja ei ole tullut kun vahvistus maksusta, sen jälkeen ei ole kuulunu yhtään mitään. 2 sähköpostia olen laittanu ja kumpaakaan ei ole tullu vastausta..
    täytyy alkaa selvittelee miten saan rahat takas tai putken pihaan...

Viimeksi muokannut Jesse87; 21.10.2019, 16:04.

Leave a comment:

• vV8m5
    vastasi
    Autodoc:
    - tilattu ja maksettu 23.9
    - toimitus ovella 8.10
    Tuohon n.2vko toimitusaikaan saa Autodocin kanssa varautua aina. Luultavasti osia ei edes ole hyllyssä, vaan tilaavat ensin osatoimittajalta ja sitten laittavat maailmalle. Jos nopeammin haluaa osia saada niin silloin Spareto tai Aeromotors ym.

Leave a comment:

• maileri
    vastasi
    Autodoc:
    Tilaus sisään 8.10.
    Toimitus ovella 17.10.

Leave a comment:

• Japi
    vastasi
    Mulla hajosi aivan päreiksiiksi tuollainen alvadin pohjamuovi vajaassa kuukaudessa. Alkuperäinen oli jo halkeillut mutta ei se monen vuoden vastaavassa käytössäkään yhtä huonoon kuntoon päässyt. En muista minkä merkkinen tuo yksilö oli.

Leave a comment:

• audicpe
    vastasi
    Tilasin talvikoekärryyn (AudiA4q1.8t-04) halvimman (25e) pohjapanssarin+mutterisatsi ja laatu yllätti samoin nopea toimitus kotiovelle. https://alvadi.ee/fi/

Leave a comment:

• hopsis
    vastasi
    Menee kokemukset samoista toimittajista niin paljon ristiin että riippuu varmasti kaiken eniten siitä, mikä taho sen viimeisen osan jakelureitistä on aliurakoimassa. Minulle esmes postnordin paketista edellisviikolla tuli tuo viesti johon vastasin antaen luvan jättää oven taakse. Tuli vielä kuittaus että kiitos, nyt voit sulkea tämän sivun. Silti se paketti oli viety suoraan johonkin kaupan takahuoneeseen, olin vieläpä kotona sinä päivänä eikä täällä käynyt kukaan edes yrittämässä.

Leave a comment:

• okkim
    vastasi
    Joo Postnordin systeemi pelaa hienosti. UPS:ltä on tullut pari kertaa tekstiviesti että paketti menee niiden toimipisteeseen joka on keskustassa hankalasti haettavissa, tai sitten sen voi tilata alkuperäiseen osoitteeseen vastaamalla "2 ja ovikoodi". Ei tänne mitään ovikoodeja ole.

Leave a comment:

• Fenrir
    vastasi
    Minusta Postnordilla on hyvä tuo flexchange ohjelma, että tulee etupeltoon tekstari kun paketti tulossa ja sitten saa netissä valita saako jättää ilman kuittausta, käykö noutamassa terminaalista, vaihtaa toimituspäivää jne. Tuo toimii minusta tosi hyvin.

Toisin kuin esim. UPS:llä, jolla on samanlainen palvelu mutta sen toimituksen voi muuttaa vasta ensimmäisen epäonnistuneen toimitusyrityksen jälkeen.

Leave a comment:

• Randomi
    vastasi
    Otin Sparetolta kerran sen kalliimman DHL Express rahdin siinä toivossa, että Postnord (Enset) ei olisi välissä sähläämässä. Kaksi edellistä lähetystä olivat täysin epäonnistuneita suorituksia Postnordin/Ensetin toimesta. DHL oli kuitenkin ulkoistanut kyseisen palvelun yhteistyökumppanilleen, Ensetille. Samaa paskaa ja hidasta palvelua tuli, hieman kalliimmalla hinnalla. Tämä on toki aluekohtainen asia, eli muualla saattaa toimia paremmin.

Itse asiaan. Keskiviikkona tehty tilaus Sparetolta oli tänään toimitettu kotiin. Nopeaa palvelua ja laatikon sisältö vastasi tilattua.

Leave a comment:

• hopsis
    vastasi
    Oon vissiin kerran ottanu sen kalliimman express rahdituksen. Totesin silloin että paketti oli päivän pidempään matkalla kuin normaalirahdilla. Vaan jos siellä Postnord on jossain välissä sähläämässä niin oo tyytyväinen että tulee ylipäätään lainkaan perille.

Leave a comment:

• Fenrir
    vastasi
    Spareto on kyl hyvä mutta mulle ei oo ikinä kyl sattunut näitä parin päivän toimituksia vaikka asunkin ihan etelärannikolla. Vaikka ottanu niitä osia mitä varastos niin kyllä siinä se ~viikko mennyt et ne on saapunu. Liekö sit se express rahti et sais parissa päivässä vai onko paikallisen kuriirin syytä. Postnordin terminaaliin menee täällä ainakin.

Leave a comment:

• Ihmemies
    vastasi
    Mieluummin spareton saitti, jossa on vaan osat, vs. autodoc jossa on mainoksia, pop-uppeja, "asenna meidän appi", chatti ja ties mitä kilkettä päällä. Eihän sellaista kestä kenenkään hermo. Osista on joskus paremmin tietoa siellä, ja esim. jossain jarrusatulan huoltosetissä saattaa olla myös yksittäisille männille ym. osanumeroita, mittoja jne. joten joskus heidänkin sivuja tulee selailtua.

Leave a comment:

Working...
X