Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Varaosat netistä/euroopasta.
Collapse
X
-
Minä päätin taas nuukana ja kiireettömänä antaa autodocille tilaisuuden. Heidän mukaan paketti on pakattu 11päivää sitten, mutta ei vaan kuljetusfirman seurannassa näy muutakuin että sähköinen ilmoitus tullut. Noh, ilmeisesti he nyt ei itsekkään tiedä missä ne paketit on kun kysyin että joskos juhannukseksi? On aika onnistuminen kuljetusfirmallakin jos on neljä pakettia hukannut totaalisesti.
-
Aeromotorsilta kanssa lähiaikoina kaksi tilausta tehnyt, kummallakaan kerralla toimituspäivä ei pitänyt paikkaansa. Toisella kerralla heitti 1,5 viikkoa, toisella sitten vain kaksi päivää - lähetys neljä päivää tilauksen jälkeen on silti pitkähkö aika. Spareto ja Trodo on toiminut hyvin, samoin se parhaista parhain Autodoc - kolme (onneksi) ongelmatonta tilausta sieltä nyt.
Leave a comment:
-
Erehdyin tekemään kuuluisat ensimmäisen ja viimeisen tilauksen kovasti kehutulta Aeromotorsilta, oli jopa pari kymppiä halvempi kuin Spareto josta normaalisti tilaan kaiken mutta sillä ei merkitystä useamman satasen läjässä ole.
Toimituspäivä oli ja meni eikä romuja ole edes kerätty.
No tehdään viikonloppuna jotain muuta.
Ei jatkoon.
Sparetolta tulee jatkossakin osat minun romuihin.
edit: sainhan sieltä toisella yrityksellä vastauksen mikä maksaa, tilauksessa 52 riviä, 460€ ja tilaus seisoi koska varastosta puuttui 1kpl 0,80€ öljyroppuja.
kaikkia tavaroita oli reilusti varastossa kun tilasin.
ilmeisesti sitä olisi odotettu maailman tappiin asti vaan poistimme sen tilaukselta että saa kamat liikkeelle.Viimeksi muokannut Sebastian; 14.4.2021, 08:27.
Leave a comment:
-
Joo on kyllä käsittämätöntä toimintaa. Vastasivat sieltä ja pahoittelivat, kun eivät ole ilmoittaneet, että joutuivat Saksasta tilaamaan. Sanoivat että tämän viikon lopulla mulla. Noh tulihan se, mutta tunti Matkahuollon sulkemisen jälkeen. Katsotaan miten hommat maanantaina jatkuu.
Leave a comment:
-
Kompataan Completoksen kanssa.
Tilaus tuli kyllä melko ripeästi perille, mutta puuttellisen toimituksen selvitys on mennyt siihen pisteeseen, että ei vastata enää puhelimeen tai sähköposteihin.
Leave a comment:
-
Itsellä on Completoksesta kaksi kokemusta, ensimmäinen ja viimeinen samalla kertaa. Siitä on kyllä aikaa jo yli 20 vuotta kun sinne soitin, mutta eipä ole päässyt unohtumaan. Sitä en muista mistä asiasta puhuttiin, mutta myyjä raivosi minulle puhelimessa ja piti tyhmänä yms. Eipä ole tarvinut ostaa sieltä mitään vieläkään.
Leave a comment:
-
Taisi olla hieman huonossa maineessa parikymmentä vuotta sitten.
Mutta en vielä repisi pelihousuja. Ennen kun ne nyt saksasta Riegerin helman saavat, saattaa tovi mennä.
Leave a comment:
-
Tilasin enon TT mk ykköseen Riegerin etuhelman 16 päivää sitten. Ei ole mitään kuulunut. Kaksi meiliä olen laittanut ja viimeisen aika tulenkatkuisen, jossa pyydän tuotteen pikana tai rahat takaisin. Puheluihin ei vastata.
Oon ajatellut aina, että Completos on rehti firma ja tavara tulee nopeasti. Alkaa käsitys muuttumaan.
Leave a comment:
-
Sparetolle taas plussaa, kun hätäpäissäni tilasin tukivarret turhaan, koska hyllystä löytyi jo entuudestaan vastaavat. Samana päivänä palautusilmoituksesta oli tullut tilaus osien noudolle. Postnord haki osat seuraavana päivänä, ja rahat palautettiin ilman vähennyksiä.
Leave a comment:
-
sparetolta tulee nopeaasti oikeastaan millä vain kuriirilla, dhl express tulee parissa päivässä.
Tuolta sparetolta kannattaa sähköpostilla kysyä osia mikäli verkkokauppa ei niitä löydä, ei ole vielä tullut vastaan oem osaa mitä sieltä ei saisi.
Leave a comment:
-
6.1. tilasin Autodocilta osia, tänään 25.1. tuli paketti. Nyt katson muita myyjiä jatkossa, kyllästyttää muutenkin niiden liiallinen mainonta. Spareto on ollut aina nopea mutta sieltä ei tahdo aina löytyä kaikkia tarvittavia osia/tarvikkeita. Eilen tilasin tuolta Ipartsilta kokeeksi jarruosia.
Leave a comment:
-
Autodocilta kolme isohkoa tilausta tilannut viime aikoina, oli kokonaishinnaltaan halvin niissä niin tuli tilattua. Tuli juuri tilatut tavarat, mutta joka kerta +1,5 viikkoa toimitusaika Jyväskylään, vaikka kaikkea ollut varastossa tilaushetkellä. Tuo tuntuu nykyaikana liian pitkältä, niin tilasin nyt Aeromotorsilta tekstiksi pienemmän tilauksen viime tiistaina. Osaa oli varastossa, mutta lähetys on edelleen käsitellään -tilassa, joten eipä tuokaan nyt vakuuta..
Leave a comment:
-
Se miksi ihmiset edelleen tilaa Autodocista ja muista ei niin hyvistä palveluista johtuu siitä että ne tulee Googlen ensimmäisten hakujen joukossa jos hakee autonvaraosia.Harva jaksaa selata niitä hakuja pidemmälle. Autodoc ja muut on panostanut mainontaan, ei asiakaspalveluun. Itse olen hankkinut Iparts:ilta viimeisen 3v aikana suurinpiirtein kaikki eikä ole valittamista ollut.
Leave a comment:
-
Tuo on synkkää. Ja sitten se niitten osien palautus, ensimmäisenä tarjotaan store credittiä hyvityksenä ja kamalan kinaamisen jälkeen voi saada jopa maksunpalautukse. Sekin toki vasta sitten kun edellisten osien palautus on käsitelty. Eniten ihanaa kun on joku monensadan euron tilaus ja rahat kanissa viikkokausia jossain maailmalla. Vissiin uusia asiakkaita kuitenkin riittää, ainakin autodoc mainostaa siihen malliin että paljon sieltä varmasti ihmiset tilaa.
Leave a comment:
-
Miulla autodocilta (autonvaraosat24, autoihin varaosat ja millä muilla nimillä tuo nyt pelaakaan) monta huonoa kokemusta.
Useamman kerran oo tuolta tilaillu ja valinnut "merkki" tuotteen. Paketin sit kotona avatessa siellä ollu ridex tai muu vastaava heidän oman valmistajan tuote. Tätä sit kysyessä sanovat että tuote oli pikkasen kalliimpi ja pitemmällä takuulla ku valitsemaasi tuotetta ei ollutkaan varastossa(vaikka tilanteessa katoin et tuotetta on). Ilmeisesti jos ei turvallinen tilaus täppää valitse ni sieltä tulee mitä sattuu.
SKF , Bosch yms muiden merkki tuotteiden tilalle on vaihdettu useamman kerran ridex tai muu vastaava.
Aeromotorsilta nyt useamman kerran tilannu ilman ongelmia.
Toinen mistä kans tullu tilailtua ak24...
Leave a comment:
-
Kai se on se, kun kotimaisen työn tuntihinta on kova. Ei ole varaa palkata asiakaspalveluun riittävää määrää jengiä vastailemaan kysymyksiin. Ilmeisesti niitä kysyjiä ei sitten osata muuntaa riittävissä määrin maksaviksi asiakkaiksi, niin on katsottu parhaaksi olla turhaan vastailematta, firman rahat vaan siinä menee hukkaan kun vastaa kaiken maailman kyselijöille..
Leave a comment:
-
Tänään sain vastauksen 31.12 Motonettiin lähettämääni viestiin. Ei mennyt kuin vajaa pari viikkoa. Matkaa Motonettiin on periaatteessa 10 kilometriä, mutta käytännössä matka on pitempi kuin maapallon toiselle puolen. Edelleen ihmettelen miten kotimaisilla osatoimittajilla on tuollaiseen perseilypalveluun varaa.
Leave a comment:
-
Kompataan tähän myös hyviä kokemuksia Aeromotors. Usein tosin siellä osia ei ole hyllyssä vaan niissä lukee että saapuu parin päivän sisään. Mutta toistaiseksi niihin on pystynyt luottamaan ja tavara tulee DPD/Postnordilla kotiovelle harrastajalle riittävän nopeasti eli vkl tilaus on perillä seuraava to/pe.
Leave a comment:
-
Koronan varjollahan länsimaissa kaikki aspa hommat laitettiin tauolle. Siis just sellaset mitä pystyis puhelimella/kotoa tietokoneella hoitamaan. Mutta mitäpä näistä... sieltä kannattaa mielestäni tilata, mistä saa hyvää palveluja ja hinta on mieluisa. Itse annan suuren arvon etenkin sille, että tietää mitä osia on tarkalleen tilaamassa, ja että varmasti saa ne osat mitä on tilannut.
Leave a comment:
-
En ole varma, mutta ehkä Virossa miestyötunti on sen verran halvempi, että on varaa pitää enemmän henkilökuntaa asiakaspalvelussa kuin Suomessa.
Leave a comment:
-
Aerolta kun kysyy sätissä jotain, niin vastaavat 10 sekunnissa. Esimerkiksi Suomessa Motonetissa eivät vastaa puhelimeen lainkaan ja viestiin saa vastauksen monen päivän viiveellä. Torstaina laitoin Motonettiin viestin ja en ole vielä saanut vastausta. Todennäköisesti en saa mitään vastausta.
Tuo on pitkään ihmetyttänyt, että kun Suomessa ei voi kilpailla muulla kuin asiakaspalvelulla, niin miksi kukaan ei panosta asiakaspalveluun. Itse tilaan aika paljon Aerolta juuri hyvän asiakaspalvelun ja nopeuden takia. Se ei tietysti haittaa mitään, että osatkin on puolet edullisempia mitä Suomessa.
Leave a comment:
-
C5:n lukko jumitti pakkasella ja PPVK ei toiminut mun taidoilla. Samaa vikaa ollut siis kuskin ovessa aiemminkin, mutta voitelulla se parani muutamaksi vuodeksi. Tilasin lopulta Aeromotorsilta uuden tarvikelukon, kun edellinenkin tarvike toisessa ovessa on pelannut OK toistaiseksi. Tilaus tehty eilen klo 10:40 ja tavara toimitettiin tänään DPD:n kuriililla...
Aika hyvä 24h toimitusaika Virosta. Saispa muistakin nettikaupoista näin nopeasti tavarat. Tarvikkeita on varaa kokeilla 5kpl samalla hinnalla kuin orggista, eikä tonnin sämpylään jaksa kovin kalliita osia laittaa enää. Topranin 20€ huohotinputkistokin on pelannut jo monta vuotta! :D Pitäis varmaan joskus laittaa 50€ kiinni pyyhkijän vivustoon, kun se kitisee välillä, mutta toimii silti. S8:n kokemuksesta en enää vanhaa huolla, kuitenkin kulunut hapettunut ihan korjauskelvottomaksi kaikki siellä mekanismissa 21v aikana.
Leave a comment:
-
Autodocista ja muistakaan vastaavista ei ole huonoja kokemuksia ollut mutta sen verran huonoa kuullut etten enää sieltä tilaile mitään. Sparetolta olen tilannut ja homma on toiminut hyvin. Tänä kesänä kokeilin Trodo.fi nimistä kauppaa. Tilasin Audiin jarrusatulat ja suodattimet, nopeasti tuli oikeat osat perille. Asiakaspalvelukin toimi hyvin, unohdin tilata jarrupalat ja sain ne vielä samaan tilaukseen.
Leave a comment:
-
Autodoc-case tuossa muutamaa viestiä ylempänä sai yllättävän jatko-osan. Lähettivät viestin jossa pyytävät allekirjoittamaan todistuksen, että en ole vastaanottanut kyseistä puuttuvaa pakettia.
"Legally binding declaration
I/we hereby declare that the above parcel has not come into my/our possession."
Paperissa on DPD:n logot, eli varmaankin kiistelevät heidän kanssaan siitä, kuka paketin on hukannut. Seurannassa ainoa merkintä on "Order information has been transmitted to DPD."
Ilmoitin heille, että en aio lähettää allekirjoitustani minnekään.
Leave a comment:
-
Renkaiden tilaamisesta ihan oma lanka: https://www.audiclub.fi/audifinns/fo...t-netist%C3%A4
Leave a comment:
-
Omat renkaat tilasin https://www.rengas-outlet.fi
Ei mitään ongelmaa ja kohtuullisen nopea oli toimituskin.
Leave a comment:
-
Jatkossa renkaat 1001renkaat.com. Ei kyllä anna Autodocista oikein hyvää kuvaa tuo kertomasi, vaikka sieltä ainakin 20 tilausta on minulle virheettömästi tullutkin vuosien aikana.
Leave a comment:
-
Toisessa ketjussa oli kehuttu Autodocia, niin laitetaanpa tähän vähän toisenlainen kokemus.
22.8. Tilattu 4kpl renkaita
1.9. 2kpl toimitettu
2.9. Kolmas rengas toimitettu
Aspaan viestiä että miksi näin. Seurannan mukaan neljättä rengasta ei ole edes lähetetty.
Nopeasti vastaus että selvittävät asiaa.
Mitään ei kuulu.
Kyselen yhteensä noin 10 kertaa. Joka kerta vastasivat kyllä 24h sisällä, myös viikonloppuisin, mutta aina sama että pahoittelevat asiaa ja selvittävät missä puuttuva rengas on.
12.9. Avaan PayPal disputen.
Edelleenkään rengasta ei ole lähetetty, vaikka niitä on kokoajan ollut varastossa.
Jäätävää avautumista aspaan.
17.9. Rahat takaisin puuttuvasta renkaasta.
Liikkeestä hakemaan yksi rengas.
Kyllä kannatti taas säästää. Jatkossa tilaukset vain Aeromotors ja Spareto.
Leave a comment:
-
Varoitus kytkimien ostosta Jens Bula:lta. Ostin tiukimman Sachs Performance ykslevy paketin joka saatavilla ilmajäähy possuihin ja kun vielä oli onlineshopin mukaan hyllyssä ja hyvään hintaan.
Lopputulos on se että mulla on nyt heikompi paineasetelma joka ei käy kytkinlevyn kanssa (lukee jopa kytkinlevyn kuvauksessa katalogissa että VAIN sen vahvimman kanssa) ja Bula ei suostu asialle mitään tekemään ja paypalkin meni Bulan puolelle kun sillä oli joku noviisi Sachsin työntekijä joka oli hänen kanssa samaa mieltä (eli väärässä). Toinen Sachsin teknikko myöhemmin korjas noi väärät tiedot mutta Bula ei enää vastaa meileihin eikä Sachs halua tehdä asialle mitään.
Bula pyörittämiä nettikauppoja:
https://www.ccc-motorsport.de/shop/9...-999615-detail
https://www.zweimassenschwungrad.com...-999615-detail
https://www.volante-bimasa.es/877/po...1-1975-12-1977
ja loput haulla https://www.google.com/search?q=999574.999615
Leave a comment:
-
Tilasin profiteile.de jarruosia ja ilmoittivat, että yhtä paria jarrulevyistä ei ollut saatavilla. Lähettivät kuitenkin tilauksen kysymättä ensin haluanko jotain tilalle tai perua tilauksen. Kun ehdotin saisinko toiset levyt puuttuvien tilalle, vastaus oli vain, että tilaus on jo lähetetty ja minun on tehtävä uusi tilaus. Lupasivat myös hyvittää puuttuvat levyt, mutta ainakaan vielä ei ole hyvitystä näkynyt luottokortilla. Tästä on nyt kulunut reilu viikko, joten odotellaan hyvitystä vielä rauhassa. Paketointi oli myös tehty huonosti, onneksi ei ollut mitään kovin helposti rikkoutuvaa mukana.
Leave a comment:
Leave a comment: