Alkuperäinen kirjoittaja juuhok
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Jaa nii misä nää oot ollu?:D ei taas yllättäen oo nähäny.Alkuperäinen kirjoittaja Tomppis Näytä viestiToni moro, just äskön työjuhdan ratissa oltiin molemmat. :D
Comment
-
Samainen S3 tuli varmaankin nähtyä Piispansillalla, tosin muisti sanoo, että se oli tummansininen. :DAlkuperäinen kirjoittaja Paha Näytä viestiMusta S3 sedan tänään Ison Omenan parkkihallissa. Pakoäänetkin kuului reippaasti, tosin niistä ei olisi tunnistanut Audiksi näkemättä autoa.
Comment
-
Meikäläinenhän se. Eipä tuo itelläkään mitenkään puhdas toi kattila ollu :DAlkuperäinen kirjoittaja Hessu_H81 Näytä viestiKukas se mulle aamulla lahdesjärven abc:lla morjesteli? Ite olin siinä "puhtaassa" punaisessa b7.
Comment
-
Juu käännyit eteen siitä Varilan koululta. Joten moro vaan näin jälkikäteen :)Alkuperäinen kirjoittaja j@ska Näytä viestiOlisikohan se ollut meikäläinen. Tokmannilla tuli käytyä joskus klo 14. jälkeen. Taisit tulla perässä Varilan koulun tietämiltä.
Comment
-
Joo, itse olin kirjavalla transitilla jossa on keskustassa sijaitsevan ravitsemusliikkeen mainokset.Alkuperäinen kirjoittaja simpe Näytä viestiJapi, minähän se olen ollut kotiin menossa, Lehmossa kun asun. Työpäivän jälkeen on sen verran laput silmillä, ettei juuri reagoi ympäristöön pakkoa enempää...
Comment
-
Juu kääreistä tunnistinkin ohi ajaessa ;)Alkuperäinen kirjoittaja arto s Näytä viestiPitää kutinsa. Piti käydä Töölössä näyttämässä räpylöitä ja käytiin Vännin kanssa samalla vaihtamassa kuulumiset.
Comment
-
Juuri äsken hopean värinen A6 Allroad kilvenalusilla Salon Cittarin parkkipaikalla. Komeet vanteet, eikä auton korkeuskaan ollut ihan "allroad" :), OSZ-xxx. Kenen lienee?
Comment
-
Tunnustan! Taisin ajella laput silmillä kun en huomannut sinua, tai sitten häpesin vararengasta joka oli hetken alla kun takarengas kosahti moottoritiellä.Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viestiKukas se ajelikaan sillä punaisella pitkäkatto b8:lla LMN-711 rekkari. Tuli vastaan Lahden tiellä äsken
Comment

Comment