Mahtoi olla taannoin Pirkanmaan miitissä Pirkkalan ABC:llä ja/tai Pyynikillä. Siihen maailmanaikaan, kun molemmat asuimme vielä Pirkanmaan korkeuksilla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Klubin kilvillä tummanvihree 55 Etron ohitti mut (B8.5 avant) äsken Kuopion motarilla. Moikka vua!
Comment
-
Lauantaina muutamia kerholaisia nähty Gustavelundissa. Harmaa A7 Keudan parkkiksella. Juuri saavuit kun Nikon kanssa oltiin siinä A5 takana. A7 oli aluset edessä ja takana. Alueella sitten oli Miskaa, Amalin ja Micky autojen kanssa, ainakin. Ja Matiaksen kanssa toki höpöteltiin siinä ohi mennen. Ne nyt varmuudella tunnistin :)
Comment

Comment