Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Jay
    vastasi
    Moro vaan, BXG löytyy, aikalailla työstä tuo ajaminen siinä tietyöalueella käy, mutta valkonen X5 taisi silmäkulmassa jossain kohden olla.

Leave a comment:

• pbablo
    vastasi
    Sininen 8P BXG alkuisella rekkarilla kilvenalusella ja kerhotarralla bongattu kulkemassa Helsingistä pohjoiseen päin. Yritin morotella kohdalla, mutta kuski keskittyi oikeaoppisesti ajamiseen. Moro vaan!

Leave a comment:

• Kai_Kataja
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja TomVi Näytä viesti
    Punainen MK1 3.2 TT hetki sitten kehä1:llä Sellon kohdilla. Clubilaisia?
    Kyllä ollaan! Juuri pesusta kirkkain värein.

Leave a comment:

• Jago
    vastasi
    ​Tänään aamulla Pirkkalassa Veskan ''tiimi''parkkiin viereen ilmaantui S6 kilvenalusella. Kerholaisia liikenteessä?

Leave a comment:

• settari
    vastasi
    Tänään aamupäivällä Tuurin kyläkaupan parkkiksella erittäin hieno valkoinen typ89 coupe. Illalla Virroilla keskustassa musta S2 avant. Herkkua typ89/B4 miehen silmille :)

Leave a comment:

• TomVi
    vastasi
    Punainen MK1 3.2 TT hetki sitten kehä1:llä Sellon kohdilla. Clubilaisia?

Leave a comment:

• panu
    vastasi
    jasson Kasi oli Allun vieressä Keinarilla torstaina. Ite notkuin talkoohommissa alkuajan ja kamoja metsää varten vaihtaessa huomasin auton. Hyvin on taas menty ristiin

Leave a comment:

• TomVi
    vastasi
    Oliko joku klubilainen keltaisella B7 S4:llä juvanmalmin ässällä ja ajeli siitä edellä konalan suuntaan?

Leave a comment:

• welloo
    vastasi
    Jaa sielläkö se mun vanha sämpylä tällä kertaa. Vieläkin karsee myyntikrapula, kun miettii mitä nykyisiin taas upotettu rahaa.. Oli se halpa ja helppo työmatkakulkupeli. Näköjään unohtui jopa noi kilvenalusetkin paikalleen.

Leave a comment:

• Paranormalix
    vastasi
    Valkoinen S3 oli ilmestynyt parkkiin vastapuolelle Porrassalmenkatua Mikkelissä kun pikaisesti kipaisin Stellassa. Kilvenalunen ainakin edessä.

Leave a comment:

• Killeri
    vastasi
    welloon entinen sämpylä.

Leave a comment:

• Kuppis
    vastasi
    Tuommoinen Laajasalossa.
    Attached Files

Leave a comment:

• TomVi
    vastasi
    Hopeinen C5 RS6 farkku Teboil avian pihassa 4 aikaan.

Leave a comment:

• okkim
    vastasi
    Se kaveri ei taida kirjoitella täällä.

Leave a comment:

• oopee
    vastasi
    Oulussa bongailtu Okkimin entinen sininen S4 B5 sedan. Löytyskö omistajaa?

Leave a comment:

• M1kk1s
    vastasi
    Sininen coupe 80 compe kerho tarroilla ja kilventaustoilla varustettuna pukinmäen Säterintietiellä.

Leave a comment:

• oopee
    vastasi
    Tänään illalla Oulussa Linnanmaan uimahallin parkkiksella harmaa S6 C6 avant kerhoalusella. Löytyisikö kuljettajaa?

Leave a comment:

• tuomaspitkanen
    vastasi
    Kyllä oli! (joskin minä en ollut :)

Leave a comment:

• Kuppis
    vastasi
    tuomaspitkanen seiska tais olla viime sunnuntaina Kunto Saluksen parkkiksella?

Leave a comment:

• jaeger
    vastasi
    C7 RS6 tänään aamusella kehä 1:llä, vähän vauhdilla poistui Leppävaaraan päin, olihan se komia. :)

Leave a comment:

• panu
    vastasi
    Kehä 3:lta Viherlaakson suuntaan Espoossa meni 10.30 maissa musta sedan, jonka kone ei vaikuttanut kovin terveellä. Kauhea katku seurasi vielä satojen metrien päässä ja pöllytti sinistä pienessäkin taajamakiihdytyksessä.
    Tarkempaa mallia en saanut selville, kun oli niin pikimusta takavaloja myöten ja välimatkaa turhan paljon. Saattoi olla melkein mitä vaan B7:sta D4:ään

Leave a comment:

• Kuppis
    vastasi
    Jumbon huoltotasanteella kahtena päivänä tämä yksilö.
    Attached Files

Leave a comment:

• RistoEe
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja jaeger Näytä viesti
    Tais käyttäjä RistoEe kurvata ässällä meikäläisen taakse toissapäivänä kehä1:ltä poistuttaessa pukinmäen liittymästä ylös? Ainakin samoille suunnille kääntyi minne oon useasti bongannut Misano B8.5 S4:n kääntyvän jengitunnuksilla.
    Kyllä se minä taisin olla, koska en oo näillä nurkin toista Misano ässää bongannut.

Leave a comment:

• Merza
    vastasi
    Joku ajeli kehä3:lla ohi puhtaalla brilliantrot -värisellä B6 avantilla jossa kilvenalunen.

Leave a comment:

• TomVi
    vastasi
    Musta C5 RS6 vasamakujalla Vantaalla.

Leave a comment:

• Harjula
    vastasi
    Eilen 6.3. Kasurilan hiihtokeskuksen parkkiksella oli valkoinen B7 Avant kerhon kilvenalusilla.

Leave a comment:

• jaeger
    vastasi
    Tais käyttäjä RistoEe kurvata ässällä meikäläisen taakse toissapäivänä kehä1:ltä poistuttaessa pukinmäen liittymästä ylös? Ainakin samoille suunnille kääntyi minne oon useasti bongannut Misano B8.5 S4:n kääntyvän jengitunnuksilla.

Leave a comment:

• Paranormalix
    vastasi
    Musta A4 b6 Avant kilvenalusella meni ohitse 4-tiellä Lahden pohjoispuolella siinä grillin kohdalla matkalla pohjoiseen noin 16.15. tänään. Olin kokovalkoisella yhdistelmällä liikenteessä.

Leave a comment:

• TomVi
    vastasi
    Ah noni. Koitin morjestaakin yhdessä välissä. Hyvin kuuli vihdintiellä jo sivummasta, ettei ollut perus aakkonen.

Leave a comment:

• kyylä
    vastasi
    Se olin minä! Meinasin myös laittaa bongauksen mutta kerkesit :)

Leave a comment:

Working...
X