Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jakke_ Näytä viestiAlajärvellä samaa matkaa musta mk2 TTS kerhon alusilla. Moro vain.
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja jasso Näytä viesti
Eilen bongasin TeroPeen ajelemassa Käpylässä Westfieldillään. On kyllä hauskan näköinen peli!
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja panu Näytä viestiMonta kertaa on jasson Kasi näkynyt Keskareilla, mutta aina menty sen verran ristiin, ettei miestä ole näkynyt. Eilen se oli lähellä Pilvijärvellä, kun painelit ohi juuri kun olin parkista lähdössä. Koitin nostaa kättä tervehdykseksi, mutta ilmeisesti et huomannut. Ajelin sitte perässä Söderkullan ympyrälle asti kunnes tiet erkani
Eilen bongasin TeroPeen ajelemassa Käpylässä Westfieldillään. On kyllä hauskan näköinen peli!
Leave a comment:
-
Misanon (?) pun, B7 Avant HEY-XXX klubikilvillä Laanilassa. Todella nätti peli oli.
Leave a comment:
-
Monta kertaa on jasson Kasi näkynyt Keskareilla, mutta aina menty sen verran ristiin, ettei miestä ole näkynyt. Eilen se oli lähellä Pilvijärvellä, kun painelit ohi juuri kun olin parkista lähdössä. Koitin nostaa kättä tervehdykseksi, mutta ilmeisesti et huomannut. Ajelin sitte perässä Söderkullan ympyrälle asti kunnes tiet erkani
Leave a comment:
-
Tänään aamulla ajelin valkosen E-tronin perässä Lempäälän keskustasta Pirkkalan suuntaan tietä 3003. Kilventausta ainakin takana.
Leave a comment:
-
Ajelin keltaisen ehkä imola gelb B5 kenties S4 perässä isolta kirkolta Porvoon suuntaan konetietä lauantaina ennen puoltapäivää. Ihmeellisesti öljyn käryä ajoittain samanaikaisesti, en tiedä kenen vehkeistä tuli tai ei. Hieno peli oli kyllä.
Leave a comment:
-
Erikoisen sininen KSU-199 näkyi päätyneen naapuritalon pihaan Jyskässä.
Leave a comment:
-
Siltähän tuo näyttäisi. Nämä junamoottorilla käyvät 8N:t alkaa tuntua lähestulkoon tusinavehkeiltä. Tuosta kuvasta ei puutu kuin misanonpunainen versio, niin olisi suosikkivärisuora ko. koriin.
Leave a comment:
-
-
Tänään puolenpäivän jälkeen jämsän pohjoispuolella valkoinen 90? kärry perässä
Leave a comment:
-
Kukas oli eilen 4F S6 V10 mun vieressä "viivalla" Käskynhaltijantien viimeissä valoissa?
Ei mua varten ois tarttenu nastoja ruopia takana tulevan tuulilasiin, olen istunut vastaavan kyydissä ihan radalla.
Leave a comment:
-
Tumman punainen 8n TT vammalan prisman pihassa klo 17 aikoihin. Jengitunnukset ympäri autoa.
Leave a comment:
-
Limenvihreä RS e-tron GT RS-23 rekkarilla ajeli eessä tuossa Kehä 1:ltä poies samaan suuntaan Pukinmäen syövereihin, on se kyllä maukkaan näkönen kikotin!
Leave a comment:
-
Tinke saapui luurit päässä Vt12:lla vastaan. Kyllä se vaan V8 liikenteestä erottuu jo kaukaa.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja Ville.P Näytä viestiKuopiossa Kirkkokadulla musta B8 S4 ja taisi olla YBL-rekkarilla. Clubin kilvenalunen takana. Mahtaako omistaja olla täällä?
Leave a comment:
-
Eilen bongattu musta C7 A6 klubialusilla Kehä kolmosella espoon hujakoilla, koiteltiin lapasta nostella viereisestä työpakusta mutta oli kuskilla sen verta kiirus ettei havainnut mitään :)
Leave a comment:
-
Tänään lauantaina meni Järvenpäässä pajalan töyssyissä valkoinen A3 sedan, kello oli about 17.35. Oli siistin näköinen peli. Aluset takana. Isompaa vannetta ja taisi siinä olla jotain lippaa yms laitteuna. Ite olin maastoutunut Rellun Masteriin joka tuli sun vasemmalta puolelta.
Leave a comment:
-
OZI-xxx rekkarilla kera klubialusin oleva B9 kolmostiellä ennen Hyvinkäätä etelästä katsottuna hetki sitten. Heissan vaan hopeisesta Superbista
- Likes 1
Leave a comment:
-
Tänään aamulla Paimiossa E18-tiellä ohitit A6:lla (Avant, harmaa s-line, clubin kilvenaluset) melkein samanlaisen A6:sen, jossa myös kilvenaluset.. Moro!
Leave a comment:
-
Kuopiossa Kirkkokadulla musta B8 S4 ja taisi olla YBL-rekkarilla. Clubin kilvenalunen takana. Mahtaako omistaja olla täällä?
Leave a comment:
Leave a comment: