Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Alkuperäinen kirjoittaja Effect Näytä viesti
    Ajelin Annalasta valtaväylälle hopeen S4 perässä. Käännyit Hirvikalliolta. Rekkarin alku OOI. Kilvet edessä ja takana, kukas olit? Satutko asumaan Hirvikalliolla?:)
    Minähän se ja kyllä, asun Hirvikalliolla. Olen TT:n myös bongannut siitä Solkiniitynkadulta koiraa lenkittäessä, mutta se on aina ollut sopivasti poikittain, ettei oo aluset ollu näkyvissä. Tervestä vaan!

    A.J.A:n kanssa tuli myös lapastettua Juvankadulla.

    Comment


      Moro vaan vielä! Jännä että näinkin lähellä asustellaan, mutta ei olla aikaisemmin törmätty :)

      Comment


      • Oliko hitec ja sitten joku muu perässä Lohjalla moroteltu sivulasin täydeltä :)

        Comment


          Killeri tuli vastaan kehä I:llä 15.45 aikoihin.

          Comment


          • Ilkka, Jussinhannalla syömässä "Huikopala", kalorit kuntoon heti aamusta.

            Comment


            • Hopeinen s4 b5 sedani kajaanintiellä matkalla shellille.. Foorumiveljiä vai ihanmuuten vain audisteja ? :)

              Comment


                Rusalla tumma Coupe ja B6 Avantti jengitunnuksilla

                Comment


                  Hep b6 avantista. Kello 17:30 aikoihin Järvenpään nesteellä musta S8 kilvenalusilla varustettuna tankkaamassa on muute mukavat äänet tollasessa laitteessa :)

                  Comment


                  • Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viesti
                    Oliko hitec ja sitten joku muu perässä Lohjalla moroteltu sivulasin täydeltä :)
                    Kävin minä lojolla lauanttaina vaan en nähny natinkia. Oliko vihreät peilit

                    Comment


                      Hep b6 avantista. Kello 17:30 aikoihin Järvenpään nesteellä musta S8 kilvenalusilla varustettuna tankkaamassa on muute mukavat äänet tollasessa laitteessa :)
                      Jeps meikä siellä tankkasi, tosin auto on wannabe S8, aidot ässän puskurit yms. hämäämässä :)

                      Ja äänetkin saatu aikaan tai sanotaanko esiin pakoputkivirillä, takapöntöt pois :)

                      Comment


                        Valkoinen 4G RS6 tiksin asemalla äsken. Aivan törkeen hieno!

                        Comment


                        • Hitec. Ei oo vihreätä. Tarkennuksena vielä mäntynummen entisen Shellin kohdilla ja liikenteessä olin tummalla 4f:llä. Heti perässä vastaan ajoi harmaa b7 avant ja kilvenalunen oli ainakin edessä.
                          Viimeksi muokannut Bremeli; 21.9.2014, 14:49. Perustelu: Viittaus

                          Comment


                            Mk1 TaoTao jengitunnuksilla Simonkylässä

                            Comment


                              Tommille morjesteltiin R-kylällä ja sallaksen jaappanin amme bongattii Urpolan S-marketilla. Käytiin hivenen kätköilemässä ja samalla koeajettiin tuota nelkkuani.

                              Comment


                              • Aleksi taisi ajella tänään vitosella iltapäivällä vastaan Kuopion motarilla etelän liittymän kohdalla. Ei aidan takia ihan kunnolla näkynyt.

                                Comment


                                  Alkuperäinen kirjoittaja Lipponen Näytä viesti
                                  Tommille morjesteltiin R-kylällä ja sallaksen jaappanin amme bongattii Urpolan S-marketilla. Käytiin hivenen kätköilemässä ja samalla koeajettiin tuota nelkkuani.
                                  Näin teimme, katoin et kukahan siihen eteen tällä kertaa jäi mönnimään. :D
                                  Eli eilen löytyi siis viimeinenkin tähtikylän kätkö?

                                  Comment


                                    Juu nyt taitaa olla 4/4 näistä lähi kätköistä löydetty. Tämän lisäksi pärtsäiltiin tänään hieman siellä sun täällä kätköjen perässä. Rantakylältäkin löydettiin muutama.

                                    Comment


                                      Eilen vuosaaressa perässä tuli hetken aikaa hopea mk1 TT, joku täältä?
                                      Samanaikaisesti tuli tumma b5 S4 avant vastaan, olikko se juuri sinä? Kello oli jotain 18 huitteilla.
                                      Rusan shellin valoissa oli musta b5 S4 avant, alla taisi olla jotkut bbs vanteet. Täältä? Itse poistuin rusan suuntaan sun edestä.

                                      Comment


                                      • Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viesti
                                        Mk1 TaoTao jengitunnuksilla Simonkylässä
                                        Suottaapi olla meikäläisen, mikäli täällä alepan nurkilla nähny pyörivän?

                                        Comment


                                          Kyllä vaan, siellä hyvinkin :)

                                          Comment


                                          • Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viesti
                                            Musta 8N TT klubialusilla Matinkylässä n. klo 18 tänään.
                                            Moro moro. Ainakin tohon aikaan jossainpäin Matinkylää pyörin :)

                                            Comment


                                            • Äsken tumma A6 Koskenmäellä. Olin näkevinäni etukilvenalusen. - Muuta en sitten oikein kerennyt näkemäänkään.

                                              Comment


                                              • Aamulla salossa C4 S6? Hopea avantti kilvenalusella. Itse olin hopealla hiacella liikkellä, saatoit huomatakkin kun kyttäsin :D

                                                Comment


                                                  Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viesti
                                                  Drunkenmonkey keltasella 8L:llä tuli E75 äsken vastaan. Ollaan Jyväskylään menossa autonhakureissulle.:)
                                                  Moro vaan vaikken mitään huomannukka :D harvase viikko tulee tapanilaan ajettua :)

                                                  Comment


                                                  • Se oliki munky eikä monkey.. :D
                                                    Tänään kehä I länteen päin kello 16:00 harmaa sedan A6 alusilla ja clubitarralla, en noita korimalleja näistä muista, mut vanhempi. :D Olit siinä Tapiolan abc:n kohdalla, kun vastaantulijoiden kaistalta huomasin.

                                                    Comment


                                                    • Topsportin pihaan kurvasi sininen b6 heittotähti vanteilla hetki sitten.

                                                      Comment


                                                      • En tiedä topsportista, mutta Gigantissa itse kävin sinisellä sedan B6:lla alphard vanteet alla.
                                                        Olisko sun ollut se hopea A5 mustilla vanteilla? Oon varmaan bongannut sen aiemminkin keskustassa.
                                                        Viimeksi muokannut 8866; 26.9.2014, 23:50. Perustelu: Turha lainaus pois.

                                                        Comment


                                                        • Kyllä kyllä.

                                                          Comment


                                                            Alkuperäinen kirjoittaja xylitoli Näytä viesti
                                                            Moro moro. Ainakin tohon aikaan jossainpäin Matinkylää pyörin :)
                                                            Siinä Nesteen jälkeen jonossa kohti liikenneympyrää näytti matka käyvän. :) Itse olin konkelilla matkalla Baronalle.

                                                            Comment


                                                              Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viesti
                                                              Hitec. Ei oo vihreätä. Tarkennuksena vielä mäntynummen entisen Shellin kohdilla ja liikenteessä olin tummalla 4f:llä. Heti perässä vastaan ajoi harmaa b7 avant ja kilvenalunen oli ainakin edessä.
                                                              Kyllä voisin väittää että minä ja HiTec. Ajelin siis HiTecin perässä ja vastaan ajavan bongasin että klubilaisia pakko olla... Oliko sulla siis se tumma musta/ruskea ja ilman rinkuloita. Aurinko häikäs samalla lasiin ja miljoona ötökkää niin... ;)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X