Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkuperäinen kirjoittaja juuhok Näytä viesti
    Oliko se pykiz urssilla ku tuli Puijolta päin tuossa seiskan aikaan siinä Nesteen nurkilta? Olin ite matkalla Tietoteknialle.
    juuhok taisin olla minä urssilla liikenteessä sillo :)

    Comment


      Moro vaan :) o/

      Comment


        Joku aika sitten tumma b6 avant jengitunnuksilla Jukolanportin liikennevaloissa Kajaanintien suunnasta Lehmoon päin kääntymässä, zjv-xxx

        Comment


          Alkuperäinen kirjoittaja Tomppis Näytä viesti
          Toni moro, just äskön työjuhdan ratissa oltiin molemmat. :D
          Jaa nii misä nää oot ollu?:D ei taas yllättäen oo nähäny.

          Comment


          • Käännyit postikeskukselle ku ite käännyin Konetielle. Käännyttiin siis ristiin, olin taas siis hopealla ransiitilla. En morottanu enkä mitään, ku hokasin nii myöhään että olit sinä. :D

            Comment


            • Kukas se mulle aamulla lahdesjärven abc:lla morjesteli? Ite olin siinä "puhtaassa" punaisessa b7.

              Comment


                arto s bongattu juuri menossa Picnic kahvilaan Töölössä :)

                Comment


                  Aamulla n. 8.10 vaalea b7 avant jengitunnuksilla Länsikadun ja Yliopistokadun risteyksessä. Puolenpäivän tienoilla JHI80 poistumassa Kontiolahden S-marketin pihasta kun itse just ajoin pihaan.

                  Comment


                    Musta S3 sedan tänään Ison Omenan parkkihallissa. Pakoäänetkin kuului reippaasti, tosin niistä ei olisi tunnistanut Audiksi näkemättä autoa.

                    Comment


                    • Kuka näytti kättä eilen illalla puol 8 aikaan kolmisopella tumkasta a6:sta? Ite olin harmaalla a4 liikenteessä.

                      Comment


                        Alkuperäinen kirjoittaja Paha Näytä viesti
                        Musta S3 sedan tänään Ison Omenan parkkihallissa. Pakoäänetkin kuului reippaasti, tosin niistä ei olisi tunnistanut Audiksi näkemättä autoa.
                        Samainen S3 tuli varmaankin nähtyä Piispansillalla, tosin muisti sanoo, että se oli tummansininen. :D

                        Comment


                        • Alkuperäinen kirjoittaja Hessu_H81 Näytä viesti
                          Kukas se mulle aamulla lahdesjärven abc:lla morjesteli? Ite olin siinä "puhtaassa" punaisessa b7.
                          Meikäläinenhän se. Eipä tuo itelläkään mitenkään puhdas toi kattila ollu :D

                          Comment


                            Japi, minähän se olen ollut kotiin menossa, Lehmossa kun asun. Työpäivän jälkeen on sen verran laput silmillä, ettei juuri reagoi ympäristöön pakkoa enempää...

                            Comment


                              Janhe: voi olla että oli tummansininen, hallissa en erottanut. Ovissa oli kuitenkin S3-logot.

                              Comment


                              • Alkuperäinen kirjoittaja j@ska Näytä viesti
                                Olisikohan se ollut meikäläinen. Tokmannilla tuli käytyä joskus klo 14. jälkeen. Taisit tulla perässä Varilan koulun tietämiltä.
                                Juu käännyit eteen siitä Varilan koululta. Joten moro vaan näin jälkikäteen :)

                                Comment


                                  Alkuperäinen kirjoittaja simpe Näytä viesti
                                  Japi, minähän se olen ollut kotiin menossa, Lehmossa kun asun. Työpäivän jälkeen on sen verran laput silmillä, ettei juuri reagoi ympäristöön pakkoa enempää...
                                  Joo, itse olin kirjavalla transitilla jossa on keskustassa sijaitsevan ravitsemusliikkeen mainokset.

                                  Comment


                                    Alkuperäinen kirjoittaja vayne
                                    arto s bongattu juuri menossa Picnic kahvilaan Töölössä :)
                                    Pitää kutinsa. Piti käydä Töölössä näyttämässä räpylöitä ja käytiin Vännin kanssa samalla vaihtamassa kuulumiset.

                                    Comment


                                      Alkuperäinen kirjoittaja arto s Näytä viesti
                                      Pitää kutinsa. Piti käydä Töölössä näyttämässä räpylöitä ja käytiin Vännin kanssa samalla vaihtamassa kuulumiset.
                                      Juu kääreistä tunnistinkin ohi ajaessa ;)

                                      Comment


                                        Juuri äsken hopean värinen A6 Allroad kilvenalusilla Salon Cittarin parkkipaikalla. Komeet vanteet, eikä auton korkeuskaan ollut ihan "allroad" :), OSZ-xxx. Kenen lienee?

                                        Comment


                                          Herra Kuikelo kyseessä.

                                          Comment


                                            Kukas se ajelikaan sillä punaisella pitkäkatto b8:lla LMN-711 rekkari. Tuli vastaan Lahden tiellä äsken

                                            Comment


                                              Kenen a5 sb oli Oulun pörhön korikorjaamon edessä just äsken? Clubitarra sivuikkunassa. Kävin juuri oman b8:n hakemassa etulokasuojien maalauksesta.

                                              Comment


                                                Onko Tampereella punasen S5 (NJS-***) omistaja klubilaisia?
                                                Oli Kalevan Prisman pihassa noin 16 aikoihin? Ihan häikäs kun oli niin kiiltävä maalipinta.

                                                Comment


                                                • Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viesti
                                                  Kukas se ajelikaan sillä punaisella pitkäkatto b8:lla LMN-711 rekkari. Tuli vastaan Lahden tiellä äsken
                                                  Tunnustan! Taisin ajella laput silmillä kun en huomannut sinua, tai sitten häpesin vararengasta joka oli hetken alla kun takarengas kosahti moottoritiellä.

                                                  Comment


                                                    Ajelin GLK:lla vastaan, niin vaikeuttaa allekirjoittaneen bongausta :D

                                                    Comment


                                                    • FXX-??? bongattu Juvan absillä ja Savonlinnan hernemäessä, taisit jopa ohittaa mut :D

                                                      Comment


                                                        Juuri nyt Porvoon motarilla söderkullan liittymän kohdalla sininen 4f S6 rek SNE-xxx jengitunnuksilla menossa Porvooseen päin. Kuolasin siitä harmaasta glk mersusta, että on hieno :)

                                                        Comment


                                                          Kuka kurvasi matalalla mustalla A4 B8:illa pullan pihaan torstaina?

                                                          Comment


                                                            16.45 aikoihin Mäkkylän hesen risteyksessä hopea A3, ken tunnustaa?

                                                            Liimauduin itse siihen perään mutta tiemme lähti eri suuntiin heti seuraavassa risteyksessä.

                                                            Comment


                                                            • Vihreä C6 korinen RS6 bongattu Haagan liikenne ympyrällä n. 30 min sitten. Joku täältä?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X