Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Tuli vastaan 14.50 tänään sörkassa/kalasatamassa metroradan alla musta ttrs joka tuli tukkutoriltapäin. Kuskilla pää kääntyi, ehkä tunsi tuijotuksen? Mä olin sillä just pestyllä valkoisella a3 sb:llä.

    Comment


    • Eilen muijalassa musta S2? avant clubialusella rivarin pihassa. Kuka tunnustaa? Olin naapuritalossa nauttimassa virvokkeita.

      Comment


      • Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viesti
        Jos tony punainen B7 avant niin _o/
        Jep ja mulla likainen beefemma. Morjensta vaan!

        Comment


        • Kukas keräilee tiuhaan tahtia pysäköintivirhemaksuja simonkylän tornimäessä 24h parkkipaikalla tummalla A4 avantilla? (kilvenaluset bongattu) :D Myös jonkin sortin asennushommia havaittu.

          Comment


            Alkuperäinen kirjoittaja ilyx Näytä viesti
            Eilen muijalassa musta S2? avant clubialusella rivarin pihassa. Kuka tunnustaa? Olin naapuritalossa nauttimassa virvokkeita.
            Kenenkä luona olit? Se S2 on minun naapurin auto :)
            P.s. se on paritalo.

            Comment


              Tänään Salossa musta b8 kilvenalusilla. Erityis tuntomerkkinä kilvenalusen tekstissä Audi punaisella. Kuka ja mikäs tommonen alunen on?

              Comment


              • topex84:n auto varmaan ja taitaa olla itte värjätty Audi kirjaimet.

                Comment


                • Joensuun keskustassa äsken harmaa B6 S4 sedan, klubilaisia?

                  Comment


                    Eilen Auranlaakson ABC:n P-paikalla oil jonkun puhdas A6, clubialusilla. Kuski istui ratin takana. Morjenstelin ohi ajaessani sillä Euroopan likaisimmalla mustalla A4:lla. Kuka mahdoit olla?

                    Comment


                    • Musta A6 avant eilen lentokenttäpesun edessä parkissa Vantaalla. Oli klubitarraa ikkunassa.

                      Comment


                      • Kuka omistaa punaisen A4?sen, joka meni tänään Tuupakan suuntaan Vehon kohdalla klo 15:45 aikaa?
                        Suorastaan kuola valui kun meni niin maataviistäen edestä :P

                        Comment


                        • Punanen matala A3 oli tänään koivuhaan k-supermarketin pihassa. Aluset oli myös.. kuka??

                          Comment


                          • Tunnustan. Käytiin vaimokkeen kanssa kokeilemassa se kiinalainen siinä.:) Ja tiedän et se on yltiölikanen jne. Viikonloppuna olis renkaiden vaihtoa, korotusta ja pesua tiedossa. :/ Viel pikku kuumeessa oikein hyvää puuhaa..:)

                            Comment


                            • Alkuperäinen kirjoittaja Jusaberg Näytä viesti
                              Kenenkä luona olit? Se S2 on minun naapurin auto :)
                              P.s. se on paritalo.
                              Ai paritaloko se olikin.. :D Jos se S2 oli sun naapurissa niin olin siitä sitten seuraavassa kämpässä tien perälle päin. Samassa pihapiirissä taisi muuten majailla myös joku lötkön raato.

                              Comment


                                Se on V8 joka minun pihassa lepää. Oma S2 on taas pajalla murjottamassa.

                                Comment


                                • Alkuperäinen kirjoittaja PercaFluviatilis Näytä viesti
                                  Eilen Auranlaakson ABC:n P-paikalla oil jonkun puhdas A6, clubialusilla. Kuski istui ratin takana. Morjenstelin ohi ajaessani sillä Euroopan likaisimmalla mustalla A4:lla. Kuka mahdoit olla?
                                  Ehkä minä... aika ja paikka sopii, mutta auto kylläkin musta A4 b8 avant.

                                  Comment


                                    Ketä oli rusalla kavereidensa kanssa hopeisella a4 b6 avantilla, jengikilvet oli kontissa ja kaverilla oli a6 c5 ilman kilpiä. Itse juuri lähdin siitä vaihdemissin kera s3 :D

                                    Comment


                                      Eilen iltasella tuli bongailtua kehä 1:llä punainen Viron kilvin varustettu Compe, oli linssiumpiot ja kaikki.

                                      Comment


                                      • 21.11 pe siltakatu - länsikatu valojen jälkeen tulit ohi vihreällä c5 a6 farkulla. DHL:n autolla olin liikkeellä. Kilvenaluset sulla ainakin takana oli.

                                        Comment


                                          Jonin bongaukseksi epäilen Haraa.

                                          Comment


                                          • En oo rusalla käyny eile, vaikka tiksissä tulikin pyörittyä..
                                            Tänään oli jokus vähä ennen neljää jumbon valoissa sininen b6 kilvenalusilla?

                                            Comment


                                              Seisoin puoli neljän maissa Salossa rautatieaseman kinttaalla valoissa kun vastaan tuli punainen A5 coupe mustalla konepeitolla, katolla ja takaluukulla. Foorumilta?

                                              Comment


                                              • Eilen vlamingon parkkihallissa musta 8L a3 kilvenalunen takana ja poislähtiessä ek keimon B7 parkissa.

                                                Comment


                                                  Onko joku täältä tuhonnut mun saaren tehokkain auto -illuusion omistamalla RS4 B7:n..?! NHF-xxx. Tunnuksia ei näy, mutta harva se päivä tulee ko. peliä kuolattua lossilla :)

                                                  Comment


                                                    Valkoinen uudehko Sportback A3 quattro. Heimokilvet ja gekko vasemmalla puolella rekkaria perässä. Perjantaina jossain Messukeskuksen lähettyvillä kiihdyttelit parit liikennavalot joskus 16-17 aikoihin. Ajoin perässä vuokra-Vectralla.

                                                    Ja sininen B7 RS4 hotelli GLO:n Lönnrotinkadulla parkissa. Ei clubitunnuksia. Vakiokunnossa olevan näköinen

                                                    Comment


                                                      Alkuperäinen kirjoittaja tumpelo666 Näytä viesti
                                                      Ehkä minä... aika ja paikka sopii, mutta auto kylläkin musta A4 b8 avant.
                                                      No olisinko niin mallista erehtynyt. Clubialusia kai tuijottelin niin tarkasti ja keskityin myös kuskille morjenstamaan, että kun tänne aloin kirjoitella jotenkin mielessä oli vaan A6. Ja samalla häpesin oman auton likaisuutta kun sun auto oli niin puhdas :) . Olit siellä hiukan etäämmällä ABC:n sisäänkäynnistä, keula kohti Trafotekia? .

                                                      Comment


                                                      • Alkuperäinen kirjoittaja Hallikainen Näytä viesti
                                                        Kuka omistaa punaisen A4?sen, joka meni tänään Tuupakan suuntaan Vehon kohdalla klo 15:45 aikaa?
                                                        Suorastaan kuola valui kun meni niin maataviistäen edestä :P
                                                        Tunnustan!! Himaa päin olin parhaillaan ajamassa! Moro vaan :D

                                                        Comment


                                                        • Kilvenalunen bongattu mustassa A4:ssa korjaamo alanko kai:n nosturilla :)

                                                          Comment


                                                          • Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viesti
                                                            Eilen vlamingon parkkihallissa musta 8L a3 kilvenalunen takana ja poislähtiessä ek keimon B7 parkissa.
                                                            Juu, tuli käytyä elävissä kuvissa katsastamassa Jim Carreyn uusin "komediapläjäys".

                                                            Comment


                                                              YIH-xxx b5 avant Porvoon Robin Hoodin/Lidl:n pihassa nyt jengitunnuksilla

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X