Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Olikos 1lppu tänään matkalla Salosta Perniöön joskus viiden nurkilla?

    Comment


    • Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viesti
      Toppura ajo Rusalle, kun oltiin lähössä. On se vaan livenä pirun komee uusilla teipeillä. ;) Kuvat, mitä laitoit, on aika huonoja.:D Mulla on hiton likanen nyt, ku en uskaltanu huuhtelua kummempaa tehdä viel tänään. huomen viihtii jo pestä, ni jo kelpaa.:)
      Ja btw, pistäs Killeri uudet kilvenaluset menemään Toppuralle, ainakin eteen.;)
      Katoin, että kuka siinä kävelee edessä :D Noeivaan, tunsin heti että sinähän siellä kurvittelet. Komia se on sinunkin laitos ;)
      Mylly osu vahingossa kilvenaluseen kun yhtä naarmua poistelin, ennen teippejä. Voishan sitä vaikka 2x kilvenalusia ottaa :)

      Kiitos kehuista, pysähdy joskus röökille edes :)

      Comment


        Alkuperäinen kirjoittaja TTH-80 Näytä viesti
        Olikos 1lppu tänään matkalla Salosta Perniöön joskus viiden nurkilla?
        Osui ja upposi, tuota väliä tulee päivittäin sahattua. En kyllä bongannut teikäläistä?

        Comment


          Tomppis jonotteli poikkimaantiellä rautatien kohdilla kun pyyhälsin kohti Nuottasaarta neljän maissa. Ihan kohdalla vasta hoksasin

          Comment


          • Cubelle nostelin räpylää jo hyvissä ajoin, vissii se sullaki tosiaan kohilla nous?
            Janne, ei kai ny niin pitkästä aikaa ku aamullahan sitä kotoaan töihin lähti. :P meillä mahtaa muuten karkeasti kilometri olla väliä taloissa, emmää sua stalkaa, mutta tiedänpähän kuitenki missä asut. ;DD

            Comment


              Ei kun ihan ajatuksissani ajelin... Jos ei sitten ollu joku tiedostamaton reaktio jos kättä nostin :D

              Comment


              • Kenen B7 rotoreilla seisoo koivuhaan vehon pihassa ?:) ZJJ oli rekkari. Heitin duunikaverin hakemaan autoo huollosta :)

                Comment


                  Mun autohan se siinä seisoo jo toista päivää tällä viikolla. Istun täällä palaverissa työn merkeissä, eli ei ole (ainakaan vielä) mursuun vaihtumassa vaikka täällä kovasti yritetäänki aivopestä. :)

                  Comment


                  • Itse olen töissä mursukorjaamolla ja olen päättänyt että en osta sen merkkistä autoa [emoji4]

                    Comment


                      Alkuperäinen kirjoittaja Tomppis Näytä viesti
                      Cubelle nostelin räpylää jo hyvissä ajoin, vissii se sullaki tosiaan kohilla nous?
                      Janne, ei kai ny niin pitkästä aikaa ku aamullahan sitä kotoaan töihin lähti. :P meillä mahtaa muuten karkeasti kilometri olla väliä taloissa, emmää sua stalkaa, mutta tiedänpähän kuitenki missä asut. ;DD
                      Sen verran minäki oon hoksinu että aika lähekkäin asutaan, ku yleensä aina täällä pateniemen suunnilla on törmäilty :D
                      Asutko muuten kummalla puolen vanhaa nelostietä? meren puolella?

                      Comment


                        Tänään jotain puol yhden aikoihin Salossa,tossa viljavaraston valoissa, hopeinen C5 avantti. Kilvenalusia ei ainaskaan edessä ollut, mutta tarra olipi sivuikkunassa. Joku täältä??

                        Comment


                          1lppu: työautolla tulin vastaan!
                          Buuhiz (?) bongattu tänään viiden nurkilla Örninkadulla, huomasin morottaa vasta kohdalla!

                          Comment


                          • Alkuperäinen kirjoittaja skige Näytä viesti
                            Hämeenlinnanväylällä keimolan kohdilta myllykukolle ajeltiin valkosen B8 avantin perässä, vieressä ja edessä. Taitaa olla se alkujaan punainen sairaanmatalalla kulkeva Hyvinkään suunnilla vaikuttava. Peukutin mustan farkku golfin vänkäristä kun mentiin ohi. Myllykukon kohdilla kun meni taas meistä ohi oli auton perä melko korkeassa korossa ja laskeutu sitten alas. Veikeen näköstä menoa. (Ei taida olla clubilaisia)
                            Haha jooo meikäläinen ajeli :D piti vähä perää nostella ku ohi menin, meni toi sun peukutus vähä ohi ni morjestin omalla tyylillä :D

                            Comment


                              Joo ajattelinki niin. :) Hoksasin siinä ku mentiin jo ohi et olis varmaan clubilippistä pitäny näyttää, kun maastoutuu työkaverin volkkariin ;)

                              Comment


                              • Toivottavasti et ole minua bongannut, auto meinaan firman pihassa, itse maailmalla ja avaimet taskussa :D En kyllä ihmettele tuota, Salossa toinenkin tummanharmaa B6 avant.

                                Comment


                                • Kuka se kuivaili Oranssia TT:tä rusalla jokin aika sitten? Lapaset nous molemmilla, en kuitenkaan muista kuka olit? Nähnyt kyllä joskus ennenkin :)

                                  Comment


                                  • En mä oo Hallikainen taaskaan huomannu mitään.. Yllätys =D

                                    Comment


                                    • No olihan siinä auto välissä vielä :D että ihan ymmärretttävää.. Kohta tunnistat ku alkaa toi munkin vähän tippumaan alaspäin.. :D

                                      Comment


                                      • A6 4F sininen sedan mustilla BBS:llä, rekisteri CYH-*** kilven alusilla tai sinne päin. Ajelin kehä III:lla itään lentokentän kohdalla Kotarilla ohi. Oli ~600km mopolla ajelua yhdellä istumisella takana, etten kättä saanut enää heiluteltua :-)

                                        Moro vaan jälkeenpäin :-D

                                        Comment


                                        • Toppura, minähän se! Erittäin maukas ilmestys tuo A4!

                                          Comment


                                            Kirkkokadulla Ainolanpuiston nurkilla b5 ässä clubitarralla juuriki nyt tällä hetkellä. Paraatia katsomassa kenties? :)

                                            Comment


                                            • Alkuperäinen kirjoittaja Deri Näytä viesti
                                              Toppura, minähän se! Erittäin maukas ilmestys tuo A4!
                                              Noniin, selvishän tämäkin. Varmasti ennenkin nähnyt sinut :) Kiitos paljon kehuista =) Olihan se TT:kin hieman massasta poikkeavalla värityksellä ja kiilteli kivasti ;)

                                              Comment


                                                Kukas ajoi tänään iltapäivällä sinisellä B7 DTM Editionilla Kaukajärveä kohti? Ajoit ohi Messukylän kirkon kohdilla, olin itse vasemmalle kääntymässä valoissa. Rekkari BPE-alkuinen ja kerhon kilvenalunen oli takana.

                                                Comment


                                                • Tais sama sininen dtm b7 olla Kangasalan Lidl pihassa äsken. Ite olin firman rangerin:lla keltaisissa vaatteissa siellä.
                                                  Viimeksi muokannut Hessu_H81; 4.6.2015, 14:03. Perustelu: lisäys

                                                  Comment


                                                  • Minähän se sinisellä B7 DTM ajelin, Messukylän kirkolla olin juuri menossa pesemään autoa ja sen jälkeen poikkesin lidlissä puhtaalla autolla.

                                                    Comment


                                                      Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viesti
                                                      Tuohan on niitä parhaita paikkoja painaa lappu lattiaan :D
                                                      Omat ja tuttujen autot monesti tuolla koeponnistettu, ei vielä toistaiseksi ole virallista vahvistusta tullut :D

                                                      B6 S4 Avant tuli kattokaiteineen tunti sitten vastaan Arolammin kohdilla.

                                                      Comment


                                                      • A6 4F sininen sedan mustilla BBS:llä, rekisteri CYH-*** kilven alusilla tai sinne päin. Ajelin kehä III:lla itään lentokentän kohdalla Kotarilla ohi. Oli ~600km mopolla ajelua yhdellä istumisella takana, etten kättä saanut enää heiluteltua :-)

                                                        Moro vaan jälkeenpäin :-D
                                                        Moro moro!! Näin sun kotaris ja kuola valu suupielistäni, upee laite!

                                                        Comment


                                                        • Kuppis perhana...:D en mä heti tajunnut, et mitä hemmettiä mulle torvea soitetaan...:D
                                                          Käytiin myymässä hiluxi pois, jes! :)

                                                          Comment


                                                            Huomasin ettet tajunnu. Siinä ohituksen aikana soittelin vähä torvea ja sitten valoissa lisää. Kun mun moikkaus ikkunasta ei riittäny :D Eikö sillä enää voi ajaa rajoitusten mukaan sillä autolla? ;)

                                                            Comment


                                                            • Joensuun keskustassa parkissa musta B7 farkku tummilla tuninkitakavaloilla ja RS-vanteilla. Luulin ensin Mazda 6:ksi :D

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X