Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Vahva veikkaus, että Tero on bongannut Tonyn

    Comment


      Alkuperäinen kirjoittaja Sound Näytä viesti
      Valkoinen alusella varustettu SQ5 juuri äsken Mäntsäläntiellä Vallilassa.
      Sama tänä aamuna. Eikö kukaan tunnusta? :)

      Comment


        Kelläs joensuulaisella on hopeinen b7 RS4? Näytti hyvältä kun pyyhälsi motarilla ohi tuossa ennen kahdeksaa.

        Comment


          Kukas huristelee harmaalla C5 RS6 Lpr hoodeilla? Usemman kerran tullut bongattua viikon sisään.

          Comment


            Alkuperäinen kirjoittaja Hallikainen Näytä viesti
            Kenen vanhempi punanen farkku ?100? NFG- on Vantaan Honkkarin pihalla just nyt ?:)
            Minun Audihan tuo on. Tuli hankittua uusia uistimia Honkkarista ;-)

            Comment


            • Noniin, saatiinhan me omistaja sille :) Itse hain Batteryn ja sain 2 tölkkiä Madcrocia kaupanpäälle :P

              Comment


              • Pulla tais olla vaaralan kohdilla noin klo 9.30... Jotain sä tankkiin kaatelit.. ;)

                Comment


                  Juur nyt ykköstiellä Turkuun päin, about Muurlan kohdilla musta B7 Avant GGI-xxx klubialusilla.
                  Ohitit mut vähän ennen Lakiamäen tunnelia, väläytin pitkiä, moro!

                  Comment


                  • GGB-XXX Varsapuistikon kohdalla liikennevaloissa. Moro vaan ratikasta.. :D

                    Comment


                      Seinäjoki s-hotelli parkkipaikka Rs4 b7 harmaa,ai ai noita pakoääniä.Oikein kateus iski on niin makeet.

                      Comment


                      • MRaitoniemi kääntymässä 6. Tielle Puntalan kohdilla juuri äsken.

                        Comment


                        • Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viesti
                          Pasilassa Helsingissä tänään näin hopeanvärisen B5 sedanin. Kilvenalunen oli takana.
                          Niinkun welloo veikkasikin niin saatoin olla minä.

                          Comment


                            Wepe kanttaili eilen UPSin pihalle, niittytielle. Itse olin toisella puolen tietä hakemassa kuormaa Scanian jousille.

                            Comment


                              Päivärannan CM:llä komea hopeinen B7 RS4. Oliko clubilaisia?

                              Comment


                                Alkuperäinen kirjoittaja tombba79 Näytä viesti
                                Pulla tais olla vaaralan kohdilla noin klo 9.30... Jotain sä tankkiin kaatelit.. ;)
                                Se kerran kun joku bongaa, niin totta hitossa on kakku loppunut ja kannulla kaadetaan menovettä :D
                                " tankkaan huomenna" ja sitten et muista...

                                Comment


                                  Tyynelänkujan vierasparkissa pistin jengitunnuksin olevan A3:n viereen parkkiin juurkin. Nätit vanteet!

                                  Comment


                                  • Vanhalla ykköstiellä valkoinen melko uudehko TT ohitteli useampaakin kulkijaa. Klo noin 16 ja Saukkolan kohdilla Turkua kohti. Uuden Audin tuoksu tuoksahti ohjaamoon asti. Tuorevoitelu on Audilla tätä päivää. :)

                                    Comment


                                      Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
                                      Wepe kanttaili eilen UPSin pihalle, niittytielle. Itse olin toisella puolen tietä hakemassa kuormaa Scanian jousille.
                                      Moro vaan!

                                      Comment


                                        Nyt oulunsalon kapteenin pihassa valkone 4f avant mustilla vanteilla ja kilvenalusilla. BPK-XXX

                                        Comment


                                        • Hjörtin matala mese nähty Vantaan motonetille ilmeisesti menossa ja hakunilassa nähty B5 sininen farkku mahdollinen RS:)

                                          Comment


                                            Matts kurvaili kakkos ässällä minun perässä Nummelaan tuossa puolen päivän nurkilla.

                                            Comment


                                            • Kajaanin Prisman pääoven lähellä parkissa harmaa A4 B6 Avant SJZ-xxx klubikilvillä. Olitko se sinä? Itse olin kymppejä käyttämässä luokkaretkimyyjäisissä siinä sisätiloissa.

                                              Comment


                                              • Musta A6 kehä3sella 1855 ikean kohdalla :)

                                                Comment


                                                  Alkuperäinen kirjoittaja turbokiisseli Näytä viesti
                                                  MRaitoniemi kääntymässä 6. Tielle Puntalan kohdilla juuri äsken.
                                                  Juu siinä vähän ennen lohelaa kutosen vieressä on työpaikka ja satuin eilen lähtemään vähän outoon aikaan poispäin.

                                                  Comment


                                                  • Nyt oulunsalon kapteenin pihassa valkone 4f avant mustilla vanteilla ja kilvenalusilla. BPK-XXX
                                                    Rouva oli käymässä hammaslääkärillä..

                                                    Comment


                                                    • Alkuperäinen kirjoittaja Jusaberg Näytä viesti
                                                      Matts kurvaili kakkos ässällä minun perässä Nummelaan tuossa puolen päivän nurkilla.
                                                      Niinpä kurvailin, arvelinkin sinun ajavan tuolla firman autolla.

                                                      Comment


                                                      • Onko jollain klubilaisella talli tms. Pitäjänmäessä Helsingissä. Piha täynnä coupe audeja, ilmeisesti ässämalli/malleja myös mukana. Lisäksi muistaakseni yksi 4b koppainen sedani näiden kaverina.

                                                        Comment


                                                        • Musta A6 kehä3sella 1855 ikean kohdalla :)
                                                          Länteen päin? Todennäkösesti minä. :) Ja mitään nähny.

                                                          Comment


                                                          • Oltii anopin Fiatilla liikkeellä ja menosuunta oli ns. vuosaarta kohti.

                                                            Comment


                                                            • Paljos noi kilvenaluset maksaisi.. On komeet kilven alla...)
                                                              mistäs niitä asaa ostaa.? vai saako niitä jostain ?

                                                              Vaikkei ole kuin foorimilaisia.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X