Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    arto s eilen klo 15 jälkeen Lahdenväylällä Korson kohdilla cabriolla?

    Comment


      Olin. Mietinkin, että olitkohan se sinä. Vallan hienossa maalissa se myynnissäkin oleva C5, mitä nyt siimä lennossa kerkesi katsoa.

      Comment


        Kyllä, etenemisnopeudesta voit päätellä mistä ne mainitut kympin kulutukset...

        Comment


          Taas ajelin Sorin sirkuksen ohi ja näytti sama tumma nelkku olevan samassa kohtaa kun viime viikolla. Nähtävästi aluset edessä ja takana. Rekkari alko B-kirjaimella jos oikein ehdin vilkasta. Oletko töissä lähettyvillä kun samassa paikassa aina ohi ajaessa?:)

          Comment


          • Harmaa B7 ohitti meikäläisen Keljonkeskuksen kohdalla. Ajelin perässä Keljonkankaalle kunnes liikennevaloista posotti suoraan kun itse käännyin oikealle. Ketä?

            Comment


            • R8 tuli bongattua tänää :)
              Attached Files

              Comment


                Jarpale tuli klo 10.15 vastaan. Melkolailla koivuhaan teppanan kohdalla, olin itse valkoisen sprintterin kyydissä

                Comment


                • Alkuperäinen kirjoittaja RHead Näytä viesti
                  Jonkun a4 clubkilvillä oli Tiistaina lehmossa Auto-EE / Lamminsalon pihassa.
                  Tunnustan.

                  Comment


                    Tomikar tuli 10ltä lentokentäntiellä vastaan. Olihan se nätti livenä! Tuuha miittii näyttää joku kerta ni saa tutkailla lähempää :)

                    Comment


                      Markus tuli eilen kahden huiteilla motonetin kohdalla vastaan. Kohdalla tunnistin, kun kattelin vaan että kenellähän on nuin tyylikäs rinkelinokka.

                      Comment


                        Musta 4F Allroad Elimäenkadulla klo 16:43. Alunen ainakin takana.

                        Comment


                          Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
                          Jarpale tuli klo 10.15 vastaan. Melkolailla koivuhaan teppanan kohdalla, olin itse valkoisen sprintterin kyydissä
                          Enpä muuten tullutkaan. Se on ollut joku muu.

                          Comment


                          • Kerrankin tunnistin jonkun auton niin ajoissa jotta kerkesin morjestaa, moro nyt täälläkin, LauriJT. Ajelin siis sillä ursalla siinä Servican kohilla vastaan.

                            Comment


                              Oliko juudas urssilla tuossa seiskan nurkilla Suurmäentiellä (?) ?

                              Comment


                                B8 Avant S4, kivan sinisenä hiukan kuuden jälkeen Pirkkalan ohitustiellä pohjoiseen suuntaan mennessä.

                                Comment


                                  Alkuperäinen kirjoittaja jarpale Näytä viesti
                                  Enpä muuten tullutkaan. Se on ollut joku muu.
                                  No hitto. Melkein voin väittää, että oli sun vihreä TT cab. Ei väkisin :)

                                  Comment


                                  • Itse ajelin noihin aikoihin kohti veromiestä. Auton väri tosin on nimbus grey.

                                    Comment


                                      Saatoit se sitten olla sinäkin :D

                                      Comment


                                        Eilen Lappeenrannan motonetin pihalla klo 17 aikoihin siistikuntoinen beigen/shamppanjan värinen typ85 quattro, vanteina orkkis ronalit.

                                        Comment


                                        • Taas ajelin Sorin sirkuksen ohi ja näytti sama tumma nelkku olevan samassa kohtaa kun viime viikolla. Nähtävästi aluset edessä ja takana. Rekkari alko B-kirjaimella jos oikein ehdin vilkasta. Oletko töissä lähettyvillä kun samassa paikassa aina ohi ajaessa?:)
                                          Meikäläisen auto monesti parkissa siinä sorinsirkuksen ja postin terminaalin välissä olevalla linjurinkadulla (on muuten nekalaa), mut tuntomerkit ei muuten oikeen täsmää, koska auto on paskakerroksen alta musta ja rekkari on CFX-... Tarkotitko siis mun autoo vai jotain muuta? =D

                                          Comment


                                          • Alkuperäinen kirjoittaja juuhok Näytä viesti
                                            Oliko juudas urssilla tuossa seiskan nurkilla Suurmäentiellä (?) ?
                                            Kylläpä olin.

                                            Comment


                                              Alkuperäinen kirjoittaja tusa91 Näytä viesti
                                              Meikäläisen auto monesti parkissa siinä sorinsirkuksen ja postin terminaalin välissä olevalla linjurinkadulla (on muuten nekalaa), mut tuntomerkit ei muuten oikeen täsmää, koska auto on paskakerroksen alta musta ja rekkari on CFX-... Tarkotitko siis mun autoo vai jotain muuta? =D
                                              Hmm.. pari kertaa siis tullut siittä ohi ajettua ja sivusilmällä huomannut, eli voihan se toki sun sitten olla. Hyvin mahdollista kyllä että väärin oon rekkarin ja värin kattonu, tuskin siinä paikkeilla montaa tummaa A4 on clubialusilla. Moro vaan :)

                                              Comment


                                              • Kukas oli tänään lpr:ssa hyrymäe k1aseman pihalla ? Rek vys-109 alunen ainakin takana.

                                                Comment


                                                  Olin näkevinäni kilvenalusen valkoisessa A5:ssa Käskynhaltijantiellä klo 16:34, kuka muka?
                                                  Viimeksi muokannut Sound; 4.10.2014, 17:28.

                                                  Comment


                                                    S3 alusilla edellä hetki sitten Hannikaisenkadulla Veturin kohdalla. Itse käännyin matkahuollolle.

                                                    Comment


                                                      Parikin kertaa olen bongannut sinisen C6 ässän paikallisen marketin pihassa. Onko hän foorumilla?

                                                      Comment


                                                        Punanen b6 kuuden aikoihin aamulla karkuvuoren tunnelin kohdalla.

                                                        Comment


                                                          Marko77 bongattu pöydän toiselta vastapuolelta olut tölkki kourassa. :)
                                                          Viimeksi muokannut pide; 3.10.2014, 21:54.

                                                          Comment


                                                            Olin näkevinäni alusen valkoisessa uusikoppaisessa Octaviassa viiden jälkeen Hämeenlinnanväylällä kohti Helsinkiä.

                                                            Tainnut alkaa näkemään omiani kun niin tiheään bongailen. :D

                                                            Comment


                                                              Oho, onko kuppistauti tarttuva? :D.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X