Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Mä mitää oo tajunnu :D

    Comment


    • Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
      Mä mitää oo tajunnu :D
      Mä huomasin että sä et huomannut, harmi ku ei oo alppitorvia ois voinu herättää :D

      Comment


        Tumma A6 kilventaustoilla bongattu tänään aamupäivällä Mäkkylässä vanhalla turuntiellä. Ajoin perässä mustalla 3bg passatilla. Käännyit Hesburgerin kohdalla valoista oikealle.
        Joskus ysin jälkeen?

        Aika suurella varmuudella väitän että minä tuossa menen.

        Comment


        • Jep. Yhdeksän jälkeen se tais olla.

          Comment


          • Musta B6 avant mustalla maskilla ja tummilla vanteilla sekä alusella Järvenpään Nesteellä (lukion ja amiksen viereinen Neste) aamulla 8.30 pintaan.

            Comment


            • Tummansininen 4F Avant parkissa Datacityn nurkilla, clubin alunen takana.

              Comment


              • JK83 bongattu hetki sitten tikkurilantiellä. Koitin Scaniasta sulle morottaa. Käännyit sen koulun kohdilta vasemmalle. Ja kyllä, on se harmaa :D
                Pesun tarpeessa. :D Itse en huomannut sinua mutta morotan nyt.

                Comment


                • Taisin tehä kolme bongausta kolmisopen sittarilta; Tumma C5 RS6 jonka vieressä llm-xxx kutonen? Ja oyp-xxx sieltä parkkipaikan kulmasta.

                  Risa kyllä herätti huomion kivasti.

                  Comment


                  • Tänään Laukaan kylänraitilla musta, miedosti tuunattu A6 4f... Muistaakseni jossain nähnyt kyseisen pelin aiemminkin,clubilaisia?

                    Comment


                      Alkuperäinen kirjoittaja Munkkiniemen Kreivi Näytä viesti
                      Musta B6 avant mustalla maskilla ja tummilla vanteilla sekä alusella Järvenpään Nesteellä (lukion ja amiksen viereinen Neste) aamulla 8.30 pintaan.
                      Minun auto siellä parkissa. Kyseisestä pihasta voi useinkin bongata :)

                      Comment


                      • Joo kattelinkii, että oli päivän mittaan vaihtanu paikkaa siinä pihassa :)

                        Comment


                          VOG-XXX kilpinen pitkäkatto a4/b6. Liikkuu Hervannan hoodeilla ja parkissa näkee Sarankulmassa, AGM-pihapiirissä.

                          Comment


                          • Alkuperäinen kirjoittaja 8866 Näytä viesti
                            VOG-XXX kilpinen pitkäkatto a4/b6. Liikkuu Hervannan hoodeilla ja parkissa näkee Sarankulmassa, AGM-pihapiirissä.
                            Meikän kattilasta varmaankin kyse jos alla kiillotetut futurat? Millä oot kurvaillu vastaan kun ei kun sattunu silmän?

                            Comment


                              Työautolla.
                              Mulla omassa a6: a samat kirjaimet rekkarissa.

                              Comment


                                Eilen joskus klo 16 aikaan tuli vastaan musta A4 Avant Turussa Auransillalla, menossa keskustaan päin. Olin näkevinäni clubialuset takana. Itse tulin vastaan mustalla A4 sedanilla. Kuka lienet?

                                Comment


                                • Stockmannin (Hki) parkkihallissa musta A5 komeilla soundeilla(3.0tdi?) ja 20'' RS4 repsuilla?

                                  Lohjan oharilla vastaan valkoinen suhteellisen matala B8 farkku?

                                  Comment


                                  • Tuossa kempele-Tupos välillä hetki sitten tuli A6 vastaan, rekkari semmoinen kuin QA-6. Räikeän sininen. Taisi olla sitten vielä takaisin tullessa Tupoksen Salen pihalla.

                                    Clubilaisia?

                                    Comment


                                      Oliko mattamustan 4f A6sen omistaja täältä? Kilpi oli AAA-666. Voisi vähän miettiä liikennekäyttäytymistä, oli varsin mielenkiintoinen tyyli vaihtaa kaistaa ja liittyä nelostielle hesan suuntaan kehä kolmosella.

                                      Comment


                                        Eilen illalla s6? Sedan pyöri ratakadun valintatalon pihalla ysin aikoihin. Tarrakilvet tais olla. Hyvä äänet kasikoneessa.

                                        Comment


                                        • A6 C6 Allroadia ei varmaan ole tehty sedanina, vai? Tänään näin ohimennen jotain joka näytti erehdyttävästi sellaiselta. Korkea maavara ja erilliset pyöränkaaret jne.

                                          Comment


                                            Kenenkäs harmaa C5 sedan oli tänään noin klo. 13.30 parkissa Joensuussa Kalastajankadulla? Takana oli clubin kilvenalunen.

                                            Comment


                                            • Tuomos bongattu motonetin pihasta puol 2 aikoihin. Olin maastoutuneena trans am..is corollan takapenkillä :D

                                              Comment


                                              • Toivottavasti et :D auto seisonut yli viikon omalla parkkipaikalla paria kauppareissua lukuunottamatta. Samanvärisiä on pari Joensuussa, miulla niistä matalin ja ainut S6 vanteilla.

                                                Comment


                                                • Pimpikalle nostin kättä työautosta tännää, kattelit pitkää mutta et vissii tajunnu? :D

                                                  Comment


                                                  • Kukas ajeli kovasti kiiltävällä D2 kasilla tänään Finnoontiellä Espoon Keskuksen paikkeilla tänään hieman neljän jälkeen?

                                                    Comment


                                                    • Hopea/beige C4 korinen bongattu tänään Tasavallankadun mäkkärin kulmalla, ajelin siinä punasella kolmosella perässä.

                                                      Comment


                                                        Alkuperäinen kirjoittaja pykiz Näytä viesti
                                                        Taisin tehä kolme bongausta kolmisopen sittarilta; Tumma C5 RS6 jonka vieressä llm-xxx kutonen? Ja oyp-xxx sieltä parkkipaikan kulmasta.

                                                        Risa kyllä herätti huomion kivasti.
                                                        Minun kulkine oli siellä kulmassa ja bongasin saman RS6:sen.

                                                        Comment


                                                          Tomi (tomikar) tais ajella edellä torinrannassa tänään päivällä. Komia on kaara. :)

                                                          Comment


                                                          • Ajelikos joku kerhotoveri mustalla/tummalla kantti coupella kellokosken kylällä vastaan klo 17 kintaalla? Ihan ku olis kilvenalunen ollu edessä..

                                                            Comment


                                                              Viiden jälestä Wittenberginkadulla Porvoossa punainen B8.5 pitkäkatto ässä. Hienohan se on kun mikä. Itse olin maastoutuneena GLK meseen

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X