Toisen B5 ässän kans tuli ajeltua peräkkäin lahdesjärveltä ideaparkille asti. Väri tais olla santorin ja komiasti kiilteli vanteet.

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

Sua vähä epäilinki kun oon kieli pitkällä kattonu projektikuvia foorumilta :DAlkuperäinen kirjoittaja Niconce Näytä viestiMinähän siellä kurvailin :)
Comment
 - 

TMK-83 bongattu Kallisensuoran liikennevaloissa puolen päivän maissa. Stance on kyllä mukavasti kohdillaan. Ite olin naamiotuneena tummaan T5:seen jatkaen kohti keskustaa. Näyttää muuten tämä Oulu olevan kovasti audimiesten aluetta näin viikonlopun ajan täällä pörränneen silmin.
Comment
 - 

Pitää ostaa S2 sedani tms (RS2 toimii kans aikahyvin) niin ei tuu joka kulmalla vastaan ;)Alkuperäinen kirjoittaja Matti83 Näytä viestiMut eikös kaikista autoista tule aikanaan liian tavallisia, joten ei se vaihtamalla parane.
Comment
 - 

Tai RS3 näistä uudemmista. Ei sekään liian yleinen taida olla Suomessa :)Alkuperäinen kirjoittaja rs tuning Näytä viestiPitää ostaa S2 sedani tms (RS2 toimii kans aikahyvin) niin ei tuu joka kulmalla vastaan ;)
Comment
 - 

TMK-83 bongattu limingantullissa. Kansa vaatii kuvia kesäpalloilla! b7 avant myllytullin amiksen edessä parkissa. Tuntomerkkeinä ch:t alla ja kilvenaluset. b6 avant merikosken silloilla joskus 12 aikaan. Taisit olla sinä joka morjesti perjantaina poikkimaantiellä kun olin tien sivussa parkissa.
Comment
 - 

- 

- 

Ja taas näköjään oon ajellu silmät kiinni :DAlkuperäinen kirjoittaja tony Näytä viestiRistoEe bongattu hetki sitten meritullintorin kohdalla suuntana pohjoisranta.
Comment
 - 

Ei. Sama kaveri, kellä on se R8 sekä TTRS ja S4 B8. Nämä siis ainakin tällä hetkellä..Alkuperäinen kirjoittaja TTH-80 Näytä viestiA1 Quattro bongattu paikallisen kodin terran pihalta, ei vissii oo foorumilaisia??
Comment

Comment