Strampenilla musta TT mustilla lippavanteilla.

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

Voisin otaksua, että se hopean harmaa S6 C4 oli sinun? Itse olin tuolla paikalla mattavihreällä Ventolla.Alkuperäinen kirjoittaja jünther Näytä viestivw openissa parit audit oli ja yks b5 tummansininen farkku kilvenalusilla kiihdyttelikin. :D
Diffaksen kanssa tulikin höpöteltyä :) Olikos paikalla ollut RS2 jonkun klubilaisen?
Comment
 - 

Kyllä juu hopea s6 siellä kuplan kopion vieressä :D Taisi se RS2 jonkun clubilaisen olla kun tuolta Esson baarista noita varttimailivetoja lueskelin.Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristo Näytä viestiVoisin otaksua, että se hopean harmaa S6 C4 oli sinun? Itse olin tuolla paikalla mattavihreällä Ventolla.
Diffaksen kanssa tulikin höpöteltyä :) Olikos paikalla ollut RS2 jonkun klubilaisen?
Comment
 - 

Nyt taitaa olla ettei jarpale huomanut kun tuli vastaan about klo 16:00, jopa vilkutin pitkät. Put the top down man!Alkuperäinen kirjoittaja jarpale Näytä viestiKilleri ei tainnut huomata, kun tuli vastaan Tuomarilantiellä.
Comment
 - 

En huomannutkaan. Ähäkutti!Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viestiNyt taitaa olla ettei jarpale huomanut kun tuli vastaan about klo 16:00, jopa vilkutin pitkät. Put the top down man!
En laske kattoa sairaana. Taas pikku flunssa toi mukanaan jonkin henkitorven tulehduksen. Syö miestä.
Comment
 - 

En kai töitä sentään tehnyt?Alkuperäinen kirjoittaja jannekk Näytä viestiJesi ja nawwe bongattu tänään 9.24 Haiharansuussa.
Comment
 - 

Eilen ennen kello 13 Jyväskylässä Tourulan liikekeskuksen pihassa erikomea punainen A4 b6 Avantti, RRG-xxx. Kilvenaluset edessä ja takana. Näytti oma B6:nen siinä lähellä melko köyhältä tuon jälkeen.. ;) Itse pällistelin siinä parkkipaikalla kun lähditte lipumaan poispäin siitä.
Comment
 - 

Oiskohan ollu meitin likka ?Jenni... :) Ainahan se pyörii kylillä.Ellei oo töissä.... tosin ei ole pois sulettu etteikö vävy kokelaskin ois sillä ajellu ;)Alkuperäinen kirjoittaja Joopakoo Näytä viestiEilen ennen kello 13 Jyväskylässä Tourulan liikekeskuksen pihassa erikomea punainen A4 b6 Avantti, RRG-xxx. Kilvenaluset edessä ja takana. Näytti oma B6:nen siinä lähellä melko köyhältä tuon jälkeen.. ;) Itse pällistelin siinä parkkipaikalla kun lähditte lipumaan poispäin siitä.
Comment

Comment