Juudas bongattu Cabrion kanssa tiistaina n. klo 15 Kallantiellä, ajoit Isolle Valkeiselle päin. Ja sitten vielä eilen keskiviikkona kaupunkiin/Teboilille päin mennessä Kellolahdentiellä.

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

Kyseessä Kirkkonummelainen taksiyrittäjä. Ainakin auton asemapaikka Kirkkonummella ja toisaan ennen oli muistaakseni e-sarjan mersu..Alkuperäinen kirjoittaja Jrmlls Näytä viestiLänsiväylällä länteen musta A7 taxi, rek.nro. AAS-1. Hämmentävä ilmestys.
Stadissa liikkuu myös tavallisesta taksikalustosta poikkeava yksilö, kyseessä A8 Lang:
Comment
 - 

RRS-6 tuli vastaan ennen seittemää vallikalliossa
Miehän se olin. Melko lähellä kototanhuvia.
Comment
 - 

Minä ajelin tuohon aikaan motarilla ja poistuin pitkälahden rampilta...Alkuperäinen kirjoittaja Nikke_ Näytä viestiKenen B6 Avant S-Linen perässä ajelin kuopion motarilla tuossa kolmen hujakoilla. Poistuit petosen rampille ja näytti olevan tarra takimmaisessa sivulasissa kun sitä katselin.
Comment
 - 

No,mun Risahan se siellä kökötti työmaan parkkisella.On pitäny jo monena päivänä viedä "Tytti" suihkuun.Jospa nyt saan aikaseks kun rupee toi meidän tiekin kuivumaan eikä lennä enään kura...Alkuperäinen kirjoittaja Joopakoo Näytä viestiKuokkalan koulun pihassa aamupäivän puolella parkissa musta b5 RS4, rekkari TYT-xxx, oikeanpuoleisella ohjauksella. Onhan se siistin näköinen peli, joskaan ei likaisuudessa omalle berttakuutoselle pärjännytkään ;)
Comment
 - 

- 

Viininpunanen audi gekko tarralla revontulikeskuksen autopesussa ja valkoinen b8 mustalla katolla nelostiellä meni kohti etelää rovaniemen keskustan lähellä. Anyone?
Comment
 - 

Comment