Oliko joku täältä joka tuli tuossa muutama tunti sit motarilla vastaan pirkkalan abc:n ja sarankulman välissä imola gelb (s?)4 b5 farkulla?

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

Taisin olla minä, vaikken ratissa ollutkaan. Sulla visiin ''hopeisen värinen ässä? Pakotin kuskin parkkeeraamaan siihen kun oli niin komia näky sinun peli, kateeks tuli niille vanteille. Hirveästi muitakin audeja paikan päällä näki, varsinkin berttakutosia. Tuon reissun jälkeen ainakin tiedän etten halua BBS Lm vanteita, vaikka hienot ovatkin koska näin ainakin 11 eri autossa semmoiset, oli replicaa ja aitoa.C5 avant bongattu kemorassa. Parkkeerasit mun s2:sen viereen :)
PS: Tuohimaalle voimia, toivottavasti ei mitään kovin isoa remppaa edessä.
Comment
 - 

Oli keskiviikkona uunituoreet aluset, uudella clubilaisella. Terve vaan kaikille!Alkuperäinen kirjoittaja Skebeli Näytä viestiMusta TT bongattu kilven alusilla eilen Seppälän kulmilla.
Comment
 - 

Minun autoni, lainassa kaverilla. Bongattavissa PK-seudulla tulevalla viikolla.Alkuperäinen kirjoittaja vantti ^ Näytä viestiKukas on hopeisella b5 s4 avantilla Hartolan neste jari-pekan pihassa juuri nyt ?
Kilvenalusta, nyrretarraa jne.. :) ihi-xxx
Comment
 - 

Mun sitimaasturi. Taakse oli ilmestyny parkkeerauksen aikana komia pasaati.Alkuperäinen kirjoittaja TomVi Näytä viestiKenen tumman sininen B5 ässä oli keskustorin lähettyvillä parkissa tuossa klo. 16 aikaan? BBS Lm:t tais olla alla.
Comment
 - 

Varmaankin Antigi ollut. Tuolta näkyy: http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=120138Alkuperäinen kirjoittaja AnaX Näytä viestiKuka lie Liperin "keskustassa" ajeli punaisella b4 korisella, jossa valkeat vanteet alla? Kilvenalus ainakin takana. Pöristelin takana V8:lla koulun kohdilta liikenneympyrään.
Comment

Comment