JAP3 ja B8 bongattu ykkösrastin valoista vähän viiden jälkeen. Kaverin B6 kyydissä kerkesi ympärilleenkin katsoa.

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

Todennäköisesti kyllä olen siihen aikaan mennyt siitä ohitse.Alkuperäinen kirjoittaja taski Näytä viestiEilen, vähän yli neljä, bussia odotellessa taidemuseon pysäkillä ensin keltainen B5 ässä, mahdollisesti jj s14?, ja hetkeä myöhemmin samaan suuntaan B6 s-line klubikilvillä, kaiketi Tum3. Pieni kaupunki ;)
Comment
 - 

Minulla on melkein joka kerta hirmunen kiire sinne töihin kun ei osaa ajoissa lähteä :/ Kanssa-autoilijat varmaan joskus näreissäänAlkuperäinen kirjoittaja tumi Näytä viestiMitäs, onkos täällä jollain klubilaisellakin B6 S4?
Tuo sama keltainen B5 S4 taisi tehdä ripeän ohituksen Gulfin kohdilla viikko sitten.
Comment
 - 

Mun ainakin... Ja uusi C-Marsun farkku lähti mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja Sami.M Näytä viestiOliko AudiA2:n B7 tänään noin 16.30 pitäjänmäen Vehon pihassa?
Comment
 - 

Toi S4 on vaihtunu S5 sportbackiin ja sit on viel Q7 talviautona. Kiva setti :)Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo Näytä viestiEi. Sama kaveri, kellä on se R8 sekä TTRS ja S4 B8. Nämä siis ainakin tällä hetkellä..
Comment
 - 

Aamulla valkoinen B8 sedan mustalla katolla ja RS6 vanteilla musta gekkotarra takaluukussa Amarillon vastapäätä parkissa. Myöhemmin sama auto Torikadulla R-kioskin kohdalla. Tum3 puolenpäivän jälkeen PT-talon kulmalla. Olin naamioitunut. Oranssi(!) B5 sedan Tulliportinkadun ammattikoulun pihassa iltapäivällä.
Comment
 - 

Meikäläinen siellä.Alkuperäinen kirjoittaja buzz Näytä viestiValkoinen FL A5 Coupe kilvenaluksella juuri äsken Espoon Audicenterin pihalla.
Comment
 - 

Olen saattanut ollakin sillon sielläpäin:D Olit liian hyvin naamioitunut, kun en nähnyt.Alkuperäinen kirjoittaja Japi Näytä viestiAamulla valkoinen B8 sedan mustalla katolla ja RS6 vanteilla musta gekkotarra takaluukussa Amarillon vastapäätä parkissa. Myöhemmin sama auto Torikadulla R-kioskin kohdalla. Tum3 puolenpäivän jälkeen PT-talon kulmalla. Olin naamioitunut. Oranssi(!) B5 sedan Tulliportinkadun ammattikoulun pihassa iltapäivällä.
Comment
 - 

Tänään kellon näyttäessä noin 17.11 tuli hopeinen B7 tai B8 A4 Avant vastaan, paikka oli finnair cateringin ja k&n:n liikenneympyrä vantaalla. Tajusin vähän myöhässä, että oli kilvenaluset edessä ja takana, jonka johdosta jäi vähän se tarkempi mallikin katsomatta. Työautolla olin siis liikenteessä.
Comment
 - 

Bongausketju
Prkl, No niin tietenki! Ei heti leikannu...Alkuperäinen kirjoittaja MattiRK Näytä viestiMeikäläinen siellä.
Comment

Comment