Tulipa bongailtua tuommonen miksikäs nyt sanoisi matta kuparinen/oranssi/kultainen :D b6 s4 farkku herttoniemessä. Tuli ajeltua punaisella pörisevällä ibizalla perässä hetki :)

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

- 

Meikäläinen kävi aamupäivästä lenkkeilemässä Tahkolla. Autossa on allroadin muovikaaret, eli ihan oikein bongasitAlkuperäinen kirjoittaja atak Näytä viestiTahkolla tuli vastaan aamulla klubilainen c5 farmarilla. Olin katsovinani että oliko jopa pulleat lokarit? Maskin alaosa oli ainakin teipattu.
Vastaan tulin sinisellä volvon kuorma-autollla.
Comment
 - 

Fiksun näköinen A6 bongattu jkl: sokoksen parkkihallista 6.9 klo 16.
Olin se viereinen keltainen hirvitys.
Comment
 - 

Meikäläinen sillä suhaili menemään, kaverin auto. Hyvin tuntu Seatti liimautuvan konttiin kiinni ;)Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viestiTulipa bongailtua tuommonen miksikäs nyt sanoisi matta kuparinen/oranssi/kultainen :D b6 s4 farkku herttoniemessä. Tuli ajeltua punaisella pörisevällä ibizalla perässä hetki :)
Comment
 - 

Olikos joku clubilainen eilen Lahen kohalla E75 kohti Helsinkiä pokkaamassa pikavoittoa? Luultavasti tuli ylinopeudesta ja joskus abaut 23:00 aikaan..? Harmaa farkku, en siin pimeydessä muuta huomannut.
Kiitos, veit mun puolesta sakot, itse siinä ajelin fiilispohjalta tuijottamatta mittaria, 145km/h tais olla vauhtia, kun huomio kiinnitty aurojen kääntöpaikalla olevaan prätkäpoliisiin...:s Toivottavasti ei lappu lähteny. :D
Comment
 - 

Se olin minä, vissiin taisin myöhästyä lapasen nostossa.Alkuperäinen kirjoittaja Skebeli Näytä viestiKlubi aluset bongattu punaisessa Audissa tänä aamuna Voionmaankoulun valoissa noin klo. 8.00
Comment
 - 

Jeps ja hierottiin ihan loppuun asti :)Alkuperäinen kirjoittaja Lipponen Näytä viestiTaidettiin nähdä Ghousti Rinnekadun nesteellä tänään. Näyteikkuna kommenteista päätellen autokauppaa hieromassa.
Comment
 - 

Aika ja paikka täsmää kyllä, konsonantti ei vieläkään... Joku joskus matalaks väittäny, jos alla oli törkysisällä majailevat laina vanteet (S4 orggikset) ni sitten osu kohilleen.Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viestiAamulla Helsingissä Teollisuuskadulla kilvenalusilla varustettu matala C5 S6 sedan. Sinäkö?
Comment

Comment