Oliko sun auto tällä viikolla Pitäjänmäessä rengasliikeessä?

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

Terve vaan, taisi olla vaimoni käymässä sairaalan mäellä 15.00 aikoihin, ei taida osata morjestaa vielä :)Alkuperäinen kirjoittaja Mannion Näytä viestiKeskussairaalan parkkihallissa musta Q5, jossa takana kilvenalunen.
Comment
 - 

Aika ja paikka täsmäis kyllä hienosti meikäläisen autoon mut mahtaako sit kuitenkaan olla kun mulla on vaan kapeakaarinen pikkulohko..Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo Näytä viestiOliko jonkun foorumilaisen A6 C5 "kokomoottorilla" eilen kaheksan maissa parkissa Salossa Annankadulla? Messevän näköinen peli!
Comment
 - 

petosen äss-marketin pihalla musta b6 sedani kilvenalusilla. tais olla parkkipaikan kiiltavin pirssi
Comment
 - 

Varmaan mun exä jos oli caracteren korisarjalla. Nykyinen omistaja vähemmän pyörii täällä foorumilla.Alkuperäinen kirjoittaja korvenherra Näytä viestipetosen äss-marketin pihalla musta b6 sedani kilvenalusilla. tais olla parkkipaikan kiiltavin pirssi
Comment
 - 

Ei Kyl ollu korisarjaa kiinni, isot vanteet Kyl ja jo autotuningin tarra tais ollaAlkuperäinen kirjoittaja sv Näytä viestiVarmaan mun exä jos oli caracteren korisarjalla. Nykyinen omistaja vähemmän pyörii täällä foorumilla.
Comment
 - 

Joo kattelinkin kun letka lähti reippaasti, ei jaksanut lähteä leikkiin mukaan :)Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viestiTaisi olla jarkon S4 b6 ku ajelit itäväylältä kehä3 tuossa perjantaina ? Jos olit niin pahoittelut meidän ohituksesta :/
Comment
 - 

Hyvinkin todennäköisesti minä, vaikken muistakaan mihin olisin silloin ollut menossa. Moro vaan!Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viestiKukas lähti Lohjan sauvonrinteestä mustalla/harmaalla s2 avantilla pakoputki punaisena, klubilaisia? :) mä olin siinä viereisellä parkkipaikalla nostamassa työmaalla tavaraa katolle.
Onkohan se putki ruosteessa.. HMMM... :/
Comment
 - 

HEP!Alkuperäinen kirjoittaja Jusaberg Näytä viestiS2 avant kilvenalusilla jossa oli kilvenaluset :)
Naapurini huutakoon hep.
Sielläkin tuli oltua :)
Comment
 - 

Ja myöhemmin ismetin pihassa myös bongattu. Taitaa olla vaan 10mm terällä porattu reikiä putkeen ootko tarkastanut? ;)Alkuperäinen kirjoittaja Jantune Näytä viestiHyvinkin todennäköisesti minä, vaikken muistakaan mihin olisin silloin ollut menossa. Moro vaan!
Onkohan se putki ruosteessa.. HMMM... :/
Comment
 - 

motarilla taas ohiteltiin hopean b5 avantin kaa peräkkäin. musta konepelti oli ja kilvenaluset, nais immeinen ratissa
Comment
 - 

Joo, taitaa täsmätä. Oon joskus aikaisemminki bongannu saman laitoksen ja tais olla sillon eri vanteilla.Alkuperäinen kirjoittaja skige Näytä viestiVarmaan emäntä ollu. Jos siis auto on harmaa ja madallettu, katsastusvanteet 16" alla.
Comment
 - 

- 

Laput silmillä :DAlkuperäinen kirjoittaja TTH-80 Näytä viestiniksu bongattu just äsken Paimion nurkilla, käännyit 110:ltä pois, odottelin vuoroani siinä risteyksessä!
Comment

Comment