Miksi niiden pitää pakata 2 settiä jarrulevyjä, kansipahvit ja ilmanputsarit yms samaan laatikkoon? Aina. Luulisi sakemanninkin jotain fysiikasta ymmärtävän. Kuitenkin tähänkin lähetykseen kuului 2 laatikkoa, joista toisessa oli ainoastaan yksi pari jarrulevyjä. Toki sekin laatikko oli DHL:n uudelleen pakkaama - mitä lie sille alkuperäiselle tapahtunut. Kaikki noi painavat olisi mahtunut yhteen laatikkoon, jolloin kevyempi kama olisi säilynyt ehjänä. Nyt Mahle/Behrin termostaattikin oli kuin jyrän alle jäänyt. Mitään lähetyslistaa ei tietenkään löydy, joten en tiedä onko jotain tulossa jälkitoimituksena vai onko osat tippuneet jonnekin matkan varrelle.
Lähetyksestä puuttuu nyt yli satasella osia: vielä pari kansipahvia, sensoreita, tomaattiöljy jne. Profiteilen aspa ei ole vastannut mitään maileihin ja puhelimitsehan heitä voi tavoitella vain ma-ti klo 8-12. On niin paska firma, että kaikkihan sinne soittaa samaan aikaan ja jos vahingossa pääsee läpi, niin luuri lyödään korvaan heti kun alan haastamaan engelskaa. Saksaksi saa vähän parempaa palvelua eli ehtii sanoa Guten Tag ennen kuin puhelin alkaa tuuttaamaan varattua.
Positiivista asiassa oli ainoastaan se, että kuski osasi soittaa ennen toimitusta. Olishan hän toki voinut ystävällisesti mainita, että paketti on päästä auki, jolloin olisin ottanut sen henkilökohtaisesti vastaan ja samalla seisomalla reklamoinut asiasta.
EDIT: Tuli toinenkin positiivinen asia mieleen: Tilaus on maksettu luottokortilla. Ehkä pitää koeponnistaa mitä tapahtuu jos lähettääkin seuraavan rekkulan sinne.
Leave a comment: