Juu kerro toki nuo arvot, niin voi yleisesti suositella. Tietää mitä ostaa jne.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 Avant Nogaro Blue -99
Collapse
X
-
No perus rs4 upgrade menee noin:
Maffi: 364 (vag-com maximi lukema) jossain 5500-6000 välissä
Ennakot: yli 10 keskellä ja kierroksilla yli 20
Ahdot: 1.5 bar eli ei juurikaan kannata ahtaa lisää.
Seos: 11.5 tuntumassa (vag-com voltit 0.85-0.87).
Noilla ei EGT nouse lentokentälläkään eli perusturvalliset. Rohkea voi riskillä ottaa vähän lisää :)
Comment
-
Nyt olis kesävanteiden haku käynnissä.
Ensin tilasin vanteet täältä
http://www.bmautosport.co.uk/showroo...5x112-c-52_114
Mutta vanteet oli loppu. Rahat tuli nopeasti takaisin :)
Nyt löysin samanlaiset vanteet.
http://www.ebay.co.uk/itm/3SDM-18-AL...item2a182c215f
Onko kukaan tilaillut kyseisestä firmasta mitään???
Kumit olisi jo valmiina :)
Comment
-
Onhan tuolta aika monikin näköjään tilannut. :) Kyllä mun mielestä liki 12000 kauppaa ja 99,8% positiivinen palaute ebayssa on aika luottamusta herättävä ja uskaltaisin tilata. Mutta tämä oli sitten henk. koht. mielipide, enkä ole vastuussa, jos kaupat kusee. ;)
Kannattaa tarkistaa sitten, että kyseisillä spekseillä vanteet sopii ässään.
Ainiin, spacereitakin on olemassa...
Comment
-
Vanteiden hinta on jotain 800€.
Mahtuu B5 alle, mutta joutuu vähän lätyillä passailemaan :)
Elikkä eteen tulee 8,5" vanteet ja siihen 225/40/18 kumit. ET tulee olemaan lätyillä 35.
Taakse tulee 9,5" vanteet ja siihen 255/35/18 kumit. ET tule olemaan 37-38.
Näillä ET luvuilla vanteet tulee lokarin tasalle :)
Lisää löytyy tietoa haulla.
Jap3: Mietin kanssa tuota kokoa, mut leveempi vei voiton.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ozzz Näytä viestiNyt olis kesävanteiden haku käynnissä.
Ensin tilasin vanteet täältä
Mutta vanteet oli loppu. Rahat tuli nopeasti takaisin :)
Nyt löysin samanlaiset vanteet.
Onko kukaan tilaillut kyseisestä firmasta mitään???
:
Linkatut vanteet hyvännäköisiä, mitähän mahtaa painaa ? B-)
Comment
-
Pientä kokeilua tullut uusilla vanteilla tehtyä.
Painoja meni vanteisiin n.20g/kpl. Hyvin oli vanteet valettu...
Sitten vähän kuvia. Takana on vielä ET 40 ja ottaa auton puolelta kaarirautaan kiinni. Tilattu 2mm lintit väliin. Eteen 10mm lintit.
Pari kuvaa etuvanteista.
Menee aika nimpin napin nämä paikalleen.
Comment
-
Nyt sai vaihdettua ohjauslaitteen. Ei jaksanut enää yrittää mitään patentteja.
Ei vuoda ainakaan vielä :)
Aikaa meni kaverin kanssa nosturilla 6h aika työläs homma. Kaveri on melkein pakollinen...
Samalla perus öljynvaihto ja suodattimet.
Nyt pitää lähteä talliin koittamaan kesävalsseja alle....
Comment
-
Takavanteita pitää vielä kokeilla, mutta edessä tuli jo ongelmia.
Ottaa jarrusatulaan kiinni 10mm lätyllä :(
Onneksi JAP3 antoi lisälättyjä, niin pääsin sovittelemaan.
17mm lätty riitti, että ei ottanut satulaan kiinni kuskinpuolelta. ET olisi 28 Edessä. Nyt ymmärrän miksi etusatulat on vähän hankalat.
Pitää vielä kokeilla toiselle puolelle, koska jarrupalat voivat olla paksummat toisella puolella.
Menee aika tarkalle kulutuspinnan saaminen kaaren sisään.
Kohta pitää ottaa tutulta mankeli lainaan....
Comment
-
Onkos tälläiset suuttimet käypäset suoraan?
http://www.finjector.com/verkkokaupp...view/101148/89
En muista oliko se keskipitkä se oikea pituus. RS4:ssa on ainakin lyhemmät suuttimet.
Onko Bosch EV14 750cc paremmat kuin siemens deka 630cc tähän RS päivitykseen?
Oliko ne JAP3 suuttimet suoraan käypäset S4:jään? Ei taida olla kyllä enää suuttimet kaupan.
Suuttimet olis vielä ainakin hankittava ennen kesän säätöä....
Takana vanteet meni paikalleen ET 38 eli 2mm lätyt.
Kummallisesti kulutuspinta tulee takalokarinkaaresta ulos takaa, mutta edestä ei. Näyttäisi että vanteet eivät olisi suorassa.
Onko ollut muilla samaa/samoja havaintoja?
Mistäs kohtaa mitataan, pysyykö kulutuspinta kaaren sisältä? Suoraan ylhäältä päin?
Comment
-
Takemmissa viesteissä tulee ilmi vanteiden ja renkaiden speksit.
Etuvanteet on 8,5" 225/40/18 kumilla. ET tulee 28. Tällä ET:llä ei voi laittaa uusia jarrupaloja. Tulee muuten tarkalle.... Kumi tulee ulos, mutta kulutuspinta jää kaarensisälle...Ehkä.
Tarvii vielä pidemmät pultit, että pääsee kunnolla kokeilemaan.
Taakse 9,5" 255/35/18 kumilla. ET 38Viimeksi muokannut ozzz; 4.3.2012, 12:03.
Comment
-
Onkos tälläiset suuttimet käypäset suoraan?
http://www.finjector.com/verkkokaupp...view/101148/89
En muista oliko se keskipitkä se oikea pituus. RS4:ssa on ainakin lyhemmät suuttimet.
Onko Bosch EV14 750cc paremmat kuin siemens deka 630cc tähän RS päivitykseen?
Tuo on oikea pituus. Täällä lisää noista suuttimista: http://s4wiki.com/wiki/Fuel_injectors
Kyllähän EV14 on uudempaa tekniikkaa, mutta joilllakin on ollut ongelmia niiden kanssa kuumakäynnistyksen kanssa. Itsellä myös oli. Silti laittaisin ne ennemmin kuin Dekat.
Comment
-
Comment
-
Tänä aamuna tuli taas prokkikseen vähän takapakkia...
Ajellessani töihin kuului pieni kolina ja noin 2km jälkeen syttyi jäähdytys nesteenvalo.
Pysäytin auton ja jäädytysnestettä tuli lorisemalla maahan.
Päivällä sain auton nosturille, niin flekti oli tuhannen päreinä. Samalla oli syylärissä reikä.
No auto on purettuna työpaikan vieressä olevassa korjaamossa ja laakkoselta uutta osaa tilalle.
Uusi syyläri ja flekti ainakin.
Sähköjohdosta oli suoja muovit hangattu pois. Eli oli flekti osunut niihin.
On tainnut viime jakohihnan vaihdossa olla kiire lyödä kasaan.....Perk
Comment
Comment