Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A8/S8 ostamassa.
Collapse
X
-
Kiitti vinkeistä, hyvä tietää, että ei ole dealbreaker, mutta on näyttävä hinnassa.
Leave a comment:
-
Silti jos puskuri otetaan irti, oiotaan/pakkeloidaan, maalataan, niin maksaa se helposti 500-700€. Hintaa kannattaa ainakin sen verran tingata poies ehjään verrattuna.
Leave a comment:
-
On alumiinia, mutta kyllähän noitakin oikoo ja pakkeloi ihan samaan tapaan.
Leave a comment:
-
-
Andre, itse seurasin noin kuukauden ja ensimmäisen kerran kiinnostuin kun pyynti oli ~28k. Silloin se oli jo Tuusulan liikkeessä. Lopulta sain sen 25k pintaan. Erittäin siistissä kunnossa ja merkkiliikkeen huoltohistoria, jossa viimeisin tehty ~10tkm sitten. Tosin tarkoittaa, että laatikon öljyjä ei ole kertaakaan vaihdettu vielä, koska ei kuulu huolto-ohjelmaan. Kilsoja 270tkm, mutta en pidä tuota ongelmana. Vuodet syö paljon enemmän kuin kilometrit.
Runkonumero on 4H--A eli 2010. 4H-koriset alkaa siitä, vaikka wikipedia muuta väittää.
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja Harjula Näytä viestiJos adaptiivivakkari on samaa sukua kun B8:ssa, niin viiksen + ja - on vitosen steppejä alle 80 ja kympin stepit yli 80 vauhdissa, eikä tietääkseni saa muutettua. Jos olisi karvalakkivakkari, niin siinä olisi toki 1km/h stepit.
Leave a comment:
-
Alkuvuodesta kävin Hollolan SCC katsomassa jasson ostamaa kasia, oli silloin 32,9k€. Olen työreissulla seurannut k.o. auton hinnan etenemistä ja harkinnut että kävisin siitä heittämässä käteistarjouksen kun työreissu on ohi, jos on vielä myynnissä. Ei ollut enää tällä viikolla myynnissä ja katsoin trafin ilmaisesta hausta rekisteritunnuksen mukaan, nykyään kun se näyttää verovelvollisen nimen - tutun oloinen nimi oli. Varmaan on varmempi ratkaisu kun saksasta ostaa vähemmän ajetun.
ETKAn mukaan tuo on 2010 vuosimalliltaan.
Leave a comment:
-
Jos adaptiivivakkari on samaa sukua kun B8:ssa, niin viiksen + ja - on vitosen steppejä alle 80 ja kympin stepit yli 80 vauhdissa, eikä tietääkseni saa muutettua. Jos olisi karvalakkivakkari, niin siinä olisi toki 1km/h stepit.
Leave a comment:
-
Guest repliedAlkuperäinen kirjoittaja jasso Näytä viestiNiin kauan tuli vatvottua A8:sin ostoa, että piti siirtyä jo yksi korimalli eteenpäin kun alkuperäinen kiikarissa ollut jäi jo vanhaksi. Viimein tuli hankittua pihaan 2010 4.2tdi eli
Leave a comment:
-
Ei käy järkeen, että noin kalliissa ja uudessa autossa cruisessa ei olisi hienosäätövaraa, kun jo 20v+ vanhoissa katiskoissa voi nopeutta säätää lähes portaattomasti. Vastausta kysymykseen mulla ei ole.. kunhan halusin antaa henkistä tukea :)
Leave a comment:
-
On tilanteita joissa pitää ajaa jomman kumman reunaviivan viereen/vieressä, ja dynaaminen ohjaus kampeaa vastaan. En tykkää lainkaan eikä siksi ole päällä kytkettynä.
Leave a comment:
-
Niin kauan tuli vatvottua A8:sin ostoa, että piti siirtyä jo yksi korimalli eteenpäin kun alkuperäinen kiikarissa ollut jäi jo vanhaksi. Viimein tuli hankittua pihaan 2010 4.2tdi eli D4-korinen, kun sopiva osui läheltä myyntiin. Ostomorkkiksen hälvettyä fiilis on, että miksi näin pitkään mietin :) Jäätävä hinnanpudotus noissa kyllä on, kun 8 vuodessa on pudonnut hinta sen 14k/vuosi.
Ebaystä tilasin jo takakameran, koska superhelppo laittaa. Etukameraa en jaksa edes miettiä. Kiikarissa on myös AMI->WLAN-boksi, jotta saa MMI:n puhelimen hotspotin kautta verkkoon. Navin+MMI:n päivitysfilut nyt löytyikin netistä helposti 2018 versioon.
Koska stop&go cruise ja adaptiivinen pitkien automaattisäätö, niin kamerat löytyy jo tuulilasista. Yrittänyt vähän katsella, että kaistavahti ja nopeuskylttitunnistus periaatteessa olis mahdollista uudella viiksellä ja max. imaging processing unitin päivityksellä. Siitä en vielä päässyt kärryille, onko ratissa jo ravistimet vai hoituuko jo tehostimen kautta.
Vai onko tuo kaistavahti lähinnä sellainen Suomessa toimimaton ärsyke, jota ei kerran kokeilun jälkeen halua kytkeä päälle?
Saiko muuten cruisea mitenkään säädettyä 1km/h askeleella vai meneekö aina viiksestä +-10km/h?Viimeksi muokannut jasso; 14.9.2018, 19:01.
Leave a comment:
-
Perjantaina Ruotsiin renkaita potkimaan. Toivottavasti auto on yhtä hyvässä kunnossa kuin myyjä puhui. Ilmeisesti harrastajataustaa enemmänkin, kun vissiin about kaikki laput ovat tallessa auton historiasta. Kuvat auton alta näyttivät asiallisilta 17v vanhalle autolle, mutta sittenhän sen näkee. Täytyy etenkin tippiä muistaa hämmentää eestaas kylmänä ja lämpimänä, sehän näissä varmaan suurin riski on. Sitten auton oston jälkeen voikin siirtyä tekniikkapuolelle kyselemään ongelmista... ;-)
Leave a comment:
-
Kyllä, ainakin D2:ssa. Liekö uudemmissa sitten alumiinia. D2 faceliftin myötä tuli käsittääkseni lisää alumiinia pyöräntuentaan, mutta ei apurunkoihin.
EDIT: alpi olikin nopeampi
Leave a comment:
-
Ainakin D3 kaseissa on etuapurunko ruostumatonta terästä ja takana alumiinia. D2 kaseissa lienee sinkittyä terästä.
Leave a comment:
-
Kannattaahan se, altapäin näkee yhtä sun toista. Etu- ja taka-apurungot voi olla pahastikin ruosteessa jos autolla on ajettu suolatuilla teillä.
Leave a comment:
-
Jarrujen suhteen en nyt niin hirveästi tressais. Alta 400€ vaihtaa kaikki kumit satuloihin, letkut, levyt ja uudet palat joka kulmaan ja näissä levyt tippuu syliin kun satulat avaa. Oli takasatuloiden käsijarrun stefat jumittuneet akseliinsa ja repi stefat kahtia käsijarrua käyttäessä. Jos edellinen omistaja ei käsijarrua ole nyppinyt niin varma homma joka tiedossa yhden illan puhteiks.
Yläkerras huohotin letkut saa todennäköisesti vaihdella jollei ole. Omas meni sormi läpi vahingossa kun tutkein vesivuotoa, joka lohkojen välisen vesiputken O-renkaissa. Sotkee yläpäätä aika paljon ja helposti sekoittaa kannen vuodoksi.
Leave a comment:
-
Kannattaahan se, altapäin näkee yhtä sun toista. Etu- ja taka-apurungot voi olla pahastikin ruosteessa jos autolla on ajettu suolatuilla teillä.
Leave a comment:
Leave a comment: