[ame]http://www.youtube.com/watch?v=vaooOVmoPbQ[/ame]
Vähän spesiaalimpi A1 eli A1 quattro. Ja siis se uusi, ei mikään urkki :) Mahtaakohan yksikään noista 333:sta päätyä Suomeen?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A1 (8X) MY 2010-2018
Collapse
X
-
Guest repliedAlkuperäinen kirjoittaja Juice|| Näytä viesti
Suosittelen myös 1.4 TFSI-moottorilla varustettuja autoja käymään merkkihuollossa, jossa voivat asentaa uusimman softapäivityksen. Näissä moottoreissa on ollut jotain häikkää sisätilojen lämpiämisen suhteen.
Huomasin itse tuon kun alkoi kovat pakkaset ja tuntui etteivät sisätilat millään lämpene. Laakkoselle kyselyä ja tiesivät siellä mistä on kyse. Nyt tarkenee!
Leave a comment:
-
Joo keskikonsolista lähtee allekirjoittaneenkin autosta sitä nitinää, mutta täältä on tullut hyviä parannusvinkkejä. Takakontista lähtenyt nitinä hävisi, kun ne laittoi jonkun kampanjan yhteydessä sinne jotain muovisuojia(?). Apukuskin ovi piti jo kesällä kolinaa ja natinaa, ja sekin loppui kun laittoivat sinne äänieristysmattoa. Nyt natisee kuskin istuin ja se ei kyllä johdu allekirjoittaneen painonnoususta.
Mukitelineeseen menee sopivasti pikaruokapaikoista saatava take away-koon pahvinen juomamuki ;)
Leave a comment:
-
Samaistuin mukiteline-ongelmaan. Itse olen nyt joulusta asti kuluttanut tuota A1stä RS4sen ollessa pajalla. Kuskin puolimmaisessa telineessä tulee aina pidettyä puhelinta, kun aux-piuhan saa siihen sopivasti vedettyä.
Jolloin vain toinen mukipaikka jää vapaaksi.
Ahkerana McAutokaistan käyttäjänä koen S-tronic-kepin olevan tiellä P-asennossa. Ei sovi muki pujottelemalla fiksusti paikalleen. Taitaa olla melko marginaalisesti suunnitellut mukitelineet.
"Kunhan ovat olemassa"
Leave a comment:
-
Pitääpä tutkailla tuota keskikonsolia tarkemmin, jos se nitinän lähde sieltä löytyisi. Hattuhylly osaa kyllä meidän yksilössä olla ääneti. Ne mukikolot on kyllä yksi suunnittelijan aivopieru, jos niitä on tarkoitus käyttää mukitelineenä. Normaali kahvipahvi uppoaa koloon niin syvälle, että sen poiskaiveleminen vie kohtuuttomasti huomiota ajamisesta, etenkin kun vaihdekeppi on siinä edessä sopivasti. Kaiken maailman tilpehöörien säilyttämiseenkin ne on hivenen huonot, onkalon pohjalta kun on vähän hankala pikkutavaroita kaivella.
Lämpenemisongelmaa meillä ei ole ollut. Tosin auto kävi marraskuussa AC:ssä tuulilasin korjauksen yhteydessä saamassa laadunparannushoitoa, jolloin jotain softapäivityksiä tehtiin.
Leave a comment:
-
Meidän perheen A1sestä paikallistettiin tuo keskikonsolin nitinä. Oli suoraan tuossa ESP/istuinlämmittimien nappien alamuovissa. Keskikonsoli irti ja vaimennusmattoa väliin. Loppui narinat. Ainoa mikä pitää enää ääntä on hattuhylly, joka välillä rämisee ärsyttävästi.
Suosittelen myös 1.4 TFSI-moottorilla varustettuja autoja käymään merkkihuollossa, jossa voivat asentaa uusimman softapäivityksen. Näissä moottoreissa on ollut jotain häikkää sisätilojen lämpiämisen suhteen.
Huomasin itse tuon kun alkoi kovat pakkaset ja tuntui etteivät sisätilat millään lämpene. Laakkoselle kyselyä ja tiesivät siellä mistä on kyse. Nyt tarkenee!
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja Anttila Näytä viestiSe mikä on nyt talven aikana ruvennut kevyesti ärsyttämään, on ollut sisätiloista lähtevä muovin kitinä ja nitinä. Hetken kun auto on seissyt pakkasessa, niin äänimaailma vastaa samaa kuin natisevalla hetekalla ajaisi. Se kyllä häviää sisätilojen lämmettyä, mutta silti se ottaa välillä aivoon. Muuten ~10000 km mallilla ajaneena en löydä muuta urputtamista (tai no saisi olla nelikko).
Toivottavasti et A1wallu pilaa autosi ulkonäköä noiden linkkien takaa löytyvillä lasikuituhirvityksillä ;)
Leave a comment:
-
Jukalta puuttuu enää kakkonen, kutonen ja seiska (jos pyyttoni lasketaan kasiksi) niin on koko mallisto tallissa.
Leave a comment:
-
A1:seen löytyy jo tehtaaltakin varsin tyylikkään näköisiä korinosia ja muita hilppeitä jos autoaan haluaa jälkikäteen koristella. Yhdistelemällä alkuperäisiä ja eri valmistajien lärpäkkeitä pääsee yleensä parhaaseen lopputulokseen jos haluaa olla erilainen :)
Talouteen siis haettiin perjantaina tuollainen 1.4TFSI Launch Edition 26tkm ajettuna ja ihan mukavaltahan se vaikuttaa vaikka etuvetoinen onkin.
Jos olet A1Wallu noista magnatuningin -sivuilta löytyvistä osista kiinnostunut niin ota yhteyttä: http://www.kcs.fi/shop/ tuovat CSR -Automotiven tuotteita maahan.
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja A1walluMistäs löytäisin semmosen firman mikä teippaa noita kattoja ja autoja esim. vaikka hiilikuitu teipillä yms.? ei meinaan googlettamalla löytyä... Noistahan on ollu juttua GTI:ssä...
Leave a comment:
-
:D en aio pilata... Rauhassa rakennellaan ja en aio laita noita linkkien takaa löytyviä... :D
No toi nitinä ja natina painaisi hermoon mullakin... A6 :lla kun ajaa niin olen jopa ollut yllättynyt, kun mitään kitinää ei kuulu edes paukkupakkasilla... Mut kai tuon kans oppii elään, kun kerran kevätkin kohta tulee.
Leave a comment:
-
Se mikä on nyt talven aikana ruvennut kevyesti ärsyttämään, on ollut sisätiloista lähtevä muovin kitinä ja nitinä. Hetken kun auto on seissyt pakkasessa, niin äänimaailma vastaa samaa kuin natisevalla hetekalla ajaisi. Se kyllä häviää sisätilojen lämmettyä, mutta silti se ottaa välillä aivoon. Muuten ~10000 km mallilla ajaneena en löydä muuta urputtamista (tai no saisi olla nelikko).
Toivottavasti et A1wallu pilaa autosi ulkonäköä noiden linkkien takaa löytyvillä lasikuituhirvityksillä ;)
Leave a comment:
-
En osaa sitten yhtään sanoa, kun on ekan kerran kyseistä tuotemerkiä auton alla! :D tuota kuitenkin suositeltiin... Toivottavasti olisi hyvät! :D
Autoa en osaa sen paremmin vielä kehua, kun kerran pihassa on vielä toistaiseksi tuo attraction malli 1.4 manuaalina... Erinomainen auto ollut ajaa. Mutta homma kääntyi omalla kohdalla todella vahvasti lisätehojen puutteeseen ja automaattivaihteistoon... Eli noilla tulevilla varusteilla ja tehoilla yms. pitäisi olla aivan eri auto ajaa...
Leave a comment:
-
Ei tuo street comfort ole kun v2 mistä poistettu apujouset. Ihan sama muutenkin mikä kw variante, niin kovaa ei saa millään aikaiseksi.
Leave a comment:
-
Joo näkee sitten miltä näyttää... Otin tuon Street Comfortin sen takia, että en halua autosta kivikovaa kivirekeä vaan auto säilyy mukavana ajaa vaikkakin kulkee matalana...
Tuota automatrix:en tyyppistä paikkaa olen etsinyt, joten siellä asioidaan heti kun auto on tullut pihaan... Joten kiitän! :) Tavoitteena on kuitenkin laittaa autoa sen verran, ettei varmasti tule toista ihan samanlaista vastaan! Enää jää sitten katsottavaksi teippaanko katon hiilikuitujäljitelmällä, mattamustana vai kiiltävänä mustana... Tuosta sain lisäksi ideaa tummentaa myös noi takavalot... Kun lumet sulaa niin katsotaan mitä tulee! :)
Leave a comment:
-
Laita fyget kunnon alustaan esim. KW V3 ja laadukkaisiin vanteisiin, ei s-line satsilla varustettu A1 oikeasti muuta tarvii. Mua on kans jollain tapaa alkanut houkuttaa tuollainen A1, siinä on potentiaalia.
Leave a comment:
-
Guest repliedAlkuperäinen kirjoittaja A1wallu Näytä viestiMistäs löytäisin semmosen firman mikä teippaa noita kattoja ja autoja esim. vaikka hiilikuitu teipillä yms.? ei meinaan googlettamalla löytyä... Noistahan on ollu juttua GTI:ssä...
Leave a comment:
-
Guest repliedNoi on kyllä sellaisia viritelmiä imo ettei ihan hirveästi rumemmaksi voi enää mennä :). Ei kyllä tulis mieleenkään laittaa edes mitään Riegeriä jos kerran on jo S-line satsi.
Leave a comment:
-
S-line ulkopaketti tuossa joo on jo vakiona, joten katsellaan ensin miltä näyttää madallettuna ja 18" vantein... Mutta kyllä tuo Rieger on tämän hetken oma suosikki... Tuo toinen korisarja vaan erottui joukosta aika räikeästi... :D Caracteren sarjan etupää on etupuskuri on kyllä ihan hieno, mutta muuten vähän turhan vaisu...
Leave a comment:
-
Minä laittaisin tuohon Caracteren etuspoilerin ja (ehkä) jotkut sivuhelmat jos jotain hillittyä löytyy. Nuo kaksi ovat kyllä melkoisen näköisiä kapistuksia. :)
Leave a comment:
-
Noooo, mä jättäisin korin vakioks. Alusta ja vanteet tekee jo ihmeitä! Mut jos tuohon nyt jotain pitää vaihtaa, niin ehkä tuo Rieger olis mun silmään sopivin (lue: Hillityin)..
Leave a comment:
-
No niin... projekti etenee... tänään kävin tilaamassa tuolta F-40 liikkeestä KW säädettävän street comfort setin... :) Nyt olis sitten vanteet ja alusta tilattu... Nyt pitäis keksiä sitten onko se sitten Riegerin korisarja vai tämä...
http://www.magnatuning.ro/en/product...wLine-Body-Kit
http://farm3.staticflickr.com/2759/5...37330d1d02.jpg
Mistäs löytäisin semmosen firman mikä teippaa noita kattoja ja autoja esim. vaikka hiilikuitu teipillä yms.? ei meinaan googlettamalla löytyä... Noistahan on ollu juttua GTI:ssä...
Auto ei vaan oo v*ttu vieläkään tullu! Viikolla 10 menee tehtaan linjastolle... :(
Leave a comment:
-
Tänänä katsoin ensimmäistä kertaa A1 Sportbackiä. Kyllähän siinä katoaa A1:n persoonalliset linjat mutta tilalle tulee hieman käytännöllisyyttä lisää jos takapenkin tiloille on säännöllisesti kulkua. Se A1:n "henki" siitä mielestäni puuttuu... Jos sellaista 5-ovista pitäisi harkita niin luultavasti laittasin rahani Poloon.
Leave a comment:
-
Tällä A1:llä on tullut ajettua joitakin tuhansia kilometrejä. Näyttää member-tarra olevan edelleen sivuikkunassa. Talvivanteet on OZ Superturismo GT:t ja renkaat Hakkis seiskat. Sekä kesä- että talvivanteissa on kanttarinaarmuja mutta muuten auto on käytännössä virheetön. Kauko-ohjattava webasto siitä on purettu tietääkseni pois. Ko. yksilö on yksi kolmesta Suomeen ensimmäisenä tulleesta ja oli esillä A1:n esittelyssä Jätkäsaaressa. Tämä siis tiedoksi sille, joka harkitsee ko. autoa.
Leave a comment:
-
Kommenteissa aika helmiä, myös yks ammattitaidoton automekaanikko :)
Leave a comment:
-
Iltapäivälehti on taas tehnyt syväluotausta:
http://www.iltasanomat.fi/autot/koea...445628634.html
Leave a comment:
-
Samperi kun menee taas elämä vaikeeksi... Riegeriltä on tullut tohon A1:seen peräpäähän 2 ulostulolla oleva puskuri... Tiedä sitten miten vaikeeksi menee kun laittais ton Milltekin pöntön itsellenikin tai sit ton Supersprintin... Toi tupla ulostulo on niin hieno ettei mitään järkeä... Riegerin kuvasto sivu 30...
Mutta viikonlopuksi kaveri hakee crossipyöräni pois niin eiköhän sille rahalle taas käyttöä löydy A1:seen... :)
Leave a comment:
-
Huomasin sattumalta tällaisen: MTM Audi A1 Nardo Edition 500 HP/600 Nm/324 km/h
http://youtu.be/PGQDX_Icbmw
Leave a comment:
-
No YouTube-videota en nyt tähän hätään saa tehtyä, mutta Milltekin-sivuilla sanotaan tämän lähentelevän A1:n rööriä (sekä GTI Polon):
http://youtu.be/VUETqn3Cp2k
Leave a comment:
Leave a comment: