Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A1 (8X) MY 2010-2018

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Japi
    vastasi
    Aika vaisun (hillityn) näköinen ainakin edestä aiempaan A1 quattroon verrattuna. Ja tuo on sentään ässä. Ja vähemmän tehoakin jos nuo arvailut pitää paikkansa.

    Leave a comment:


  • amalin
    vastasi
    Jos jotain arvauksia heittäs hinnat alkaen suomihinnasta, niin oisko joku 43k€ veroineen + varusteet.

    Leave a comment:


  • TeroPee
    vastasi
    Tulossa se on, S1 nimittäin. http://www.worldcarfans.com/11402117...tm_source=t.co

    Leave a comment:


  • amalin
    vastasi
    Oon kyllä ollu tyytyväinen tohon mun ykköseen, vain q-puuttuu.
    quattro-erikoismallin hinta kyl karkaa perus kuolevaisen maksukyvyn ulottumattomiin, mutta jospa noista uusista "perus" S1 ja q-malleista tulis semmosia perushintaisia, eli lähin vastaava olis A3q/S3 hinnoittelultaan.

    Sit vois taas parin vuoden päästä vaihtaa.

    Leave a comment:


  • TeroPee
    vastasi
    Vauhdikas ykkönen tulossa ja mitä ilmeisimmin malli merkinnällä S1: http://jalopnik.com/this-mysterious-...tm_source=t.co

    Leave a comment:


  • Kukke
    vastasi
    Onneksi täälläpäin Audi Centeriin tulee matkaa se 400 kilsaa ja lähimpään Audi-liikkeeseenkin se 170, niin ei ole niin akuuttia painetta... :D A1 on auto joka vain kolahtaa. Sama kuin ur-quattrossakin.

    Leave a comment:


  • TeroPee
    vastasi
    Itse syyllistyn aina silloin tällöin samaan, siis nettiautosurffailuun A1-osastolla. Eikä eilen Vantaalla AudiCenterissä nähty punainen SB mustalla katolla vähentänyt yhtään kiinnostusta. Edelleen kaipaan 2010 hankkimaani ykköstä. Nyyh.

    Leave a comment:


  • Kukke
    vastasi
    Voi voi kun tuli nettiautosta kuolattua A1:siä. Tuollainen olisi kyllä helkkarin näppärä auto. Olis vaan tuota budjettia. Jos sitä parin vuoden päästä (ja sitten nuo ei maksa juuri mittään!)

    Leave a comment:


  • 33du
    vastasi
    Jos kovasti polttelee saada A1 alle niin tällaisella setillä varustettu olisi "joutilaana" 29k ajettu ja lisää tulee pari tonnia kuussa, listan lisäksi Eberi Remucilla löytyy

    http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...&postcount=390

    Leave a comment:


  • turbokiisseli
    vastasi
    Onko siis tiedossa foorumin 1. projektiosion juttu A1:stä?

    Leave a comment:


  • amalin
    vastasi
    Eli Audicenterissä oli kaksi vaihdokkivaihtoehtoa 185hv ja 122hv. Otin tuon köyhemmän. Hyvin se S-tronicilla kuljettaa päivittäisajossa. Tehoversiosta oli vaihdettu moottori ja epämäräisiä vaihteistoongelmia, joihin ei ollut historian mukaan ratkaisua. Metallinhohto teak brown valkoisilla kattokaiteilla myös näyttää hyvältä omaan silmään.

    Vaikeinta oli löytää suomiautoista sopivia varusteita, aina oli joku kompromissi. Nyt otin sellasen jossa on Connectivity paketti = mahdollistaa navin aktivoinnin ja sisältää AMIn ja bluetoothin. Se olisi ollut turhan kallis jälkiasentaa.
    Penkit sporttiversioina tottakai.

    Varustelistalta puuttui xenonit, leditakavalot, sisustan valopaketti ja keskikyynärnoja. Ne on jo päivityslistalla.
    S-line puskurin taidan päivittää myös taakse ja parkkitutkat samalla.

    Leave a comment:


  • Vieras
    Guest replied
    Onnea Akille!
    Kahdesta vaihtoehdosta tuo lienee kuitenkin se turvallisempi, ottaen huomioon toisen auton historian.

    Leave a comment:


  • amalin
    vastasi
    Tämmöstä näköjään kirjottelin 8.8.2010
    http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...&postcount=111

    profiilin päivitys -> done

    Leave a comment:


  • Perse_arska
    vastasi
    Kuinkas kolukärry ja meluisa tästä tulee 17" kumeilla? Mahtaako olla suurta eroa 16 tuumaisiin? Täällä pohjoisessa ei tiet niin kovin kaksisia, mutta ulkonäön puolesta kyllä sais olla nuo isommat. ;)

    Rengas koot nuille kuuluis ilmeisestikkin olla 215/40/17 tai 215/45/16.

    Leave a comment:


  • niksu
    vastasi
    Joo, nettiauto-topikissa.
    Alkuperäinen kirjoittaja Timpe85 Näytä viesti
    Siittä halpa A1:nen:
    www.nettiauto.com/5433703
    Alkuperäinen kirjoittaja arto s Näytä viesti
    Tuo kyllä herättää omistamisen halua. *drool*

    Leave a comment:


  • Mikko J
    vastasi
    http://www.nettiauto.com/audi/a1/5433703

    Joko joku on ostamassa?

    Leave a comment:


  • hopsis
    vastasi
    Eeeiiiii välttämättä. Google translate defaulttina kääntää kaikki kielet englannin kautta.

    Leave a comment:


  • arto s
    vastasi
    Kannattanee kokeilla kääntää ensin englanniksi ja sitä suomeksi. Voi olla viksumpaa tekstiä.

    Leave a comment:


  • Vieras
    Guest replied
    Alkuperäinen kirjoittaja J-M Koopikka Näytä viesti
    Vai tekekö Audi pikkusportin kanssa "bumwagenit" ja nimeis sen 1S, ettei S1 kokisi inflaatiota, niinhän tapahtui 1M:n kohdallakin.
    Toisaalta olen 1S kannalla, toisaalta en. Mutta tulkoot mikä tahansa, on "normaali" hintainen A1 quattro varmasti kauppansa tekevä laite. Ja itsellekkin mielenkiintoinen kohde, sitten kun hinnat romahtaa :)

    Leave a comment:


  • A1wallu
    vastasi
    Kiitos... Toi google translate selvensi asiaa aivan h*lvetin paljon...

    Leave a comment:


  • J-M Koopikka
    vastasi
    Vai tekekö Audi pikkusportin kanssa "bumwagenit" ja nimeis sen 1S, ettei S1 kokisi inflaatiota, niinhän tapahtui 1M:n kohdallakin.

    Leave a comment:


  • Vieras
    Guest replied
    Google translator on todella näppärä, aikaa meni sekunteja http://translate.google.com/ :


    Harvinaista, että kannan pian tulla markkinoille malli oli spekulatiivinen kuin tulevan Audi S1 ??perusteella pienen A1. Meillä on vielä kokeilla luoda "asiaintila".
    On varmaa, yksi asia: On urheilu malli A1 sarjan tulevat jotka ovat nyt toistuvasti nähty prototyyppejä tyypillisiä malleja terävä neljä pakoputket esitetty. Jopa nimi katsotaan asettaa: S1. Ilmeisesti yksi on todella naimisissa Audi uudelleenkäyttö koodi legenda.

    Mutta nyt kuitenkin spekulointia alkaa: quattro quattro vai ei? Onko näyttöä siitä, että ei ole koskaan ollut S-malli ilman ajo kontallaan ja yksi ei ole varma Ingolstadt tauko käytettäessä tarujen pikakuvaketta S1, joka seisoi projektio WD, tämä perinne. Puhuvat kustannuksia. Jopa Polo WRC itsestään neliveto ja rajoitettu painos A1 quattro on rakennettu käsin ja perustuu enemmän alennetun A3 alustan kuin A1. Jotta tuotanto versio Quattro ajaa Ingolstadt pienimmän näyttää olevan alustaa voidaan helposti muuttaa vahvana.

    Ja myös vetopuolelle Joitakin kysymyksiä jää auki. Useat lähteet sanovat uuden 1.8 TFSI, joka on noin 220 hv löytää tiensä S1. Se voisi olla tietenkin, mutta yksi facelift on täysin uusi moottori sarjan vanhan alustan näyttää olevan melko epätodennäköistä. Kuulostaa uskottavalta huhuja että kuuluisa 2,0 TFSI käyttää jatkossakin. Vaikka ei vaiheen laajennus on 256 hv - säilyttämiseksi suhteessa etäisyys A1 Quattro - 225-230 hv, mutta se saattaa jo olla. Yksin ympäri Mini John Cooper Works lopetettu.

    Olipa tai ilman S1 Quattro, 1,8 tai 2,0 litran tulee - se on kaikki tiedämme pian jos Audi vetää kankaan pois uusi huippumalli. Olemme innoissamme kuuma aihe, hän tulee varmasti takaisin!

    Leave a comment:


  • A1wallu
    vastasi
    Voitko Suomentaa samantien... Kaikki ei osaa saksaa...

    Leave a comment:


  • Tolkkju
    vastasi
    WTF! Ohne quattro?
    http://www.evocars-magazin.de/2013/0...attro-antrieb/

    Leave a comment:


  • Otto.
    vastasi
    Bite the dust, Ken Block: http://fourtitude.com/news/video/vid...a-enough-said/

    Leave a comment:


  • Otto.
    vastasi
    S1 tullee markkinoille 2014. via Fourtitude.com.

    Leave a comment:


  • 33du
    vastasi
    5-ovisessa katto on hieman pidempi joten siinä suurin ero. Kävin katsomassa omaa sportbackia tuossa pihalla ja kyljen uloinkohta on ovien alaosan taivutuksessa jotka kuvissa näyttävät erilaisilta 3- ja 5-ovisissa

    Leave a comment:


  • Perse_arska
    vastasi
    Kyljistä kuvan mukaan tuo mitta olis eli vois hyvinkin olla kahvat tai ovipellit ulompana kuin 3d mallissa.

    Leave a comment:


  • jounii
    vastasi
    Olisko takaovien kahvat ulompana. Tai sivupeileissä eroa jos ne otetaan leveyden laskuihin mukaan?

    Leave a comment:


  • Perse_arska
    vastasi
    Mitäs eroja näillä compact coupèlla ja sportbackillä nyt on muuta kuin kaksi ovea? Mitta kuvia kun katsoo niin lähes kaikki mitat ovat vastaavia korkeutta ja leveyttä lukuunottamatta. Korkeus ero kai voi tulla alustasta, mutta mistähän ylimääräinen 6mm leveyttä tulee?

    Kai nuo samalla tehtaalla ja samoista osista on kasattu eli ei valtavia eroja luulis olevan?

    Leave a comment:

Working...
X