Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A1 (8X) MY 2010-2018
Collapse
X
-
Aika vaisun (hillityn) näköinen ainakin edestä aiempaan A1 quattroon verrattuna. Ja tuo on sentään ässä. Ja vähemmän tehoakin jos nuo arvailut pitää paikkansa.
-
Jos jotain arvauksia heittäs hinnat alkaen suomihinnasta, niin oisko joku 43k€ veroineen + varusteet.
Leave a comment:
-
-
Oon kyllä ollu tyytyväinen tohon mun ykköseen, vain q-puuttuu.
quattro-erikoismallin hinta kyl karkaa perus kuolevaisen maksukyvyn ulottumattomiin, mutta jospa noista uusista "perus" S1 ja q-malleista tulis semmosia perushintaisia, eli lähin vastaava olis A3q/S3 hinnoittelultaan.
Sit vois taas parin vuoden päästä vaihtaa.
Leave a comment:
-
Vauhdikas ykkönen tulossa ja mitä ilmeisimmin malli merkinnällä S1: http://jalopnik.com/this-mysterious-...tm_source=t.co
Leave a comment:
-
Onneksi täälläpäin Audi Centeriin tulee matkaa se 400 kilsaa ja lähimpään Audi-liikkeeseenkin se 170, niin ei ole niin akuuttia painetta... :D A1 on auto joka vain kolahtaa. Sama kuin ur-quattrossakin.
Leave a comment:
-
Itse syyllistyn aina silloin tällöin samaan, siis nettiautosurffailuun A1-osastolla. Eikä eilen Vantaalla AudiCenterissä nähty punainen SB mustalla katolla vähentänyt yhtään kiinnostusta. Edelleen kaipaan 2010 hankkimaani ykköstä. Nyyh.
Leave a comment:
-
Voi voi kun tuli nettiautosta kuolattua A1:siä. Tuollainen olisi kyllä helkkarin näppärä auto. Olis vaan tuota budjettia. Jos sitä parin vuoden päästä (ja sitten nuo ei maksa juuri mittään!)
Leave a comment:
-
Jos kovasti polttelee saada A1 alle niin tällaisella setillä varustettu olisi "joutilaana" 29k ajettu ja lisää tulee pari tonnia kuussa, listan lisäksi Eberi Remucilla löytyy
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...&postcount=390
Leave a comment:
-
Eli Audicenterissä oli kaksi vaihdokkivaihtoehtoa 185hv ja 122hv. Otin tuon köyhemmän. Hyvin se S-tronicilla kuljettaa päivittäisajossa. Tehoversiosta oli vaihdettu moottori ja epämäräisiä vaihteistoongelmia, joihin ei ollut historian mukaan ratkaisua. Metallinhohto teak brown valkoisilla kattokaiteilla myös näyttää hyvältä omaan silmään.
Vaikeinta oli löytää suomiautoista sopivia varusteita, aina oli joku kompromissi. Nyt otin sellasen jossa on Connectivity paketti = mahdollistaa navin aktivoinnin ja sisältää AMIn ja bluetoothin. Se olisi ollut turhan kallis jälkiasentaa.
Penkit sporttiversioina tottakai.
Varustelistalta puuttui xenonit, leditakavalot, sisustan valopaketti ja keskikyynärnoja. Ne on jo päivityslistalla.
S-line puskurin taidan päivittää myös taakse ja parkkitutkat samalla.
Leave a comment:
-
Guest repliedOnnea Akille!
Kahdesta vaihtoehdosta tuo lienee kuitenkin se turvallisempi, ottaen huomioon toisen auton historian.
Leave a comment:
-
Tämmöstä näköjään kirjottelin 8.8.2010
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...&postcount=111
profiilin päivitys -> done
Leave a comment:
-
Kuinkas kolukärry ja meluisa tästä tulee 17" kumeilla? Mahtaako olla suurta eroa 16 tuumaisiin? Täällä pohjoisessa ei tiet niin kovin kaksisia, mutta ulkonäön puolesta kyllä sais olla nuo isommat. ;)
Rengas koot nuille kuuluis ilmeisestikkin olla 215/40/17 tai 215/45/16.
Leave a comment:
-
Joo, nettiauto-topikissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timpe85 Näytä viestiSiittä halpa A1:nen:
www.nettiauto.com/5433703Alkuperäinen kirjoittaja arto s Näytä viestiTuo kyllä herättää omistamisen halua. *drool*
Leave a comment:
-
Eeeiiiii välttämättä. Google translate defaulttina kääntää kaikki kielet englannin kautta.
Leave a comment:
-
Kannattanee kokeilla kääntää ensin englanniksi ja sitä suomeksi. Voi olla viksumpaa tekstiä.
Leave a comment:
-
Guest repliedAlkuperäinen kirjoittaja J-M Koopikka Näytä viestiVai tekekö Audi pikkusportin kanssa "bumwagenit" ja nimeis sen 1S, ettei S1 kokisi inflaatiota, niinhän tapahtui 1M:n kohdallakin.
Leave a comment:
-
Kiitos... Toi google translate selvensi asiaa aivan h*lvetin paljon...
Leave a comment:
-
Vai tekekö Audi pikkusportin kanssa "bumwagenit" ja nimeis sen 1S, ettei S1 kokisi inflaatiota, niinhän tapahtui 1M:n kohdallakin.
Leave a comment:
-
Guest repliedGoogle translator on todella näppärä, aikaa meni sekunteja http://translate.google.com/ :
Harvinaista, että kannan pian tulla markkinoille malli oli spekulatiivinen kuin tulevan Audi S1 ??perusteella pienen A1. Meillä on vielä kokeilla luoda "asiaintila".
On varmaa, yksi asia: On urheilu malli A1 sarjan tulevat jotka ovat nyt toistuvasti nähty prototyyppejä tyypillisiä malleja terävä neljä pakoputket esitetty. Jopa nimi katsotaan asettaa: S1. Ilmeisesti yksi on todella naimisissa Audi uudelleenkäyttö koodi legenda.
Mutta nyt kuitenkin spekulointia alkaa: quattro quattro vai ei? Onko näyttöä siitä, että ei ole koskaan ollut S-malli ilman ajo kontallaan ja yksi ei ole varma Ingolstadt tauko käytettäessä tarujen pikakuvaketta S1, joka seisoi projektio WD, tämä perinne. Puhuvat kustannuksia. Jopa Polo WRC itsestään neliveto ja rajoitettu painos A1 quattro on rakennettu käsin ja perustuu enemmän alennetun A3 alustan kuin A1. Jotta tuotanto versio Quattro ajaa Ingolstadt pienimmän näyttää olevan alustaa voidaan helposti muuttaa vahvana.
Ja myös vetopuolelle Joitakin kysymyksiä jää auki. Useat lähteet sanovat uuden 1.8 TFSI, joka on noin 220 hv löytää tiensä S1. Se voisi olla tietenkin, mutta yksi facelift on täysin uusi moottori sarjan vanhan alustan näyttää olevan melko epätodennäköistä. Kuulostaa uskottavalta huhuja että kuuluisa 2,0 TFSI käyttää jatkossakin. Vaikka ei vaiheen laajennus on 256 hv - säilyttämiseksi suhteessa etäisyys A1 Quattro - 225-230 hv, mutta se saattaa jo olla. Yksin ympäri Mini John Cooper Works lopetettu.
Olipa tai ilman S1 Quattro, 1,8 tai 2,0 litran tulee - se on kaikki tiedämme pian jos Audi vetää kankaan pois uusi huippumalli. Olemme innoissamme kuuma aihe, hän tulee varmasti takaisin!
Leave a comment:
-
-
-
5-ovisessa katto on hieman pidempi joten siinä suurin ero. Kävin katsomassa omaa sportbackia tuossa pihalla ja kyljen uloinkohta on ovien alaosan taivutuksessa jotka kuvissa näyttävät erilaisilta 3- ja 5-ovisissa
Leave a comment:
-
Kyljistä kuvan mukaan tuo mitta olis eli vois hyvinkin olla kahvat tai ovipellit ulompana kuin 3d mallissa.
Leave a comment:
-
Olisko takaovien kahvat ulompana. Tai sivupeileissä eroa jos ne otetaan leveyden laskuihin mukaan?
Leave a comment:
-
Mitäs eroja näillä compact coupèlla ja sportbackillä nyt on muuta kuin kaksi ovea? Mitta kuvia kun katsoo niin lähes kaikki mitat ovat vastaavia korkeutta ja leveyttä lukuunottamatta. Korkeus ero kai voi tulla alustasta, mutta mistähän ylimääräinen 6mm leveyttä tulee?
Kai nuo samalla tehtaalla ja samoista osista on kasattu eli ei valtavia eroja luulis olevan?
Leave a comment:
Leave a comment: