Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi e-tron SUV

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Mulla on myAudissa dataa ~59tkm mistä ~33% omaa ajoa, tuolla ajalla kulutus on ollut 28,4kWh keskinopeudella 37,7km/h - auto tuli Tukholmalaiselta kiinteistövälitysfirmalta. Nyt syksyllä 7000km matka-ajoa 25,9 kWh keskinopeuden ollessa varmaan reilut 80.

    "Seisontajarru: häiriö! Hakeudu huoltoon"... tuo on autossa ikävin asia. Talvella autopesun (user error) jälkeisenä aamuna nykäisee tuon hälytyksen eikä ACA toimi. Autossa siis A8 D5:ssä esitellyt (liian?) hienot "sähköiset" ovenkahvat jotka ensin mikrokytkimellä tunnistavat kahvan liikkeen jja aukaisevat lukon, lopuksi vaijerilla pakkoaukaisevat oven lukon kun kahva vedetään ääriasentoon. VCDS:ää jäljittämällä vika kohdistui oven ulkokahvaan. Tokenee kyllä kun auto lämpiää.

    On kyllä hyvä auto ajaa, ei pärjää autona C7.5 A7:lle - se oli hyvä. Vaan kyllä tämä hyvin matkaa taittaa. Parhautta on suht vakaa latausteho mikä pysyy 150kW:n paikkeilla 80% asti. Tuntuu vaan nuo työmatkan varrelle osuvat kotimaiset latausasemat joskus arpovan väärin autolle annetun tehon.

    360 kameroiden laatu erittääin hyvä sekä ajoavustimet toimii hyvin.

    Noin 84000km ollessa mittarissa näyttää Car Scanner 100% ladatulle akulle 80,1 kWh varausta, joka laskennallisesti tarkoittaa 92,6% SoH (ennen 93HV päivitystä).

    Auton huolto sattunee vielä tämän vuoden puolella, pitää ennen sitä kurkata takamoottorin vuotosäiliö. Näkyi olevan takamoottorista (ainaki) yksi suurempi osanumero/revisio kuin tuo mitä simolammikko videollaan korjaa.

    Comment

    Working...
    X