Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Porsche Cayenne Turbo '06

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viesti
    Ei oo hankalaa. Kaikkea saa kyllä helposti mutta ne possuspessu osat maksaa sitten ihan perkeleesti. Tyyliin nokkaketju euroa vaille 300€, kiristin 129€ jne. Sit taas noi VAG sukuiset kuten voimansiirron osat on ihan naurettavan halpoja, etuvetarit 150€/pari rahteineen, kardaani 80€ rahteineen jne.

    Tuossa mun autossa on kyllä tehty jo paljon edellisten omistajienkin aikana kaikkee mutta kilometrit vaan saa kiinni kaikki ne loputkin vikakohteet. Tällä on kohta 318tkm ajettu ja pikkuhiljaa kaikki ne kohteet jotka voi vanhuuttaan hajota, on nyt hajonnu.

    Mutta jos siinä edellisellä kirjoittajalla on paine tällainen saada niin tervetuloa tarjoamaan. Ei olisi varmaan ihan mahdoton vääntö saada mua luopumaan tästä. Viikon päästä tulee työsuhdeauto pihaan ja siitä kun loppuu liisarisoppari niin pitää ostaa joku oma matkavessa ihan omalla rahalla.
    Otat tuon mun 214tkm ronsun vaihdossa ni alamma vääntämään kauppaa.

    Comment


      Tuliko tuon kitin mukana uudet osat kaikkialle missä venttiilikoneistossa on kuluvia osia? Ts.samalla kun osat on irrallaan niin tottakai uusii kaikki, pitikö tilata muita osia? Paljonko öljyä tulee pois ja laitoitko takas vain saman määrän vai vaihdoit samalla kaikki, joka myös selittäisi parempaa käytöstä?

      Itellä mk1 Q7 430t ajettuna joka toimii pelottavankin hyvin, mutta projektina tämä voisi olla mielenkiintoinen ja opettava...

      Comment


        Ei oo mitään mieltä vaihtaa kaikkia liikkuvia osia, helpompaa ja halvempaa siinä kohtaa vaihtaa kokonaan uusi venttiilikoneisto. Tuossa kitissä tulee muutama upgrade osa kriittisiin kohtiin ja sit muutama eri kokoinen porantera jolla avarretaan tai isonnetaan toisia kohtia, ei oo siis pelkkää osien vaihtoa vaan ihan muutetaan koneiston sisällä kulkevan öljyn määrää. Öljyä tulee pihalle kaikki mikä ei jää putkiin ja momentinmuuntimeen eli melkein kaikki. Kyllä sitä lähemmäs kymmentä kuin viittä litraa saa varata täyttöön. Minähän tuohon vaihteistoöljyt ja suodattimen kertaalleen jo vaihdoin heti viikon ajon jälkeen silloin kun tämän ostin toissakesänä, ei johdu siitä tällä kertaa muutos. Ei noilla "vanhoilla" ollu ajettu kuin muutama tuhat kilometriä.

        Ronsun vaihtotarjous on mielenkiintoinen mutta luulen että oon nähny riittävän monta C5:sta jo loppuelämän tarpeiksi.

        Comment


          Jääradalla käyty tänään riehumassa yli 50 litraa bensaa. Vaihteisto toimii aivan 10/10 nyt ton venttiilikoneiston puukottamisen jäljiltä. Muutenkin päivä meni ilman isompia teknikaaleja, mitä ny aamulla lähteissä meinas mennä tunteisiin kun auto valitti (ensimmäistä kertaa muuten) että avaimesta on patteri loppu eikä kessy suostunu tunnistamaan että tiirikat on mukana. Meinas jäädä lähtemättä kun etin ensin uusia paristoja eikä se tuntunu sittenkään oikein lähtevän, en tiiä mikä oli mutta useemman yrityksen vaati että sai virrat päälle. Sen jälkeen kyllä toimi taas koko päivän. Hiukan ankee ettei varota yhtään etukäteen tuosta avaimen patterista vaan kuolee sit kerrasta.

          Tuli nimittäin huomattua että eipä toimi tässäkään autossa lukkojen mikrokytkin aukipäin. Ovet saa kyllä avaimella lukkoon mutta ei auki. Kannattais varmaan korjata ennen kun jää jonain päivänä pääsemättä autoon sisälle kun on patteri seuraavan kerran tyhjä.

          Comment


          • Mukavaa lukemista ollut kun itsekin etsinyt vastaavaa projektia. ( ei nyt ihan tuolla laajuudella mutta kuitenkin). Toivon mukaan pe saapuu 2004 4,5 turbo pihaan. ?
            Tuosta taka-katin poistosta, että laitoitko suoran putken ja siihen sitten päät? Onko tietokone herjannut mitään vai laitoitko tällaisen väliin?

            https://www.fvd.net/de-en/FVD111LAMS...ividually.html

            toinen kysymys, että onko rengas suositusta kesäksi. 21 vai 22 tuumaiset?

            Kiitos!

            Comment


              Ohoh, aika tyhmänrohkee veto :) No ei, jos tällaista meinaa niin turbo on ainut jota kannattaa edes harkita.

              Ei noiden kakkoskattien jälkeen ole enää happiantureita, ei herjaa mitään. Toteutus oli niin että kokonainen kattiputki kiinni ruuvipenkkiin, siihen hitsikoneella pari kolme jigitankoa katin molemmin puolin, sitten lentävällä katti pois välistä ja tigillä suoraa putkea tilalle. Tai ei ihan suoraan kun piti pari mutkaakin rakentaa mutta tuolla tekniikalla kuitenkin. Hammupovic ne minulle askarteli. Niitähän saa ihan valmiinakin aftermarket tuotteina mutta pidin sen verran arvokkaina että mieluummin tuin kotimaista yrittäjää ja tilasin halvemmalla kustom osaa.

              Vannekoosta nyt muuta osaa sanoa kuin että mulla on 22" kesällä, samoin toverilla jolla samanlainen Cayenne. Menee ilmajousilla aika pehmeesti sittenkin enkä usko että 21" ja 22" välissä on mitään huomattavaa eroa. Ite tosin ajoin omat 22" kesäpyörät nyt aika finaaliin ja laitan varmaan jatkossa ihan OEM kokoa 19" orkkisvanteille. Ihan vaan koska nuukajulli ja säästää rengaskuluissa. Jos nuo rumat tarvike 22" vanteet kiinnostaa niin ne saa tulla ostamaan pois.

              Comment


              • Juu lukenut aika paljon näistä mutta varsinkin kun en ole itse vielä nähnyt autoa. Tulee Ruotsista kun halusin sinisen, mustalla sisustuksella enkä ole vuoteen törmännyt sellaiseen mutta nyt tuli Tukholmaan. Saa nähdä millainen romukasa tulee. ( toivottavasti tuoja ymmärsi autoista jotakin :) )
                Tuo pakoputki modaus tehdä heti + kaikki mahdolliset öljyt.

                varmaan 21" etsiskellä ja siihen 275/35 renkaat.

                Comment


                • Auto tuleekin jo huomenna :)
                  Saako udella mitä vaihteistoöljyä olet käyttänyt? (ja peräöljyt?)

                  Uskalktaakohan vaihteistoon tällaisen kitin ostaa? https://www.topautoosat.fi/meyle-7518246.html

                  Comment


                  • Miksei uskaltais, eihä tossa ookku suodatin öljyt ja tiiviste.

                    Comment


                      Oon laittanu ihan mitä kaupasta on kannussa myyty. Viimeksi Teboilin öljyä. En oo näillä ajo/huolto suhdeluvuilla välittäny vähääkään muusta kunhan oikeet luokat ja speksit löytyy.

                      Comment


                      • No niin pihassa. Kommelluksia päivä täynnä kun akku oli tyhjä satamassa ja lukko pyörii vain tyhjää.

                        Pari kysymystä tuli.
                        Oikealla oleva bar-mittari ei värähdäkään. Ajatuksia / milloin pitäisi liikkua?
                        oikea peili ei liiku kun yrittää säätää sisältä
                        kuskin puolen sisälämppäri ei puhalla.

                        ilmeisesti todella projekti tuli hankittua. Tuo bar-mittari kyllä huolestuttaa.

                        Comment


                          Jos projektin hankit niin kannattaa avata uus projektitopikki saman tein. Oletan että ylläpito näitä minun autoon liittymättömiä sitten kuitenkin siivoilee.

                          Kyllähän sen ahtopainemittarin pitäis nousta jos vaikka johonkin vastamäkeen lähtee kiihdyttään isolla vaihteella. Nousee se paikaltaan kaasu pohjassa kiihdyttäessäkin mutta siinä vaiheessa on niin paljon tapahtumia että ei paljon tuu mittareita katottua itellä ainakaan. Joko se ei ahda tai mappianturi on rikki, siitä luulis kyllä jäävän vikakoodikin. Voihan se olla vaikka mittaristovikakin. VCDS:llä saa vikakoodit luettua, sellainen tai joku muu vastaava vikakoodinlukusofta on aika lailla must hankinta.

                          Jos ei ilmaa tuu jostain suulakkeista niin vika lienee lämmönsäätöläpissä ja peilin kohdalla voi olla melkein mitä vaan mutta johtosarjavika oven saranan kohdalla ei olisi ennenkuulumatonta.

                          Sen oon huomannu että akku tarvii olla hyvä tai sekoilee sitten jopa ajon aikana auto käynnissäkin. Kaikki random vikavalot jäi omasta pois samantein kun pisti uuden patterin. Sullakin jos oli '04 mallinen niin saattaa olla kahdella akulla, ne saa melkein parina sitten vaihtaa jos haluaa ettei tarvi asiaa miettiä.

                          Comment


                          • No juu totta. Ajattelin vain, että näkemystä löytyy kun koko auto melkein purettu.

                            kiitos vastauksista.

                            Täytyy huomenna yrittää tutkia ja juu akun vaihto.

                            Comment


                              Talouden dieselpaku kun oli melkein kuukauden tallissa remontissa niin piti tällä ajella. Ei nyt varsin paljon harmittanut kun oli vielä lunta ja jäätä. Tuhannen kilometriä nyt ajettu edellisen moottorin irrotuksen jälkeen ilman ongelmia. Se onkin kirkkaalla marginaalilla uusi ennätys. Viime viikolla sain shitroenin taas läjään ja otin tämän pois tieliikennekäytöstä. Olis voinu vallan ajaa jatkossakin mutta helpommin tulee parsittua muutamia pikkubugeja kun saa rauhassa tehdä. Plus että talven jäljiltä ajotietokone jäi näyttämään lukemaa 24.1L/100km keskikulutukseksi. Siihen 5€/päivä päälle veroja ja vakuutuksia niin ollaan koko lailla 300€/kk kuluissa vaikka ei laske kuin pelkän 7km suuntaansa työmatkan, muut huruajot sitten extraa. Ehkä pidän tämän jatkossakin enemmän harraste- kuin päivittäiskäyttöautona :)

                              Uudet kesärenkaat ostin, vanhat 22" oli sen verran kamalat ja rumat että hommasin nyt alkuperäisille vanteille sopivat 275/45R19 Kumhot. Takaluukun pohjalle tarvii kurkata, kaksi eri kertaa on nyt kuulunut reteoista aikamoinen pauke ja häiriöääni. Porschekin tunnustaa sukuaan ja laskee VAG-tyylisesti kaikki sadevedet sisälleen. Bosen vahvistin on nimittäin siellä tavaratilan pohjan alla alimmaisena ja panokaton viemärit kun tukkeentuu niin ajaa veden sitten sinne ja kastelee vahvistimen. En ole sitä purkanut vielä näkyviin mutta vaiva on ameriikan forumeilla sen verran yleinen että ennakko-odotus on aika vahva vesivahingolle.

                              Ilmajousien venttiilien tiivisteet vois vaihtaa ja kompressoriin vaihtaa uudet tiivisteet kanssa. Toimii vielä ihan 9/10 mutta parempi olisi kai joskus huoltaa ennemmin kuin korjata vasta sitten kun menee rikki. Perämurikoiden ja keskitasurin öljyt vois vaihtaa kanssa niin olis sitten nekin hoidettu. Kyllä sitä kaikkee pientä vaan olis näperrettäväksi ihan loputtomasti.

                              Comment


                                Pitkän aikaa vaan ajettu ja tankattu. Parit ratapäivät ilman mitään mainittavaa. Öljyä kuluu juurikumien välistä ja vuotaa pihalle yhteensä noin litra/1000km, en meinaa tehdä asialle yhtään mitään muuta kuin lisätä sitä mukaa kun öljykannun kuva syttyy mittaristoon.

                                Muutama viikko sitten syttyi "brake booster fault". Sähköisen alipainepumpun kovamuovinen putkisto on samaa haperoa vag-muovia kuin jäähdytys- ja huohotusputkistokin ja tämähän oli vain ajan kysymys koska murenee nämäkin rikki. Vikakoodeja lukiessa ilmoitti myös vuodosta maffin ja kaasuläpän välissä. Näistä nyt eskaloitui sitten ostopäätös savutesterille jollaisen eilen laitoin tilaukseen.

                                En ole boost leak testeriä vielä hankkinut tai rakentanut, kokeilen tuolla savukoneella nyt ensin ja alan sitten vasta paineilman kanssa kokeilemaan.

                                Comment


                                  Tää oli taas toista kuukautta pois liikennekäytöstä, huomasin ihan vahingossa toissapäivänä että ei helvetti, täähän tarvii katsastaa tällä viikolla. Ja ei muuta kun tragicomin sivuilta kliks auto ajoon ja seuraavana päivänä ruokatunnilla näyttään konttorille. Kuten oletinkin, läpi meni että heilahti ilman huomautuksia. On kyllä varsin mukava auto. Oikeastaan ainoo isompi miinus on se, että tuollainen iso ja äänekäs vulgääri mauton mörkö kun joku vanha Cayenne on, tuo esiin kaikki ne puolet jotka tekee minusta huonon kuljettajan. Kaikki öykkäröinti ja kiihdyttely ja yleinen perseily liikenteessä on vaan liian hauskaa kun on voimaa ja massaa. Ei vaimon pösöllä tuu ajettua ollenkaan niin aggressiivisesti.

                                  Tämä sit näkyy kyllä tankatessakin. Käytiin tossa iltareissu Tampereella perheen kanssa elävissä kuvissa (matkaa noin 50km suuntaansa). Lähteissä tankkasin sen mitä lähimaksulla saa eli 50 eurolla. Paluumatkan puolivälissä syttyi "please refuel" mittaristoon. 100 kilometrin ajo maksaa abouttiarallaa 40€ näillä bensahinnoilla joka rajaa käytön aika pitkälti sellaiseen sunnuntaiajoon mihin harrasteauto toki kaiken parhaiten sopiikin.

                                  Comment


                                    Ja heti kun pääsin kehumaan niin karma kosti. Eilen aamulla talven ensimmäiset totisemmat vajaan kymmenen asteen pakkaset ja kuskin oven lukko jäässä. Ei aukee sisältä, ei aukee ulkoa. On ne ainakin tasalaatuisia kun vuosikymmenestä toiseen täysin katkeamaton ketju lukkoja ja kahvoja jotka ei toimi. Team Doorhandle elää ja voi hyvin.

                                    Iltapäivällä taas sai oven auki kun ilma vähän lämpeni ja sisälläkin oli jo lämmintä kun olin ketterästi ja arvokkaasti kiivennyt apukuskin ovesta ajajan paikalle ja työpaikan pihassa samaa kautta ulos. Vaan ompahan yksi työmaa tuokin ovi purkaa. Samaa sukua kuin samanikäinen vaikka 3C passatti jossa koko välikarmi pitää nostaa johtosarjoineen päivineen pois ja senkin takaa vielä porata niittejä auki että saa lukon pöydälle. On jopa niin työläs purkaa että tekis mieli heti vaihtaa uusi mutta ei sellaista nyt ole tähän hätään niin pakko vaan yrittää elvyttää vanhaa.

                                    Oletan että Touareg ja Q7 on samanlaisella rakenteella, suosittelen varaamaan vähintään kaksi tuntia aikaa jos lukkoa meinaa vaihtaa, varmaan enemmänkin. Siinä missä pari vuotta vanhempaan, esmes C5 koppaiseen vaihtaa lukon vartissa.

                                    Comment


                                    • Joo en tiedä mitä tuohon on skitsoiltu volkkarilla. Homman pitäisi mennä niin, että pahvi irti, tangot ja vaijerit ja putket ja letkut ja piuhat irti lukosta, ja pari pulttia auki ja uusi osa sisään. Suunnittelu onnistui näin vielä 90-luvulla, tiedä sitten miksi on hyvästä tavasta luovuttu. Pakkohan siihen jokin syy on olla.

                                      Comment


                                        Olisko tullut sitten 90-luvun oven sisään lisää rautaa (törmäyspalkkeja yms.) joka taas aiheuttaa tilanpuutteen ja kaikkien osien uudelleenjärjestelyn.

                                        Comment


                                          Ja karmaa ihan tuelta lisää. Rouva kävi tällä viikonloppuna Särkänniemessä mukuloitten kanssa ja sieltä lähtiessä parkkilippua ikkunasta ulos ojentaessa bojoinggg ja ikkunahissi paskaksi.

                                          Purin taas eilen sen niiteillä kasatun oven ja kirosin ääneen sitä ihmispersettä joka tuon paketin on tuollaiseksi suunnitellut.

                                          Tietysti vähän vähemmän tyhmä hahmo olis vaihtanu sen ikkunahissin siinä samalla ihan vaan varmuuden vuoksi kun purki oven edellisen kerran... Näköjään vielä tälläkin iällä on oppirahoja maksettavana.



                                          Muutempa ei oo paljon tapahtunu. Korjasin joku aika sitten sähköisen alipainepumpun vuodon ja vaihdoin ehjän plenumin. Muuttui käytös aika merkittävästi smoothimmaksi kun ei oo enää 10mm reikää tekemässä imu-/ahtovuotoa. Kumma juttu. Öljyä vuotaa jostain edelleen pikkuhiljaa pihalle, oletettavasti venakopan kansien välistä. Uusin sinne kyllä ihan ensitöikseni tiivisteet kun tämän ostin mutta ne kopat on avattu jo monta kertaa sen jälkeen ja ompa siitä ensimmäisestä vaihdostakin kohta jo kolme vuotta eikä tarviketiivisteet välttämättä sen kauempaa nykyään kestäkään. Alkaa oleen henkisesti sen tasoinen ongelma selvittää että niin kauan kun öljyä kaupassa myydään niin kaadan lisää sitä mukaa kun kannun kuva syttyy mittaristoon. Tai sitten saa jonain päivänä jonkun inspiraationpuuskan ja koijaa mutta toistaiseksi ei oo paljon menoa haitannu.

                                          Tässä kun bensa on maksanut nyt lähemmäksi kolmea kuin kahta euroa niin onhan siinä jotain hienoa kun ajelee kaupungilla joutavaa hurua ja tulee sellainen tunne että ihmiset katsoo "Toi jätkä tietää jotain mitä minä en... Miksi se muuten ajais tommosella möhköllä jolla ajaminen maksaa 60€/100km" :)
                                          Viimeksi muokannut hopsis; 13.7.2022, 16:52.

                                          Comment


                                          • Possu näytti olevan myynnissä?

                                            Comment


                                              Oli joku kamppis ni laitoin tyrkylle. Odotukset oli aika lailla nollissa ja sitä sain mitä odotin.

                                              Huutokauppahahmot laitto kysymättä huutokaupan päättymään keskellä viikkoa, arkipäivänä klo 19.10

                                              Sen verran montaa autoa tuolta huutanut ja ostanutkin että kyllähän ainut aika saada se hullunmylly käyntiin on perjantain ja lauantain ilta 20-22 välissä päättyviin huutokauppoihin. Ei ne pässit edes kysyny että montako päivää pidetään tai koska laitetaan päättymään. Olkoon, ajan itte. Varsinkin nyt kun tuli talvi ja toisesta autosta haldeksi paskana.

                                              Comment


                                              • No vertaistukena voin kertoa, että sq5 ei ole merkittävästi helpompi myytävä. Ollut nyt hetken tovin myynnissä ja alkaa optimismi pikkuhiljaa karista ? Nyt on jo varmaa, että tuosta tuli kerralla eniten arvoaan menettänyt peli, mikä mulla on ollut.

                                                Comment


                                                  No mua ei arvonalenema haittaa tossa vähääkään, enemmän harmittaa kun ei oo vaan oikein mahdollisuuksia käyttää. Työajoihin se ei sovellu ja kaikkee muuta on lopulta niin vähän että tuntuu aika turhalta pitää liikenteessä ja maksaa verojavakuutuksia jos ajaa muutaman tonnin vuoteen yhteensä.

                                                  Comment


                                                    Uuden akun laitoin kuukausi sitten kun keväällä ajelut loppui akun kuolemiseen kerrasta. Ihan mukavaahan se on taas ollut, mitä nyt eilen tuli taas uusi vika. Aiemmin päivällä kävin jossain asioilla, kaikki toimii normaalisti, sitten muutamaa tuntia myöhemmin ei millään käyntiin. Starttaa kyllä, hörähtää sekunniksi ja sammuu. Mittaristoon tulee "PSM Failure Workshop". Tänäpä luin vikakoodit ja siellä olikin kaasupolkimen asentoanturilta kolme eri vikakoodia, näiden nollaaminen ja prum, kerrasta käyntiin.

                                                    En vaan oikein usko että olisi lopullinen ratkaisu, eiköhän tuo tee sen vielä jossain vittumaisessa paikassa uudestaankin, nyt jäi sentään kotipihaan. Jospa tästä avais vaikka remonttikaljan ja menis repiin lattiamattoja ylös. Näissä on ihan yleinen ongelma että kattoluukun tukkeutuvat vedenpoistokanavat valskaa lattiamattojen alle vettä ja siellä on jotain todella huonosti suojattuja johtoliitoksia jotka mätivät sitten kun kastuvat. Olen sitä hommaa lykännyt kun ei ole ollut aiemmin tarvetta mutta on tuollainen intermittent pedaalianturin vika kyllä niin haamuvika että melkein tekis mieli väittää että ei se anturi oikeasti ole vialla.

                                                    Comment


                                                      Mulla smartin kaasupoljin on tehnyt saamaa todella satunnaisesti. Yleensä talvella kun on ollut viikkotolkulla loskaa ja märkää. Vetelin enston kontaktirasvaa liittimeen ja se tuli siitä tyytyväiseksi. Smartissa täytyy aina olla obd kikkula mukana pahan päivän varalle, niin sitten sitä ei tarvii :D

                                                      Comment


                                                        Sais se ny minun mielestäni edes limppiin asti mennä, jos vaikka tarvis saada lämpöä tai viileää autoon sisälle niin käydä louskuttais edes tyhjäkäyntiä mutta kun ei suostu pysyyn käynnissä ensinkään.

                                                        Kuskin puolen lattiamaton nostin ylös ja kaivoin johtoniput näkyviin, ei siellä kyllä ollut mitään huonoa näkyvissä.

                                                        Comment


                                                          Eilen vaihdoin talvipyörät alle, muuten on tämäkin toiminut taas kuin kello. En lopultakaan löytänyt mitään syytä miksi se kesällä kerran herjasi kaasupolkimen asentoanturia, pakko uskoa että se on ollut jokin haamuvika. Olisko taas kuitenkin käyny jännitteet vähän alhaalla välissä kun aika harvalla käytöllä kuitenkin.

                                                          Hommasin nyt autoon kiinteän ylläpitolaturin joka saa olla sitten vaikka ympäri vuoden kiinni, olen kaksi akkua tästä autosta rikkonut ihan omaa laiskuuttani kun auto ollut viikkoja tai kuukausia ajamatta ulkona akku paikallaan. Talvirenkaat pyöräytin että on joku auto jonka kanssa ei tarvi tuijottaa säätiedotusta, arkikäyttikseen on uudet talvirenkaat tilattu mutta ovat vielä rengasliikkeessä ja näyttää nyt olevan yöpakkasia jo ihan tosissaan.

                                                          Comment


                                                            Jeppistä. Yksi talvirenkaista oli kesän aikana vajuuntunu melkein tyhjäksi. Läksin sitä aamusella rengasliikkeeseen korjauttaan. Eipä tarvinnu ainakaan tänään korjata, matkalla hirvi keulaan ja auto lavetilla korjaamolle. Ei sattunu ittelle mitään, ei tullu ketään tuulilasista syliin ja autokin olis saattanu olla ajokuntoinen mutta parempi kun ei ala säätään, antaa hinurin viedä niin ei tarvi ainakaan sen takia tapella vakuutusyhtiön kanssa.

                                                            Comment


                                                              Noviddu :(

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X