Toki riippuu autosta ja missä lämpöanturi sijaitsee...Nakuanturihan tuossa vinkkiä antaa ja logilla selviää, missä mennään. Se on tietenkin säätäjästä kiinni, paljonko halutaan korjata.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi RS4 B5 rojekti
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viestiSe on helppo tarkistaa valitsemalla kanavat 90 ja 91, ja katsomalla että muuttuuko arvot kun polkaisee kunnolla kaasua. Arvojen pitäisi muuttua noin 22 astetta.
Tuli voitettua Saksanmaalta S4 kannet, ihan vaan pahan päivän varalle. Miksei muillekkin. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Lupe-81 Näytä viestiNo ne S4 kannet ei ainakaan tue noita sun ahtimia. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja kestom Näytä viestiEi ole tarkotus laittaakkaan kiinni. Sai niin edullisesti, että piti ottaa. (:
Ja juu kanava 93 ei näytä hyvältä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mikse Näytä viestiS4 kannet? Sehän on kuin laittais rahaa pankkiin, Kreikan pankkiin.
Pitänee laittaa jako kohdilleen ja samalla vaihtaa termostaatti kun ei lämmöt nouse kun n.80c.
Comment
-
Ei se ole tarkka... Sen hihnapyörän kun voi laittaa muutaman millin heitolla paikoilleen, ja samoin se suojamuovi hihnapyörän alla. Eli pahimmassa tapauksessa heittoa tulee millejä.
Eli kampura pitää lukita sillä lukituspultilla, ja sitten katsoa mitä se hihnapyörä sanoo. Voi olla että se on kohdillaan, mutta hyvin voi myös olla heittoakin. Eli vasta tuon kampuran lukituksen jälkeen siihen merkkiin voi luottaa jos tietää että se on oikein.
Comment
-
Pitääpäs tarkkaille uudemmankerran jakoa.
Nyt nakkas painevikaa. Ahdot nousee todella huonosti, pitkään saa vedättää, että lähentelee edes 1bar. N75 kun ottaa letkut irti ja tulppaa paine puolen ja jättää kellolle menevän irti kokonaan, niin kylläpä rupeaa paineet nousemaan vikkelään ja pysyy linjassa pyynnin kanssa. Jossain ohjaupuolella on vika, mistähän vikaa etsimään?
Pyynti huittelee menojaan N75 kiinni ollessa. N75 vaihdettu ja N249 ohitettu tuloksetta. Painetesti tehty > ei vuotoja missään, ei vikakoodeja.
Comment
-
No mikä tahansa n75:lle menevistä letkuistahan aiheuttaa potentiaalisia heilahtelu ahdoissa, mutta jos ne kaikki on testattu, niin ok.
Tai siis ei mikä tahansa, mutta 2/3 voi aiheuttaa mielestäni ahto-ongelmia.
Comment
-
Viitaten Väinölän jako ongelmaan ja sun bank1 -12 astetta ja bank2 -8 lukuihin niin kannattais laittaa se kampuran lukitsin sisään ja kattoa ettei kampuran hihnapyörä ole liikkunut. Se ei varmaan noita ahto ongelmia yksin tuota mutta jos jako on persiillään niin on voinut myös venat ottaa osumaa.
Toinen vois olla EGT sensorivika, mutta en jaksa lukea koko threadiä jos se on jo käsitelty. Vosit jonku koosteen laittaa mitä on tehty ja fiksattu niin helpottas mietintää.
Comment
Comment