Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Dodih, ketä palstalainen myöntää sen että meidän lapset on samassa päiväkodissa?
    Eli alakarakallion päiväkodin pihalla n. 8.15 aamulla bongattu harmaa A4/A6 sedan klubin rekkarialusella.
    Oli aamulla vauhti päällä niin hyvin että tajusin ainoastaa -harmaa auto, clubin merkki- :)

    Comment


    • Eilen kauppareissulla joku on hakenut itelleen uuden A8 W12.. Mukavasti jutteli aadi lähteissään kun odotin vartavasten pihalla.:)

      Comment


      • Dodih, ketä palstalainen myöntää sen että meidän lapset on samassa päiväkodissa?
        Eli alakarakallion päiväkodin pihalla n. 8.15 aamulla bongattu harmaa A4/A6 sedan klubin rekkarialusella.
        Oli aamulla vauhti päällä niin hyvin että tajusin ainoastaa -harmaa auto, clubin merkki- :)
        Tarkotatko alakarakallion päiväkodilla leppäsillan päiväkotia? Jos tarkotat, niin oot nähny mun auton. Ei oo lapsia, mutta avokin oon laittanu joka arkiaamu sinne =) Lakkoiluista johtuen emäntä on saanu mennä diudilla tän ja eilisen päivän.
        Viimeksi muokannut otaopa; 4.3.2010, 09:56. Perustelu: lainauksen lisäys

        Comment


          Vihreä S6 C4 suksiboksi sävy sävyyn ja acf-kilventausta länsiväylällä hanasaaren kohdalla äsken.

          Comment


            Tarkotatko alakarakallion päiväkodilla leppäsillan päiväkotia? Jos tarkotat, niin oot nähny mun auton. Ei oo lapsia, mutta avokin oon laittanu joka arkiaamu sinne =) Lakkoiluista johtuen emäntä on saanu mennä diudilla tän ja eilisen päivän.
            Juuri sitä päiväkotia, muotoilin "epämääräisesti" paikan ettei tuu mahdollisesti sanomista jos liian tarkkaan ilmoittelen kyseistä paikkaa.
            Mietinkin tänä aamulla kun oli diudis siellä parkkisella että taitaa olla joku "tarhatädeistä" kyseisellä autolla liikkeellä. Oli sun emännys osannut pakittaa sen auton ruutuun, josta päättelin tänään ettei ole ketään kiireinen isä/äiti tiputtamassa lapsia. Ja tänään tajusin sen että oli A4:nen kyseessä.

            Ot: Ihmisen logiikka, kun on kiire niin auto ajetaan parkkiin keula edellä, koska "silloin pääse nopeammin". Unohtuu vain se että menee +-0:lle homma kun joutuu kuitenkin pakittamaan sen auton pois ruudusta. Siis hommahan pätee esim kun viet lapsen tarhaan ja jatkat matkaa hetken päästä.
            Käsi ylös kun tunnistaa itsenä edellisestä. Itse ainakin syyllistyn tuohon melkeinpä joka kerta :)

            Comment


            • Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viesti
              Vihreä S6 C4 suksiboksi sävy sävyyn ja acf-kilventausta länsiväylällä hanasaaren kohdalla äsken.
              Minä se taisin ollaa mikäli punaisella b6:lla pyyhälsit ohi.
              Oma morjenstaminen tuli pienellä viiveellä kun ei heti huomannut mikä siinä ohi meni.
              Tutun näköiset kilventaustat näytti b6:stakin löytyvän.

              Comment


                Tänään noin puoli kasin aikaan aamulla Hämeentien ja Kustaa Vaasantien risteyksessä tulit viereeni keltaisella B5 S4 Avantilla (jossa vanhanmalliset kilvet) ja lähdit valojen vaihduttua jahtaamaan innokasta Haldex-Volvoa keskustan suuntaan. Sinäkö se olit?

                Comment


                • Tänään tuossa kahden aikaa bongattu Lahden Stormin kohdalla musta Ur-quattro.
                  Saman laitteen olen bongannut useasti Lahden ympäristössä.

                  Comment


                    Viime lauantaina oli tommonen A8L W12 kylällä parkissa. Tummansininen muistaakseni. En edes muista oliko siinä kilpiä.... tais olla. Niin BAD-8 nähty muutaman kerran taas kylällä.

                    Comment


                      Kävi tänään autokauppias pajalla keltaisella rs4:lla, joka oli "täynnä" geggo tarroja.
                      Siinä mielessä "bongaus" että oliko jonkun palstalaisen vanha RS?

                      Comment


                        _Samppa_ tuli prismassa vastaan, normaali perjantai bongaus.. =)

                        Comment


                          Tänään oli vaasassa varastokadulla kokopunanen TT 165kw q parkissa röydsterin vieressä, "I wonder who..."

                          Comment


                          • Tyylikäs kolmen A6:n (C6) rivistö vierekkäin Jumbon parkkiksella noin klo 15.

                            Comment


                              Kukas kiilasin mun rouvaa tänä aamuna ennen kuutta kolmostiellä ylöjärven kohdalla punasella farkku b6/b7:lla? Sen verran on rekkaria tiedossa että kannattaa varmaan katsellä ympärilleen tämän jälkeen

                              Comment


                                Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viesti
                                Juuri sitä päiväkotia, muotoilin "epämääräisesti" paikan ettei tuu mahdollisesti sanomista jos liian tarkkaan ilmoittelen kyseistä paikkaa.
                                Mietinkin tänä aamulla kun oli diudis siellä parkkisella että taitaa olla joku "tarhatädeistä" kyseisellä autolla liikkeellä. Oli sun emännys osannut pakittaa sen auton ruutuun, josta päättelin tänään ettei ole ketään kiireinen isä/äiti tiputtamassa lapsia. Ja tänään tajusin sen että oli A4:nen kyseessä.

                                Ot: Ihmisen logiikka, kun on kiire niin auto ajetaan parkkiin keula edellä, koska "silloin pääse nopeammin". Unohtuu vain se että menee +-0:lle homma kun joutuu kuitenkin pakittamaan sen auton pois ruudusta. Siis hommahan pätee esim kun viet lapsen tarhaan ja jatkat matkaa hetken päästä.
                                Käsi ylös kun tunnistaa itsenä edellisestä. Itse ainakin syyllistyn tuohon melkeinpä joka kerta :)
                                Ei se oo +-0 kun paikasta on yleensä helpompi peruuttaa pois kuin, että peruuttaisi paikkaan tullessa. Tällöin siinä voittaa kun lähtiessä pakittaa. Koskaan en peruuta mihinkään tullessani. Eri asia on jotkin ahtaat parkkipaikat jotka tietää etukäteen täyttyvän niin silloin on järkevä peruuttaa tullessa. TT:llä peruutteleminen on muuten yhtä helvettiä...

                                Comment


                                  se että menee +-0:lle homma kun joutuu kuitenkin pakittamaan sen auton pois ruudusta
                                  Tuo kyllä riippuu aika paljon siitä parkkipaikasta. Nyrkkisääntönä oon ite pitäny että jos ei oo mahottoman kiire päästä pysähydyksiin, niin otan sen pakkipaikan. Jos on kiireempi tai muuten ruuhkaa nin ajan nokka eellä. Varsinkin markettien paikoilla koitan kattoa "blondi"parkin, eli ajan suoraan sellaseen parkkiin josta pääsee suoraan pois. Ja tietenkin yleensä ei ihan läheltä kaupan ovia, vähemmän mahdollisia kolhuja kylkiin...

                                  Comment


                                  • Kuka tunnustaa? :)

                                    http://www.ess.fi/?article=273606

                                    Comment


                                      Kuka hullu tuol pystyy edes ajaa kovempaa kuin 20kmph :)

                                      Comment


                                        Alkuperäinen kirjoittaja frosty Näytä viesti
                                        Poliisin sivut

                                        Ei millään pahalla jos kolahtaa kohdalleen jollekkin, mutta tulipa toissa viikolla bongattua Lahdessa muuten vakio musta A4 B5 paitsi että takaluukun päällä seisoi varsin miehekäs spoileri. Vähän tähän tyylin. :D Siinä oli valehtelematta siiven kärkiväli melkeempä suurempi kuin mitä auto on leveä, vaarallisen näköinen. Niin.. ja kuskikin täsmäis poliisin kuvaukseen.

                                        Comment


                                          ai niinq tähän tyyliin? :)

                                          Comment


                                          • Ei toimi diffasin linkki..

                                            Oisko sama A4? Olen nähnyt vissiin saman laitteen myös. Siipi tosin ei ollut hiilikuitua, mutta muuten näytti ihan lumilaudasta tehdyltä. :)

                                            Comment


                                              Tuo kyseinen vehje on ihan Lahdessa. Tuosta on on aiemminkin ollut keskustelua. :)
                                              Melkein tuli riita tilanne kun sanoin et toi on vaaraksi liikenteessä, kun silmät vuotaa verta. :)

                                              Comment


                                                Sininen farkku a4 osu silmään kehä I (lahden motarin ja puksun välissä) tuossa 11.40 paikkeilla. Clubi kilventausta oli ja myös Gekko kiipeili takaluukussa vasemmalla puolella.

                                                Comment


                                                • Alkuperäinen kirjoittaja andre_ Näytä viesti
                                                  ... mutta tulipa toissa viikolla bongattua Lahdessa muuten vakio musta A4 B5 paitsi että takaluukun päällä seisoi varsin miehekäs spoileri. Vähän tähän tyylin. :D Siinä oli valehtelematta siiven kärkiväli melkeempä suurempi kuin mitä auto on leveä, vaarallisen näköinen. Niin.. ja kuskikin täsmäis poliisin kuvaukseen.
                                                  Mä voin käydä ottaa kuvan tosta vehkeestä, asuu tässä meikän neibörhuudilla. Aivan karmee viritys ja kuski todellakin sopii kuvaukseen.

                                                  Comment


                                                  • Jos kuski on sellanen 50cent-wannabe, niin sama kaveri tahtoi Renkomäessä vimmatusti tietää mitä mulla on auton konehuoneessa. Pelkkä vastaus, "luonnetta" ei riittänyt. Tivas että onko turbokone, vaikka mielestäni sen näkee liiankin hyvin päällepäin jos yhtään autoista mitään tietää. Ei vissiin ihan nokkelimmasta päästä se kaveri.

                                                    Comment


                                                      No mä vastaan aina et on vagio :D

                                                      Comment


                                                        Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänen Näytä viesti
                                                        Mä voin käydä ottaa kuvan tosta vehkeestä, asuu tässä meikän neibörhuudilla. Aivan karmee viritys ja kuski todellakin sopii kuvaukseen.
                                                        Mä tossa just toissa perjantaina bongasin sen kun olin salille menossa. Se käänty siitä huovilankadulta kallioistenkadulle kun olin liikennevaloissa, illalla kävelin sitten sitä radansivunkatua keskustaan ja kattelin kävellessä josko näkyis sitä A4:sta niin oisin käyny kuvan ottamassa :D Kovasti se jätkä munki autoa katteli vaikka ei oo mitää muuta kun quattro-tekstit oviin joku liimannu..

                                                        Paikkakuntatietämystä

                                                        Comment


                                                        • Sama homma, kyylää kovasti mun "subarun" vanteita. Btw andre, sen lisäks, että käydään samalla salilla, asutaan näköjään samalla alueellakin ja kohta ollaan yhtä spoilerikuvaa viisaampia :D

                                                          Comment


                                                          • Olitko se sinä? Eilen kustavintiellä mustalla S3:lla?? Ajoit edelläni hieman alle kahdeksaakymppiä, ohitin ja jatkoin matkaani n. 100km/h vakkarissa ja kuinka ollakaan seuraavalla suoralla samainen Audi painoi ohitseni reilulla vauhdilla. Ei pojan luonto antanut periksi, kun farmarilla ohitettiin hänen "urheiluautonsa" :) Reikäpää!
                                                            Viimeksi muokannut KuiKelo; 6.3.2010, 21:08.

                                                            Comment


                                                            • Sopisi muuten kuvaukseen, mutta ei auton värin osalta:D

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X