Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • FAS-7 bongattu taas tänään useammankin kerran Järvenpäässä.

    Comment


    • Mulla on sellainen käsitys että autolla ajelee ite pormestari. Saattaa olla että ei seuraile tätä voorumia :P
      Täääh? Miksei seurais? ;)

      Comment


        Kuka ajeli tänään tampereelta etelään päin C4 2.5 tdiq farkulla puolen neljän aikoihin? Kilvenaluset bongattu. Itse ajelin viininpunaisella farkku pasaatilla, väläytin pitkiä takanasi morjestukseksi.

        Comment


        • Minä taas oon laskeskellu, ettei se ero enään olis paljon mitää, kyllä silti ruukaan käydä haaparuottissa tankkailemassa.. Sininen on vakio ja vakiona pysyy. Siinävaiheessa kun 325 bmw menee ohi niin harkitsen muutoksia :D.. Hookkanin w12 oli hopeinen ja kuski about 45

          Comment


          • Musta, ja jos oikein näin niin sarvipäinen ja keulan kokoisella välijäähyllä varustettu sedan urssi nelonen kääntymässä vihdintieltä malminkartanon suuntaan. Yritin huitoa tervehdykseksi, vaikka en clubi-tunnuksia nähnytkään. Vähän puhtaampi auto oli kun mulla.

            Comment


            • Alkuperäinen kirjoittaja itaplok Näytä viesti
              Olet ilmeisesti auton saanut liikenteeseen? Tai ainakin joku mustalla B5 avantilla klubitarra ikkunassa oli tänään ko. talon P-alueella parkkeerannu omani viereen.
              Joo, on se nyt pari päivää mut vieny töihin. Toivottavasti vie vielä hieman pidempäänkin. Eihän siinä nyt enää ollut kuin öljynpaineanturi antautunut. Ei ollut p-paikalla juuri muuta paikkaa enää laittaa ja mikäs siihen pistäessä. =)

              Comment


              • Tänään ennen 17.00 Joensuussa torin parkissa sininen farkku b7. Tais olla s-line paketilla ja sinistä kiveniskuteippiä etuvaloissa. Kenen lie?

                Comment


                • Olisikohan ollut KuiKelon vanha B7?

                  Lisätty: Täällä kuvia kapistuksesta.
                  Viimeksi muokannut jannes; 1.4.2010, 19:54.

                  Comment


                  • Harmaa Audi TT mark1. Vantaa. Ansatie. DNA:n parkissa. Tarra kuskin puolella, pienessä taka/sivuikkunassa.
                    Viimeksi muokannut jeremiah; 2.4.2010, 18:07.

                    Comment


                    • Alkuperäinen kirjoittaja jannes Näytä viesti
                      Olisikohan ollut KuiKelon vanha B7?
                      Tuntomerkkien perusteella vaikuttaa Kuikelon entiseltä autolta. Tai sitten siitä on tehty täysi kopio.

                      Comment


                        Audi 100 Avant 2,6 Parkkosen rouvan kartanolla Järvelässä tänään. Oli gekkotarra ja clubi kilvenaluset. Mun ajatukset oli vaan siinä rosteripurkissa, olisin toki voinut tulla haastelemaan. Jos asut siinä talossa, öh rakennuksessa, niin pitäisi olla nyt vähän kohtuullisempi huonelämpötila.

                        Comment


                        • Tulikohan frostyn emännän S6 noin varttia vaille neljä vastaa lahdentiellä, yhdyskadun risteyksessä. Voi olla kyllä muukin.

                          Comment


                          • A(4)vant-> Minä olin siinä eforan parkissa. Ajoin fintterin puuautoja taas muutaman päivän, niin parkkeerasin tällä kertaa sinne enkä rantaan. Näytti muuten samaisessa parkissa olevan tänään hieman laiteltu keltainen b5 sedan. Löytyyköhän sille omistajaa täältä?

                            Kerran ajeli aiemminkin vastaan ja kyselin täällä peräänkin mut eipä ole kuskista kuulunut. :) Sinä muuten taisit olla sitä koukkuakin minulta ostelemassa ;)

                            Comment


                            • mm. E75 etelään ajanut hopea Coupe rek.AKI-xxx näittekö lukea Taxi Superbin jarruvalon varaosanumeron? ;)

                              Comment


                              • Kukas lähti äsken kuokkalassa ruulahdentieltä hopeisella TT:llä jossa clubin kilvenalusta? Kävelin suojatien yli siitä edestä. Hyvät äänet oli :)

                                Comment


                                • Alkuperäinen kirjoittaja mikelee Näytä viesti
                                  Tulikohan frostyn emännän S6 noin varttia vaille neljä vastaa lahdentiellä, yhdyskadun risteyksessä. Voi olla kyllä muukin.
                                  Juu, mehän siinä ajeltiin. Bongasin sut myös.
                                  Pankissa yritettiin käydä, mutta nehän olikin lähteneet pääsiäisen viettoon jo puoliltapäivin.

                                  Comment


                                  • Clubitarralla varustettu hopea satanen bongattu Lappeenrannan abc:n parkkipaikalla klo 19 jälkeen. Peruuttelin viereen parkkiin.

                                    Comment


                                    • -JvH- niin olin joo ostamassa sitä ja juurikin tuohon kulkineeseen.

                                      Comment


                                      • Eilen 23.30 bongattu Joensuussa JetSet:n edessä punanen b6 sedan 1.9tdi clubitarra ikkunassa. Kenen täältä?

                                        Comment


                                        • Alkuperäinen kirjoittaja A(4)vant Näytä viesti
                                          Minä olin siinä eforan parkissa. Ajoin fintterin puuautoja taas muutaman päivän, niin parkkeerasin tällä kertaa sinne enkä rantaan. Näytti muuten samaisessa parkissa olevan tänään hieman laiteltu keltainen b5 sedan. Löytyyköhän sille omistajaa täältä?
                                          Tuo keltainen B5 S4 sedani on yhen tutun hallussa, ei oo tainnu kirjotella yhtään tänne. Joskus sano että seurailee toisinaan.

                                          Comment


                                          • tänään 11 aikaan joensuun motonetin pihassa musta farkku b5 valkoisilla ässän vanteilla, clubin tarra ikkunassa.

                                            Comment


                                            • Alkuperäinen kirjoittaja Torseni Näytä viesti
                                              tänään 11 aikaan joensuun motonetin pihassa musta farkku b5 valkoisilla ässän vanteilla, clubin tarra ikkunassa.
                                              Oisko ollu Matti83:n auto.

                                              Comment


                                              • Rac3r: Minähän siinä. Tosin olin apukuskin pukilla. Kaverin serkulle iskeny TT-kuume niin päästin sen vähän nostamaan sitä lisää. :) Kaverikin oli kyydissä "takapenkillä", joten tupa oli täynnä!

                                                Comment


                                                • Arvelinkin että joku muu kuin omistaja ratissa koska lähti niin varovasti parkista. :)

                                                  Comment


                                                  • Arto_S bongattu Kotkan toriparkissa. Muutama sana tuli vaihettuakin siinä parkkilippua hakemassa.

                                                    Ihmettelin siinä kun takasin tulin autolle että minnes se parkkilippu on ikkunasta hävinny? Siinä pölistessa heitin parkkilipun lompakkoon ja menin kahville :D
                                                    Ei ollu onneks lappua vielä ilmestynny.

                                                    Comment


                                                      "Helsingin" Biltemassa bongattu audipipoinen pikkumies, saman paikan osatiskillä sitten isompi audisti ostamassa kasikymppiin laturinhihnaa.

                                                      Comment


                                                      • Olisko ollu hH tänään Gyldenintiellä misanorot A4:lla tuossa 11.45. Tulin perässä siirtokilpisellä valkoisella farkku 320:lla...

                                                        Comment


                                                          Jep jep, minähän se siellä pikkunoitien suklaakeräyskeikan kuskina.

                                                          Comment


                                                            200 "Lakimies-edition" bongattu äsken käpylässä.
                                                            Tyylikäs klassikko!

                                                            Comment


                                                            • Aika paljon tuuninkiautoja tänään liikenteessä

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X