Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkuperäinen kirjoittaja turbokiisseli Näytä viesti
    Eilen Joensuussa metalliharmaa A4 8H Cabrio.
    Taitaa olla se Laakkosen capriolet.

    Comment


    • Tunnistaako joku omakseen?

      Oli eka diisseli jonka näin livenä =)

      http://s304.photobucket.com/albums/n...2062009035.jpg

      Comment


      • Musta farmari urs nelonen ässämerkit keulassa VT17 Kuopioonpäin noin 15:40 tänään. Kuka tunnustaa? Ajelin raidallisella vastaan.

        Comment


          Vantaan Motonetin pihalla oli tänään vähän ennen klo 16 kolme klubin kilvenaluksilla varustettua Audia. Musta B5 S4 Avant, valkoinen A3 SB mustilla kattokaiteilla sekä mun A2. S4 lähti sillä aikaa kun itse olin asioilla mutta A3 pysyi paikoillaan.

          Comment


            A3 Motonetin pihalla oli minun.

            Comment


            • Eilen Nurmeksen pulling kisojen pysäköintialueella musta sedan c4 ässä rek. tunnus UGM-4XX. Vannetta laitettu ja keula matala perä korkea. Muuten melko originellin näköinen. Clubi tarraa yritin tiirailla, mutta ei osunu silmään.

              Comment


              • Eilen tummansininen S4 B6 sedan bongattu Kemin yössä.

                Comment


                  Imatralla pyörähtäessäni vastaan tuli erittäin komea kirkkaan punainen suomikilpinen Renault 5 turbo 2 jostain -80 luvun puolivälistä veikkaisin.
                  Käsittääkseni tuo on niitä B-ryhmän rellujen tyypitystä varten rakennettua sarjaa. 2-paikkainen ja hyvät saundit oli.

                  Jos on paikallisia foorumilla, niin onko aito vai jonkin sortin replica?

                  Erittäin hieno vaikkei VAG ollutkaan...

                  Comment


                    Samaisen Rellun bongasin eilen Lappeenrannan satamassa, oli kieltämättä upean näköinen.

                    Comment


                    • Päivisin tulee Pk-seudulla sen verta suhattua, että kaikkia erikoisuuksia jaksa listata, mutta laitetaan nyt muutama oman mallisarjan bongaus.
                      Moneen otteseen Nummelan keskustassa valkoinen uusi TT. Usein AG:llä ja Onnenpäivien parkissa.
                      Eilen Tukholmankadulla musta TT mk1 valoissa munkkivuoreen päin menossa ja Mikonkadulla harmaa TT mk1 terassin edessä parkissa.
                      Liekkö kukaan foorumilla pyörivä?

                      Comment


                      • Naapurilla on tuossa vieressä vanha renault5 ralliauto, jonka hakenut joskus 80-90 luvun taitteessa ranskasta. Ajanut sillä aikoinaan jotain sarjaa suomessa, ja siksi moottoriksi vaihdettu joku hiukan isompi vaparikone, kun turboa ei saanut olla. Jääradalla päästelee sillä talvella menemään, aika uskomattoman näkoinen laitos. :)

                        Comment


                          Bongattu yliopiston apteekin nurkilla hopeinen lötkö clubitarra takaikkunassa. Ajelin ohi tuolla mädäntyneennä sinkkikorilla ;)

                          Comment


                          • VKL aikana bongattuja:

                            Jyväskylästä Lahteenpäin Sunnuntaina noin kello 6-7
                            hartolassa tuli audi TT vastaan, erikoiskilvet (TT-xx) hopee (nopee?) tunnustaako kukaan?

                            Lintsin(huvipuisto) parkkipaikalla lauantaina tuollainen 97---> (C5) A6 audi sedan, BBS LM vanteilla, hopee aika matala. Kuka oli?

                            Sitten vedin auton parkkiin lauantaina illalla 8 aikaan neste Tuuliruusun (hesan ja lahden välissä) pihassa, vieressä oli tollai A4 b5 (95-01 vaimikäseoli) musta farmari aika isoilla vanteilla. Tunnustaako?

                            Jyväskylässä tänään sunnuntaina illalla 8 jälkeen Harjun kohdilla tuli tummanvihreä A8 vastaan. _matala_ ja tummilla laseilla ja Vanteilla. Kukas oli?
                            Viimeksi muokannut tarzi90; 14.6.2009, 22:33.

                            Comment


                              Kurosen S4 lipui Sandvikin suuntaa ennen klo 8.00. Taisi mennä vaimon ohjastamana?

                              Comment


                              • Tuon A6:sen näin kans lintsillä lauantaina...ittekki olin siellä.
                                Eilen tuli sininen rs6 vastaan ennen savonlinnaa

                                Comment


                                • Tänään iltasella bongattu rauhankadun shellin pihassa ja muutenkin Joensuun alueella pyörinyt mahdollisesti repan entinen tai sitten joku toinen a6 4.2 tai s6. Onko joku Joensuulainen ostanut vai onko muualta suomesta?

                                  Comment


                                  • Bongattu useaan otteeseen leppävirralla / vitostiellä musta b4 cabrio, komea on :)
                                    Klubilaisia?

                                    Comment


                                    • Alkuperäinen kirjoittaja civo Näytä viesti
                                      Bongattu useaan otteeseen leppävirralla / vitostiellä musta b4 cabrio, komea on :)
                                      Klubilaisia?
                                      Onko erikoisella rekisterikilvellä? Kun nyt muistaisi mikä se oli. Seisoi meinaan Toivalan ST1 takapihalla tänään joskus 15:30

                                      Comment


                                      • Rekisterikilpeä valitettavasti en ole kerennyt nähdä, 1. kerran tuli vastaan kun olin tulossa töistä Varkaudesta, sitten kun olen ollut Leppävirran nesteellä syömässä, on cabrio ajanut Kuopioon päin. Itsellänikin cabriokuume, jos sitä ensikesäksi ;)
                                        Viimeksi muokannut civo; 15.6.2009, 22:07. Perustelu: vähän sanajärjestys korjailua

                                        Comment


                                        • Alkuperäinen kirjoittaja Arttumutanen Näytä viesti
                                          Tänään iltasella bongattu rauhankadun shellin pihassa ja muutenkin Joensuun alueella pyörinyt mahdollisesti repan entinen tai sitten joku toinen a6 4.2 tai s6. Onko joku Joensuulainen ostanut vai onko muualta suomesta?
                                          Ainakin minun ässä on ollut shellin parkissa ja varmasti näkyny muutenkin joensuun suunnilla viimeaikoina.....Lomia viettelemässä koti nurkilla.

                                          Comment


                                          • Jees, ja olihan tuo speedconcept:n tallin pihallakin. Hieno on ja matala:p

                                            Comment


                                            • Tänään klo. 8.30 Keravan Nesteen pihalla uuden mallinen hopean harmaaTT, kuski täytti pissapojannestesäiliötä. Kuka tunnustaa näin tehneensä?
                                              Klo. 12 aikoihin hopeinen S8 bogattu Venäjän konsulitoimiston edessä Vuorimiehenkadulla Helsingissä. Kukas tuollaisella "kehtaa" ajella?

                                              Comment


                                                Eilen illalla taisi tulla vastaan 6 - tien työmaalla Jukka keltaisella S4:lla peräkärrin kanssa?
                                                Tänäaamuna vastaan tuli Skinnarilassa harmaa B5 RS4, kuka tunnistaa itsensä?

                                                Comment


                                                • Alkuperäinen kirjoittaja Arttumutanen Näytä viesti
                                                  Jees, ja olihan tuo speedconcept:n tallin pihallakin. Hieno on ja matala:p
                                                  Ihan vaan tiedoksi että Speedconceptilla ei ole tallia.

                                                  Ja täällä bongattu partyn tarroilla oleva kikotin on mun, reilummat mainokset lykättiin ;)

                                                  Comment


                                                  • Harmaa S4 B5 avant tuli vastaan ruskeasannan shellin ja lentokokentän välissä olevan tiellä n. klo 17.30

                                                    Comment


                                                      SamiH: kyllähän meitä Speedconceptilaisia suurelta osin hallilla parveileva väestö on. Väärinkäsitys sallittakoon.
                                                      Helmut bongattu eilen Tokmannin valoissa. Olin kuorma-autolla kääntymässä teollisuusalueelle päin vieresellä kaistalla. Hyvän näköinen on auto livenä.

                                                      Comment


                                                      • Kukapa mustalla sedanurssilla ajanut joutui kissalan poikien pysäyttämäksi tänään vähän yli kahdeksalta illalla Noljakantien ja Koivurannantien risteyksessä? Säikähdin kun välähtivät siniset ja punaiset vilkut justis omalla kohdalla palamaan... Foorumilainen?

                                                        Comment


                                                          Alkuperäinen kirjoittaja juutasqsa Näytä viesti
                                                          Eilen illalla taisi tulla vastaan 6 - tien työmaalla Jukka keltaisella S4:lla peräkärrin kanssa?
                                                          Tänäaamuna vastaan tuli Skinnarilassa harmaa B5 RS4, kuka tunnistaa itsensä?
                                                          Taisimpa olla minä, jos olit sinisellä samanlaisella liikenteessä..

                                                          Comment


                                                            Alkuperäinen kirjoittaja -J J- Näytä viesti
                                                            Taisimpa olla minä, jos olit sinisellä samanlaisella liikenteessä..
                                                            Sillähän minä...

                                                            Comment


                                                            • Monta kertaa tullut jo vastaan nogaronsininen A6 C4 Kiimingin alueella...

                                                              Sekä helmiäisvalkea A8 kuusamontiellä Oulu-Kiiminki välillä...

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X