Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo Näytä viesti
    Samaisen pelin kanssa ajoin taas tänään vastakkain Salon keskustassa. Tunnusta jo! :)
    Tämä? http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=82007

    Comment


    • Alkuperäinen kirjoittaja lord-of-the-rings Näytä viesti
      Jusutus tais olla Varkauden Prismassa tänään klo 18 maissa.
      Jees, pitihän tuota käydä evästä ostamassa..=)

      Comment


      • Lainaus:
        Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo
        Samaisen pelin kanssa ajoin taas tänään vastakkain Salon keskustassa. Tunnusta jo! :)

        Tämä? http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=82007
        Hyvinkin todennnäköisesti. Vanteet taitavat olla vaihtuneet. Harmi, kun en huomannut rekkaria katsoa..

        Comment


          Hetki sitten tumma c4 avantti clubin alusilla taipaleentien ja "rellun" liikenne valoissa menossa abcille päin. Käännyin rellulta harmaalla b7:lla...

          Comment


          • Kenes A8 oli tänää Wakpalin pihassa Jkl:ssä? Clubitarra takasivulasissa ja vanteissa vihreet/keltaset teipit?

            Comment


              Kenen A6bt on Turun yo-kylän itäpäädyssä parkissa? Nytkin oli siinä valkosen pörinänissanin vieressä. ;) Kilvenalunen ainakin oli, saattaa tietty olla ostettu klubilaiselta. Datsuni on siis kaverin, pyörin siinä sillointällöin.

              Comment


              • Kuikelon S4 tuli bongattua töihin tullessa parkkiselta, sopii kyllä hyvin ne kesävanteet.

                Comment


                  Punaine s2 Seppälän citymarketin pihassa. Takalasissa gekko ja takasivulasissa Lotr tarra.

                  Comment


                    Kuka on menny ostamaan erihienon mustan S3:en Tapiolan oravannahkatorin seutuville? Tomason-ykköset pyörii alla.

                    Comment


                    • Kärkkäisen pihalla Lahdessa keltainen rs4 sedan mallinimeen yhteensopivan rekkarin kanssa. Oma kolmonen oli siinä vieressä vähän aikaa.

                      Comment


                        Kukahan ajeli sinisen Caddyn perässä B5 RS4:lla Hämeenkyrössä tänään?
                        Mukavan näkönen kun ei noita liikoja tule nähtyä livenä.
                        Jossain vaiheessa ajoin karkuun, kun päästin hevoset kärryssä vapaaksi ;)

                        Comment


                        • Kuikelon S4 tuli bongattua töihin tullessa parkkiselta
                          Siellähän se nököttää taas pari päivää, kun pitää/saa töissä olla..

                          sopii kyllä hyvin ne kesävanteet.
                          Kiitos kiitos, itekkin tykkään. Vielä kun sais tonttiin.. Ym. ym. Monenlaista olis mielessä, rahoitus vaan puuttuu.. :(

                          Comment


                            Kukas morjesteli tänään Kangasalan Liutun kohdilla komiasta 8E Avantista? Itsellä sytytys sen verta hitaalla, että nostelin kättä jälkikäteen ku olin jo ohi ehtiny ajaan :D

                            Comment


                            • Kukas morjesteli tänään Kangasalan Liutun kohdilla komiasta 8E Avantista? Itsellä sytytys sen verta hitaalla, että nostelin kättä jälkikäteen ku olin jo ohi ehtiny ajaan :D
                              Hep hep, se olin minä ;) Komea on myös b5 sedanisi ja puhdas ;)

                              Comment


                                Hep hep, se olin minä ;) Komea on myös b5 sedanisi ja puhdas ;)
                                Kiitoksia! Tuli nuo Artec:t pyöräytettyä tänään töissä alle, niin stance jäi vähä korkeaksi. Päänsärky vei voiton alustan ruuvaamisesta :D Ja siinä samalla ku hallista peruuttelin ulos, niin nappasi tuo puskurin etuhelma johonkin kiinni ja irtosi. Noh paikoillaan taas :)

                                Comment


                                • Niconce: Tarvis tota omaakin vielä ruuvata lähemmäksi maata, sillä kierrettä on vielä jäljellä :)

                                  Comment


                                  • Alkuperäinen kirjoittaja Siba Näytä viesti
                                    Kenen A6bt on Turun yo-kylän itäpäädyssä parkissa? Nytkin oli siinä valkosen pörinänissanin vieressä. ;) Kilvenalunen ainakin oli, saattaa tietty olla ostettu klubilaiselta. Datsuni on siis kaverin, pyörin siinä sillointällöin.
                                    Meikäläisen se on, yleensä se on pikkukakkosen kanssa vierekkäin. ?

                                    Comment


                                    • Kovasti porkkiksen ässän näköinen auto tuli vastaan Lappeenkadulla kahdeksan maissa. Enhän minä mistään varma kyllä ole...

                                      Comment


                                      • Porchen joku malli tuli vastaan, rekkarina IOL-11.. Ilmeisesti saman herrasmiehen talliin kuuluvaa kalustoa, kuin se Lambokin..?

                                        Comment


                                          Juu tänään oli s2-päivä, kun hauskempi auto on pukeilla :)

                                          Comment


                                            Musta A7 quattro bongattu Peltsulla. Onhan nätti vekotin.

                                            Comment


                                              Olikos Murre liikenteessä klo. 20.20 Hämeenpuistossa B6:lla.. Olin itse liiketeessä sillä hassulla vaaleenvihreellä "polkumopolla" Teatterin valoissa.

                                              Comment


                                              • Erik, eilen kyllä olin 20 pintaan. Lähdin kohti ratinan siltaa ajelemaan ja tulin alarannasta päin.
                                                Mutta en nähnyt mitään "vaalean vihreätä" polkumopoa?? =D Mulla oli "putkinäkö" päällä ja todella väsynyt olo :P

                                                Comment


                                                  Kenenkäs musta a(s?)8 oli parkissa sepänkatu 17 kohdalla ~10 aikoihin? klubitarrat näky olevan molemmin puolin pikkutakaikkunois.

                                                  Comment


                                                    Alkuperäinen kirjoittaja Mannion Näytä viesti
                                                    Porchen joku malli tuli vastaan, rekkarina IOL-11.. Ilmeisesti saman herrasmiehen talliin kuuluvaa kalustoa, kuin se Lambokin..?
                                                    Saman herran laite kyllä. 997 Turbo, joka luovuttaa nykyisellään noin 800 hyötyhevosvoimaa ja tuhat nyyttonmetriä. Ihan kiireinen "talviauto" mun mielestä.

                                                    Comment


                                                      Noh ei ne omat silmätkään ollu kauheesti mukana, kun olin juuri tullut työ reissusta:) Mut tunnistin silti::

                                                      "Polkumopo" elikkäs tuo paremmanpuoliskon Arosalla olin liikenteessä.

                                                      Tänään hopea suht tuore A6 clubikilvillä Idea Parkin kulmilla klo 11.45, ajelin perässä. Tunnus merkit 3.2 V6 quattro persiissä.

                                                      Comment


                                                      • Duken kutonen useammankin kertaa parin päivän aikana niin päältä kuin altakin päin bongattu=) En vaan meinannu tunnistaa heti.

                                                        Comment


                                                          Punanen TT mk2 joskus 17-19 tms aikoihin Raisiontiellä. Saatto kyllä olla se sama roadsteri, jonka omistaja ei taida tätä lueskella. Mielestäni kyllä oli kova katto, mut varmaks en sano.

                                                          Comment


                                                          • Hopea A4 B5 Avant 2.4 Lonttistentiellä jalkakäytävällä parkissa. Ei ollut clubin tunnuksia mut jos kuski kuitenkin lukee niin ens kerral vois opetella liikennesäännöt ja pysäköidä oikein. Terveisin koirankusettaja siitä vieressä olevasta talosta.

                                                            Comment


                                                              Tänää spotattu punainen S5 cclahti tuning. Samalla reissulla sit vielä SSS-8 ja R-8. Ja pari M3:sta ja yks M5. :D Onhan sielä kaikennäköistä taas liikentees ollut ...

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X