Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    "On se vaan hiano! Rouvakin tykkäsi..."

    Sitten vaan tilaamaan kun hyväksyntäkin jo tuli ;)

    Comment


    • Gempulla on -00, ei siis enää ihan uudenkarhea.
      Anteeksi maalaisuuteni.. Olisin ottanut kyllä helposti ainakin viisi vuotta uudemmaksi, kun en noihin niin ole perehtynyt. Naapuri tiesi, että kaara lähtee kuulemma Saksaan korjattavaksi juuri noiden MAF-ongelmien takia..

      Comment


        Tuo siniharmaa R8 on pyörinyt jo pitkään Turun seudulla. Muistaakseni viime kesänä tsekkasin rekkarilla ja omistaja oli Audi Center Espoo. Silloin kuvittelin, että olisi ollut jollain vain koeajossa, mutta sen verran usein sitä on senkin jälkeen näkynyt, että luulisi olevan kiinteämmin täälläpäin. Ei kai Turkkuseen aina koeajolla tulla?

        Comment


        • Luulenpa että sama auto on pyörinyt myös Paimiossa, kuvaukseen sopiva on ainakin nähty useasti yhden kerrostalon parkkipaikalta. Huhujen mukaan kaarinalainen mies jolla on naisystävä Paimiossa. En ole kyllä enää pitkään aikaan nähnyt.
          Olisiko peräti ollut niin, että hänellä oli tuo Audi Centerin omistama omassa käytössä kunnes sai tilaamansa mustan R8:n.

          Comment


          • TSami prismalta lähdössä joskus 23 aikoihin tai jotain sinnepäin. Koitin lapasta heilutella, että olisit pysähtynyt ja tullu jutulle niin oltais poikettu pynsällä. Hetkeä myöhemmin tultiin sit JS1984, Touniks, vvuori & Jaska.V kokoonpanolla parkitteleen :)
            Enhän mä puusilmä mitään huomannu.. ;) Ens kerralla sit.. Tais Touniks olla sinne pynsälle menossa kun näin sen sinne suuntaan ajavan ku kotiin menin..?

            Comment


              Audi Center Espoolla ei ole R8:sia ikinä ollut nimissään, kun ei ole edes valtuutusta moista myydä.

              Comment


              • Tjuh sinnepäin oltii menos. morjestinkin sinulle ohi mennen :)

                Comment


                  Eikös M Sipilällä Turuus ole R8 myytävänä. Hinnassa vain yksi nolla liikaa minulle...

                  Comment


                  • VAG miitti bongattu tänään Espoossa 20:30 aikoihin Turunväylällä, tienpientareella. Ikean ja Kauniaisten välillä. Miittiin osallistui RS4 (b5) A4 (8E) ja Passat 35i?

                    Comment


                      http://www.nettiauto.com/audi/tt/2550221

                      Kyseisen sinisen TT:n omistaja klubilaisia? (tuskin noita sinisiä on muita Naantalissa)
                      Tulit vastaan Raisiontiellä junaradan kohdalla jokunen päivä sitten, olit menossa Naantaliin päin.
                      Vai mahtoiko olla joku koeajaja?

                      Comment


                      • tänään tuossa kello 14 aikaan tuli kuopion moottoritiellä vastaan musta a4 (b6) farmari, oli tummat valot ja lasit, alla pyöri jotkut huuli vanteet... oliko foorumilaisia?

                        Comment


                          Oisinkoon ollu minä :) http://eero.kuvat.fi/kuvat/2009/RADA...jpg/_small.jpg

                          Comment


                            Audi Center Espoolla ei ole R8:sia ikinä ollut nimissään, kun ei ole edes valtuutusta moista myydä.
                            No joku Audin putiikki tai maahantuoja tai jotain. AKE:sta ei kuitenkaan palautunut kenenkään henkilön nimi. Sikäli kun muistan. Ja jos se edelleen pyörii täällä ja on siis sijaisautona uutta omaa odotellessa, niin kovasti on pitkä toimitusaika?

                            Comment


                              Audi Center Espoolla ei ole R8:sia ikinä ollut nimissään, kun ei ole edes valtuutusta moista myydä.
                              Onkos maahantuojalla jotkut erityispaikat erikoismalleille vai mikä tämän taustalla on?

                              Comment


                              • Joku kävi ilmeisetsi komealla mustalla, vanhemmalla S8:lla (?) Jyväskylässä palolaitoksen lähellä. Reilun kokoset vanteet oli.. emäntä ei oikein tykänny "mustista vanteista", mutta ei ne minusta huonot olleet :)

                                Comment


                                  Alkuperäinen kirjoittaja jta
                                  Onkos maahantuojalla jotkut erityispaikat erikoismalleille vai mikä tämän taustalla on?
                                  Muistaakseni tarvitsee, olisko ollut n.30 neliön esittelytilan ja oma huoltomieskin pitää olla. Ainoa(t) huoltaja(t) taitaa löytyä maaseuturajan sisäpuolelta.

                                  Asian olen kuullut, mutuilen ja muistelen...

                                  Comment


                                  • Joskus lueskelin että ainakin Jenkeissä ainakin ton R8-myymälän piti olla tietyn tasoinen, maksaa 100 k$ kynnysraha, aina piti olla yksi esittelyauto myyntitilassa (eli sitä ei esim. saanut myydä ulos ennenkuin korvaava kapistus oli laittaa tilalle alle vuorokaudessa), tosiaan tietty huoltopalvelutaso jne. Lienee yleismaailmallinen vaatimustaso.

                                    Jostain Internetin syövereistä varmaan löytyy speksitkin tuolle kun vähän kaivelee.

                                    Comment


                                    • Alkuperäinen kirjoittaja Hannu Kulju Näytä viesti
                                      No joku Audin putiikki tai maahantuoja tai jotain. AKE:sta ei kuitenkaan palautunut kenenkään henkilön nimi. Sikäli kun muistan. Ja jos se edelleen pyörii täällä ja on siis sijaisautona uutta omaa odotellessa, niin kovasti on pitkä toimitusaika?
                                      Siis siitä on jo aikaa kun se oli tällä kyseisellä herralla sijaisautona. Muistan vain että itse sen rekkaritietoja kaivelleena vastaus oli joku Audin putiikki. Nykyään en tiedä missä/kenellä se auto on.

                                      Comment


                                      • Joku ajeli aamulla hyrylässä tuusulantiellä hienolla a4 b5 sedanilla. Oli isot pyörät ja erittäin kiiltävä maalipinta. Oliko diesel kun savutti niin kovasti?

                                        Comment


                                          Tunnistaahan sen savun väristä :D

                                          Comment


                                            Musta audi rs6 sedan bongattu la-su välisenä yönä tiksissä, rekkari f**-7
                                            Järvenpää Postikatu tänään klo 15:20, (saksan)kitkat alla ?

                                            Comment


                                            • Punasen räsäsen bongasin (taas kerran), meinasi liikenneympyrässä ajaminen tuottaa vaikeuksia kun jäin tuijottamaan.

                                              Comment


                                              • Heti aamulla Oulussa Äimäraution valoista kääntyi edelle harmaa B7 RS4 ja kohta perään bongasin RS2:n, joka taisi olla huoltoon menossa.

                                                Comment


                                                  Alkuperäinen kirjoittaja -Maukka-
                                                  Punasen räsäsen bongasin (taas kerran), meinasi liikenneympyrässä ajaminen tuottaa vaikeuksia kun jäin tuijottamaan.
                                                  Ettei olisi sama, jonka olen itse bongannut Huttuselta joskus. Punainen B5 ja ainakin S-merkkiä olin huomaavinani.. Kenen lie?

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja Arctos Näytä viesti
                                                    Ettei olisi sama, jonka olen itse bongannut Huttuselta joskus. Punainen B5 ja ainakin S-merkkiä olin huomaavinani.. Kenen lie?
                                                    Tarkoitat varmaan C5:sta. Itse siis meinasin "räsäsellä" RS6:sta. Tiedän tapauksen, kyseinen henkilö asuu porukoitten lähellä Haminassa. Ei tietääkseni vaikuta täällä.

                                                    Comment


                                                    • Jukka Pohjalainen tais ajella urkilla mun perässä Kaskenkadulta Koulukadun risteykseen siinä kasin jälkeen?

                                                      Comment


                                                        RS6 aka RonSu ei ollut tuo viitattu. Räsänen tai RiSa saattaa tarkoitta joko RS4:ää tai RS2:ta.. Eli puhuin B5:stä.

                                                        Comment


                                                        • Kukas tunnustaa: oikein über-black B5 A4/S4 Kuopion motarilla pohjoiseenpäin KYS/keskustan alueella joskus puoli neljän maissa?

                                                          Comment


                                                          • Alkuperäinen kirjoittaja jtoivanen Näytä viesti
                                                            Kukas tunnustaa: oikein über-black B5 A4/S4 Kuopion motarilla pohjoiseenpäin KYS/keskustan alueella joskus puoli neljän maissa?
                                                            oliko sedan? vakio alut alla?

                                                            Comment


                                                            • Kojjootti Kojjootti ei ole kirjautuneena
                                                              Eero Manninen
                                                              ACF jäsen
                                                              Sijainti: Kuopio

                                                              A4 Avant 1.8Tq -03

                                                              #2100 Ilmoita asiattomasta viestistä
                                                              Vanha 19.05.2009, 09:50
                                                              Oisinkoon ollu minä :) http://eero.kuvat.fi/kuvat/2009/RADA...jpg/_small.jpg

                                                              Melko varmasti!!!

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X