Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Musta TTq lauantaina Turun yössä. Erittäin matala ja lihavalla rengastuksella.

    Taidettiin vähän kiusata toisiamme puolin ja toisin hämeentiellä. Olin mustalla T5 farkkuvolvolla liikenteessä..

    Comment


      Oisko Ertzi ollu asialla?
      Mahtaakohan noita mustia TTq:ja olla enemmänki täs Turun nurkil muuta kuin Ertzi, minä ja sitten vissiin joku Naantalilainen tyyppi?
      Itekki olin eilen illal aika lähel tossa joskus 21-22 aikoihin, mut en kyl Hämeentiel, Aninkaistenkadul sen sijaan.

      Comment


      • Kyllä se Juha minä olin Risalla heittämässä tampesterissa pari pimppistä :)

        Comment


        • Juu. Olin minä, olisko ollut siitä 2min eteenpäin kun toi "2:00h" lävähti ruutuun, mistä tonne elektroniikka puolelle laitoinkin kyssäriä tänään :)

          Ja ei en tokikaan kahta tuntia ole keskustassa pörrännyt vaan käväsin Tampereella kummipojan synttäreillä ja kun mulkut tamperelaiset eivät osaa laittaa Turkuun ohjaavia kylttejä tarpeeksi montaa niin ajoin TAAS ohi motarilla. Siksi tulin Hämeentietä, kun koukkasin Hämeenlinnan kautta :D

          Niin ja emmä ollut ihan messissä kiusaamisissa. Oli jo niin väsynyt ajamiseen että siitä sitten pienen koukkasun kautta kotio.

          Comment


          • j kurki havaittu shell rauhankadulla s4+ kanssa. Itte olin Satamanosturilla liiikenteessä

            Comment


            • Alkuperäinen kirjoittaja Whitebe Näytä viesti
              j kurki havaittu shell rauhankadulla s4+ kanssa. Itte olin Satamanosturilla liiikenteessä
              Tunnustan. Siellä tuli käytyä.

              Comment


              • J Kurki bongattu myös perjantaina lemmarit alla Joensuussa.

                Samoin Joensuussa osunut silmään nyt muutamana päivänä siisti musta B6 Avant S-Line ilmeisesti Dotzin Mugellot alla.

                Comment


                • Maski myöten musta urs4 sedan 18" kokoluokkaa olevissa A8 vanteissa Kuopion Kelloniemessä tänä aamuna (maanantai 27.04). Kuka tunnustaa?

                  Comment


                  • Bongattu Suomen kilvissä kulkenut Bentley Continental GTC ... Komea autoa, joskin kovin massiivinen 2-paikkaiseksi avoautoksi. :)

                    Comment


                      Stadissa tänään aamulla, 2kpl S3:ia,

                      1:Punainen mustilla vanteilla
                      2:Hopea, valui mäkeläntietä samaa vauhtia vieressä.

                      +Annankadulla(?) rullasi vastaan hopea A6, clubitarra kuskin ikkunasa.

                      Comment


                        Bongattu Suomen kilvissä kulkenut Bentley Continental GTC ... Komea autoa, joskin kovin massiivinen 2-paikkaiseksi avoautoksi. :)
                        Seinäjoella tulee harvase päivä vastaan. Vaalean sininen. Melko näyttävä laite luonnossa.

                        Comment


                        • Härmälässä tänään puolenpäivän aikaan parkissa musta mk1 TT RH:n cup-vanteilla. Oli kyllä hyvännäköinen laite. Mahtaako löytyä omistajaa täältä?

                          Comment


                            Bongattu Suomen kilvissä kulkenut Bentley Continental GTC
                            Näinpä hetki sitten Continental GT:n, eli umpimallin, niinikään suomikilvissä. Kiva nähdä, että maassa sentään kaikki eivät ole konkurssitilassa :)

                            Comment


                            • Kaakkurin citymarkettiin on näköjään muodostunut ihan oma clubiparkki kun kaikki clubilaiset näkyy ajavan aina siihen samaan päädyn riviin :) Tänäänkin siinä oli tuttu s4 kaupoilla tai alkossa, kumpaan menit Arto? :)

                              Itse kävin penkinhoitoa varten marseillesaippuaa ja mehiläisvahamömmöä.
                              Viimeksi muokannut LauriJT; 27.4.2009, 17:43.

                              Comment


                              • Minähän se, Maitokaupan puolella:). Olit näköjään vanteisiin reunanauhan laittanut.

                                Comment


                                • On näemmä tässä kylillä 4f S6:n kanssa ajellut vaihtanut valkoiseen Q7:aan ja vanteina ilmeisesti lemmarit, joissa valkoinen keskiosa.

                                  Ei huonon näköinen ilmestys lainkaan.

                                  Comment


                                  • On näemmä tässä kylillä 4f S6:n kanssa ajellut vaihtanut valkoiseen Q7:aan ja vanteina ilmeisesti lemmarit, joissa valkoinen keskiosa.

                                    Ei huonon näköinen ilmestys lainkaan.
                                    Näin saman vilaukselta tuossa Salon keskustassa, kun ajelin töihin puoli kasin aikoihin. Oli kyllä upea ilmestys. Vanteet näyttivät ihan törkeän isoilta. Merkkiä, tai mallia, en ehtinyt bongata.. Minkäs kokoisina lemmareita saa??

                                    Comment


                                    • musta s2 sedan(?)vilahti vaasan käyttiksen takapihalle ennen sulkemisaikaa.

                                      Comment


                                        Punainen RS4 lipui vastaan Hyvinkäällä hämeenkatua tossa klo 14 aikoihin.

                                        Comment


                                        • Alkuperäinen kirjoittaja jtoivanen Näytä viesti
                                          Maski myöten musta urs4 sedan 18" kokoluokkaa olevissa A8 vanteissa Kuopion Kelloniemessä tänä aamuna (maanantai 27.04). Kuka tunnustaa?
                                          Joo meikäläisen laitehan tuo on. Nyt vasta tosiaan älysin että toinen samanlainen ihan naapurissa, vaikka tullut monta kertaa vastaan tuossa lähiteillä :)

                                          Comment


                                            musta s2 sedan(?)vilahti vaasan käyttiksen takapihalle ennen sulkemisaikaa.
                                            Tero, ettei olis ollu 80 Competion, ainakin tommonen musta on vaasan katuja terrorisoinu jo ainakin vuoden päivät.

                                            Comment


                                            • hehe tuli illalla pongattua tuosta meidän parkkihallista muutama mukava kulkine. porsche GT2 mustana, Audi A5 Punasena 3.2. Passat cc

                                              oli siinä kuolaamista

                                              Comment


                                                Eilen kuuden jälkeen illalla bongattu Sörkan rantatiellä harmaa B5-RS4 lähetystökilvissä.

                                                Comment


                                                • Minkäs kokoisina lemmareita saa??
                                                  Ilmeisesti 20" on suurin.

                                                  Comment


                                                  • Tänään pöristeli varsin komia ja hyvällä maulla tuunattu punainen mk1 TT tikkurilan liittymästä kehä3:lle länttä päin. Kello oli bout 0645. 4.putkea takana oli aika villi näky. Kerholaisia perhaps?

                                                    Comment


                                                      Jos en ihan väärin kattonu niin musta TT mk1 johon vaihdettu uuden tyyppinen maski tuli vastaan Raisio Yhtymän kohdalla.
                                                      Sama jamppa kuin tuossa pari viikkoa sitten tuli samassa paikassa? Olet vaihtanut maskin äskettäin?

                                                      Ja minä kun olen vaihtamas maskia omaani, että sitten on taas uniikki tällä seudulla...mönkään vissiin meni sekin ajatus...perrr...

                                                      Comment


                                                      • Janin ässän bongasin viimeviikolla useaankin otteeseen,ja hieno on.
                                                        Viimeksi muokannut Lipi-1; 29.4.2009, 01:23. Perustelu: Lukihärö

                                                        Comment


                                                          Eilen illalla noin yhdeksän aikoihin bongattu punainen TTS Roadster Tiksin lummetiellä.
                                                          Kiukkuisen näköinen peli!

                                                          Comment


                                                          • Musta R8 bongattu manskulla eilen tiistaina n. klo 12. On se kyllä vaan vakuuttavan näköinen ilmestys livenä...jos sellaisen jonain päivänä vielä sais, eli ei ku lottoamaan :D

                                                            Comment


                                                            • Eihän nuo käytetyt R8:t esim. Saksassa loppujen lopuksi ihan hirvittävän kalliita ole, vaikkei ihan halvimmasta päästä. Verot tietysti varmasti rokottaa, mutta jos varaa esim. vaikka paremmin varusteltuun uuteen autoon on, niin ei siitä hirvittävän pitkä matka käytettyyn R8:iin ole :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X