Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Vihreä s4@rs4 (J kurki) Bongattu Itä-sillalla Joensuussa 2aamuna peräkkäin klö 0800

    Comment


    • kukas mun menoo ruuditti?

      olitko se sinä kuka tänään ruuditti mun menoa helsingistä - hämeenlinnaan 16.oo maissa? erkanit omalla diudillas lapa pystyssä hymyä unohtamatta riksun abc:lle päin.

      hyvin tuo sinunkin merkitön kulkineesi meni... tais olla S4? kun meinas jäädä.
      harmi vaan kun työkaveri alko ulvoon kun mittari meni kolmannelle sadalle...

      morjestellaan taas ku tavataan.

      Comment


        Sama mies.
        Taidat olla joskus aamuisin Ärrässällä Muotialatalolla lapsia kuskaamassa?
        Mun Ärräss nukkuu yöt siinä lumivallin takana.

        Comment


          Heh! Eipä lapsia ole vielä siunaantunut, vaan on tuo vaimoke työharjoittelussa kyseisessä päiväkodissa ja aikaiseen aamuvuoroon on mennyt tällä viikolla autolla minun ollessani jo nukkumassa yövuoron jälkeen. :)

          Comment


          • Olikohan clubilaisia kun tänään tuossa kolmen aikaa ajeli Tampereelta kohti Jyväskylää perämällätyllä C4-farkulla? Kävikö veto niskaan?

            Comment


            • Kenen b5 A4 oli hyytynyt 7-tielle, 2-3 kilometriä ennen leikaria Haminan puoleiselle pimeälle osuudelle? ps. sen varoituskolmion saa jättää kauemmaksikin autosta...

              Comment


              • Olikohan clubilaisia kun tänään tuossa kolmen aikaa ajeli Tampereelta kohti Jyväskylää perämällätyllä C4-farkulla? Kävikö veto niskaan?
                Kävin päivällä Pirkkalassa autovahinkokeskuksella, niin joku oli ostanut sieltä perään mällätyn C4 farkku S6:sen (veekasilla). Tais olla sama auto, oliko musta/tumma? Yrittivät sitä apuvirralla käyntiin siinä Aution ja ruttutukun välisellä tienpätkällä, ilmeisesti se sitten lähti käymään.

                Comment


                  Eilen keskiyöllä, Tampereella linja-autoaseman ja ortodoksikirkon risteyksessä nähty valkoinen R8, joka jatkoi perässä Hämeenkadulle. Äreen näköinen laitos, jolla päät näytti kääntyvän :)

                  Comment


                  • Komia hopeinen Audi-auto oli tänään parkissa Tammelantorin kupeessa.
                    Kyljissä kissan kokoiset RS-tarrat.

                    Comment


                    • Ajeliko "Juge80" tänään Helsingissä rantatiellä? Ainakin kovasti saman näköinen musta A4 tuli vastaan ennen puolta päivää Kruunuhaan nurkilla.

                      Comment


                        Helsingissä Teollisuuskadulla tänään noin klo 11 tuli vastaan V8 jonka rekisteri alkoi SJB. Klubitarra oli ikkunassa. Perässä samassa kohdassa tuli C5 Allroad. Vai pitäisikö sanoa Allroad mk1? Itse liikenteessä pikkukakkosella.

                        Comment


                        • Alkuperäinen kirjoittaja vvuori Näytä viesti
                          Eilen keskiyöllä, Tampereella linja-autoaseman ja ortodoksikirkon risteyksessä nähty valkoinen R8, joka jatkoi perässä Hämeenkadulle. Äreen näköinen laitos, jolla päät näytti kääntyvän :)
                          Hieman etyylin sumentamia muistikuvia ilmeisesti samasta ärkasista yöllä samaan lepakkoaikaan samalla lepakkotaajuudella.

                          Comment


                            Puoli yhden maissa Lahden Kärkkäisellä spotattu parkissa musta S4 sedan, LTI-xxx. Sinäkö?

                            Comment


                            • Minähän se siellä. Otti koville kun oli taas muitakin ja muija hypisteli liian pitkään rytkyjä :D

                              (vinkki: on muuten halpaa Castrolin Edge Sporttia 10W-60:stä, AD:llä ~55? / 4L, Kärkkäisellä 42.5? / 4L)

                              Comment


                              • Tänään espoossa noin klo16 aikaa parkkeerasin s-marketin parkkiin nokikkain punasen rs4 kanssa.
                                Foorumilaisia ?

                                Viimeksi muokannut Mani; 28.3.2009, 18:50.

                                Comment


                                  Pitkänen, noni kerranki näkee miehen autoakin. :D Tietää ens kerralla mitä
                                  tarkkailla. ;)

                                  Comment


                                    Onkos Mani käyttänyt teollisuuskadun osuuspankin parkkista viime aikoina, olikohan viime viikolla kun oli punainen ässä parkissa rs6 replikat oli alla.

                                    Comment


                                      Tuliko Nicolle kaponen olo punaisen isoveljen läheisyydessä =)

                                      Comment


                                      • Sami autio.
                                        Juu siellähän minä olin.

                                        LOWR1D3R. Kyllähän siinä tuli kaponen olo. Kyl se on nätti, ne muodot SNIF. Oisin voinu vaihtaa avaimia vaikka heti.

                                        Comment


                                        • Lappi TL: ssä bongattu hieno valkoinen lötkö perjantaina illansuussa. Oliko mahd. täältä joku lötköllä liikenteessä?

                                          Comment


                                          • Kiimingissä kattelin että piruvie jollain on nätti nogaro C4 koppanen avantti kutonen, kärry oli perässä. Liekkö foorumilaisia? :P

                                            Comment


                                            • Oulussa bongattu lauantaina 28.3. Teatrian pihalla komea mk2 tt, musta ja ilmeisesti s-line paketilla? Itse olin hommissa siellä Teatrian Oulu fightissa, mondeon kyydillä olin ja oma tt oli emännällä stadissa.

                                              Comment


                                                S6 C6 meni motaria helsinkiä kohden sunnuntaina viiden jälkeen. Jossain riihimäki hämeenlinna välillä. Et varmaan ollut täältä?

                                                Comment


                                                  Ajeliko joku foorumilainen tänä aamuna punaisella C5 RS6 avantilla n. 8.30 Ylöjärven Shellin kohdalla pohjoista kohti?

                                                  Comment


                                                  • Jyväskylässä keskustan tuntumassa Keski.Suomen autokoulun edessä vastaantulevien puolella tuli vastaan URSSI4 C4 koppanen Farmari, tais olla musta. Tummat lasit oli ja isot vanteet.

                                                    Klubilaisia?

                                                    Ite olin satkulla liikenteessä..

                                                    Comment


                                                      Perjantaina klo 15 jälkeen Helsinki-Vantaa lentokentällä hopeinen C5 A6 parkissa kotimaan terminaalin edessä. Näkyi olevan klubitarrakin ikkunassa...

                                                      Comment


                                                        Matalahko B5 musta sedan bongattu aamulla yhdystien liikenneympyrässä, mahdollisesti Erssi?

                                                        Comment


                                                        • Jos se meni sladis kohti giganttia niin todennäköisesti oli Niko:) Musta a3 ja vihreä avo TT bongattu eilen täs työmaalla:) RH turbo on näköjään pop vaasalaisten acf porukoiden keskuudessa...

                                                          Comment


                                                          • Oliko TSami tänään pirkkalan s-marketin valoissa menossa kohti härlemiä ? Ei ainakaan pitäis olla ihan tungokseks asti noita valkosia ässiä :)

                                                            Comment


                                                              Puoli tuntia sitten musta tai tummansininen RS4 B7 bongattu Nuolialantiellä menossa Pirkkalan suuntaan. Sopivan lihaksikas..

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X