Jospa se löytyy vahinkoautoista kohta... ;)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
lauantai iltana joensuussa bongattu hopea tai harmaa a6 c5 avant, ei ole koskaan aiemmin tullut vastaan, liekkö jostain muualta?
Comment
-
Fleishter
Minähän siellä painan töitä :) Taisi mennä mulla vaan takahuoneessa korjaamoiden kanssa telkutessa päivä...Eli en paljon tiskillä kerennyt heilumaan. Ja autokin on saakelin likainen ...Kun tuntuu ettei sitä täällä Kuopiossa oikein pääse käsin minnekkään pesemään...Alkuperäinen kirjoittaja peiponen Näytä viestiMattamusta UrS4 Kuopion varaosakeskuksen pihassa, joku kerholainenhan siellä taisikin olla töissä? Kävin ajoituslamppua tänään kyselemässä.
Comment
-
"cittarin pihassa?
Oikein vammaispaikalle oli osattu auto jättää"
Samanmoisen bongauksen teki avovaimo eilen Ivalon S-marketin pihassa, paitsi vammaispaikalla poikittain oli Q7 korisarjalla ynms ja joku hoefeles? tms. tuunausmerkki perseessä. Kilpien kansallisuudesta tuskin tarvinnee arvailla, idästä tottakai...
Avovaimokin kommentti, että varakkaita nuo venäläiset invalidit :D
Comment
-
Katsoitko ettei autossa ollut koelaudalla invapysäköintilupaa? :-)Oikein vammaispaikalle oli osattu auto jättää ja varmuuden vuoksi vielä 2 ruutuun.. nice job man!
Joskus luin lehdestä jonkun invalidin vuodatusta siitä kuinka hänen auton tuulilasiin tulee millon minkänkinlaista solvauslappua koska hän on pysäköinyt invapaikalle.
Comment
-
juho todennäköisesti bongattu a4 b6:lla joensuussa john deeren lähettyvillä, tuli kerrostalon pihasta. kyllä oli auto muuttunut viime näkemästä.
Comment
-
Tutun tuntunen tarra takalasissa, mutten ollut varma. Eilen sain korjattua sen valon kiinnityksen. Oli yks klipsu irti alta jota ei heti itse huomannut.Tais ola ajella S4:lla minun perässä aamulla länsiväylää helsinkiä kohti.
Ajoin tuolla vanhemmalla audilla.
Sinulla muuten vänkärinpuolen valo vähän häikäsee :)
Comment
-
Arttu, hyvinkin mahdollista. Emäntä asuu siinä Penttilässä. Sun auton bongasin parkista kaupungin Eteläpäässä kadun varressa joku päivä.
Comment
-
Onkos tämä nyt sitten hybridi? Saattaisi olla bongauspaikan huomioon ottaen hiukkaskiihdyttimen ja puukaasun välimuotokin ;)
http://i636.photobucket.com/albums/u...umi/H-audi.jpg
Comment

Comment