Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Joku oli hetki sitten Härmälän k-marketilla tummansinisellä/violetilla alatappiin madalletulla sedan B5:lla kaupoilla. Takaikkunassakin spoikka. Oli sitten matala. Tässäkin sopiva ajokorkeus. ;)

    Comment


    • jos alla oli tummat monipuolaiset alut niin se olin minä... kävin härmälän marketista muutaman kananmunan hakemassa :)

      Comment


        Alkuperäinen kirjoittaja casper82 Näytä viesti
        jos alla oli tummat monipuolaiset alut niin se olin minä... kävin härmälän marketista muutaman kananmunan hakemassa :)
        Kyllä. Satais oikeesti lunta, niin pääsis Qkuilemaan Audilla. :)

        Comment


          Joku TT:llä ajeli tuossa kehää pitkin Flamingon edessä klo 20,30... puskurin alareunaan modattuna LED-valot...

          Comment


            Tummansininen A8 nähty puoli kolmen aikoja Nekalantien ja Lahdenperänkadun tienristeyksessä. Tulit Hervannasta päin. Aika siisti peli on.

            Comment


              Tampereella ruatatienk. 25 parkkihallissa bongattu nogaro blau B5 RS4 tänään n.klo11.
              Oli varustettu clubitarralla ja mtm merkillä.

              Comment


                Hetki sitten bongasin Kunto Partolan parkiksella harmaan coupe GT:n.

                Comment


                  Larun bulevardilla B5 RS4 hopea.

                  Comment


                    Parkkihallin RS on mun. Ja oli siellä koko päivän.

                    Comment


                      Clubitarrallinen harmaa s2 coupe bongattu Flamingon parkkihallista noin kello 20.30 ;)

                      Comment


                      • Harmaa S8 bongattu useita kertoja Vaasan keskustassa viimeaikoina.

                        Comment


                          Bongasin toissapäivänä Kuopion keskustassa palttiarallaa 21:30 C5 koppaisen A6sen. Kyseinen yksilö poikkesi samanlaisista virkasisaristaan erityisesti sillä, että tämä yksilö oli valjastettu palolaitoksen punaisella värillä, sinisellä vilkulla katolla, ja jonkin palolaitoksen logoilla sekä "pelinumerolla".
                          Kivasti pisti silmään kyseinen laite, tuli ihan Maarosvillen matala liukuri mieleen.

                          Comment


                          • Alkuperäinen kirjoittaja 4vant
                            Mahtaisiko valkoinen Audi Sulkulantiellä olla Jaska.V:n? Joskus iltakävelyllä pistänyt silmään.
                            Tunnustan :)

                            Comment


                            • Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viesti
                              Larun bulevardilla B5 RS4 hopea.
                              \o/ tuollapäin tuli ainakin ajeltua

                              Comment


                              • Mahtoiko olla joku clubilainen/foorumilainen Nurmoon Veneskoskella mustalla B5 A4 Quattrolla, ei siinä, kyllähän noita A4:sia näkee vähä väliä, mutta oli ko. yksilöä muunneltu clubilaisille ominaisella hillityllä ja hienolla tyylillä.

                                Comment


                                • Koria punaanen A6 farkku valakoosilla vanteella eileen ehtoolla ilimajojella..

                                  Comment


                                    Sami Alatalo... eiku, Sami Wirtanen bongattu columbuksen parkkihallissa, risan pesu oli menossa. Ajelin siitä urssilla ohi.

                                    Puhdasta tuli.
                                    Attached Files

                                    Comment


                                      punaanen A6 farkku valakoosilla vanteella
                                      Täytyypä ilmoittautua syylliseksi:) Olitko sillä hopeisella/harmaalla A6:lla matkassa?

                                      Comment


                                      • Eilen Hyvinkään yöstä bongattu punanen sedan 80. Punakirkkailla takavaloilla varustettuna ja kivat pörinätkin oli ;)
                                        Kuka tunnustaa?

                                        Comment


                                          Harmaa B5 RiSa bongattu Lappeenrannassa. Olitko se sinä?

                                          Comment


                                          • Alkuperäinen kirjoittaja CED Näytä viesti
                                            Täytyypä ilmoittautua syylliseksi:) Olitko sillä hopeisella/harmaalla A6:lla matkassa?
                                            Olin juu.. Joskus aina tuloo seinäjoen reisulla ajeltua siitä ilimajoen *keskustan* läpi

                                            Comment


                                            • olin tänään jyväskylässä tourulassa intersportin pihassa parkissa. joku ajoi c4 korimallisella ohi, s. logot löytyi ja hyvin tuntui poistuvan. tais olla tumman vihreä? tunnustaako kukaan?

                                              ite olin saappan kanssa parkissa ihan vieressä

                                              Comment


                                              • Jonsku__87

                                                Taisinpa minä olla Hyvinkäällä lauantai iltana :D

                                                Comment


                                                • Kuka ajeli Q7:lla perjantaina Seinäjoen ja Kokkolan välillä vastaan? Et ollut sitten jaksanut putsata laseja lumesta kun etulasiin kinokseen kaivetusta reiästä tihrustelit menemään.

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viesti
                                                    Sami Alatalo... eiku, Sami Wirtanen bongattu columbuksen parkkihallissa, risan pesu oli menossa. Ajelin siitä urssilla ohi.

                                                    Puhdasta tuli.
                                                    Kyllä vieläkin harmittaa että joutu tuosta RiSasta luopumaan.....

                                                    Comment


                                                      Oliko Nico Mallat tänään Tikkurilan nesteellä tossa 16.30?? Itse kävin siinä kaupassa sellaisella pahaäänisellä "Ameriikkan roskapöntöllä" (Ford Excursion) :)
                                                      No ainakin komee punainen avant ässä siinä pihassa seiso!!

                                                      Comment


                                                        Olikohan joku klubilainen se onnekas, joka oli kerinnyt lunastaa uuden RS6:n itselleen (Avant, hopea, ei RS-lätkiä ainakaan takana). Oli nimittäin valoista lähdössä pois kauppakeskus Merituulesta Espoossa kun olin itse jalan liikenteessä. On ne äänet kyllä pirun "makeat", vielä kun olisi vähän enemmän polkaissut kaasua lähdössä. :)

                                                        Comment


                                                          7.12. klo 15 aikoihin Toijalan ABC:lla hopean harmaa C5 TDI Avant rättisitikka trailerilla jonotteli samalle mittarille tankkaamaan. Liekö klubitakki vetänyt puoleensa ;) Peseskeli vielä valoja ja laseja pojan kanssa WC:stä tullessa.

                                                          Tänään samanvärinen sedan singleframe-keulalla, kirkkailla/"hopeilla" takavaloilla ja ilmeisesti Tomasonin vanteilla Hyllykallion Prisman parkkipaikalla.

                                                          Comment


                                                          • Jyväskylän Kuokkalassa, polttokujalla majailee s2 coupe. Onko clubilaisen?

                                                            Comment


                                                            • Alkuperäinen kirjoittaja panu Näytä viesti
                                                              7.12. klo 15 aikoihin Toijalan ABC:lla hopean harmaa C5 TDI Avant rättisitikka trailerilla jonotteli samalle mittarille tankkaamaan. Liekö klubitakki vetänyt puoleensa ;) Peseskeli vielä valoja ja laseja pojan kanssa WC:stä tullessa.

                                                              Tänään samanvärinen sedan singleframe-keulalla, kirkkailla/"hopeilla" takavaloilla ja ilmeisesti Tomasonin vanteilla Hyllykallion Prisman parkkipaikalla.
                                                              Hai kävääsin vähä rismas *jouluostoksilla* :P

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X